Brabus 850 Cabrio je nejrychlejší čtyřmístný kabriolet světa

Čtyřiadvacetihodinovka v Le Mans se nestala jen dějištěm neuvěřitelného závěru Toyoty, ale také místem, kde Brabus prezentoval nejrychlejší čtyřmístný kabriolet na světě. Výchozím bodem je Mercedes-AMG S63, ale z původního auta toho příliš nezůstalo. 

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Vidlicový osmiválec o objemu 5,5 litru v Brabusu převrtali na objem 5,9 litru, motor dostal kované vnitřnosti, standardní turbodmychadla nahradili vlastními a došlo také na nové svody, katalyzátor nebo výfuk z nerezové oceli. Výsledkem je porce 625 kW (850 koní) a točivý moment 1450 Nm. Aby se převodovka neroztrhala na kusy s prvním sešlápnutím plynového pedálu, je točivý moment elektronicky omezený na 1150 Nm. Síla motoru směřuje výhradně na všechna čtyři kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seznamte se s nejrychlejším čtyřmístným kabrioletem světa.
K titulu mu stačilo „jen“ 850 koní

To nic nemění na faktu, že Brabus 850 Cabrio je zatraceně rychlý. Zrychlení z 0 na 100 km/h zabere 3,5 sekundy, z 0 na 200 km/h to trvá 9,4 sekundy. Maximální rychlost 350 km/h je pak omezena kvůli pneumatikám, jinak by auto jistě mohlo pokračovat i za tuto hranici - ostatně, digitální tachometr končí číslovkou 400 km/h.

Tohle všechno činí z černočerného Brabusu nejrychlejší čtyřmístný kabriolet na světě. Ne nadarmo tak auto dostalo aerodynamické doplňky v podobě předního a zadního spoileru, zadního difuzoru a řady karbonových dílů. Jakékoli případné obavy o životnost takového monstra však nejsou na místě - Brabus poskytuje tříletou záruku do ujetí 100 tisíc kilometrů. Kromě zcela nového vozu nabízí Brabus tuto úpravu také pro stávající majitele klasického Mercedesu S63.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků