Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt

Z dřívějších dnů a týdnů už víme, že Brabus přiveze do Frankfurtu upravené AMG GT a C63 AMG. To ale pořád není vše, protože aktuálně přišla zpráva o třetí novince. Tentokrát se vylepšovala třída G, která se po zásahu lidí od Brabusu dostala na 850 koní a 1450 Nm.

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar, jak se celým jménem tohle monstrum nazývá, vychází z třídy G ve verzi 63 AMG. Motor ale prošel celou řadou úprav, takže má nově zvýšený objem na 5912 cm3, nové jsou písty, kliková hřídel, ojnice a tak dále. Místo turbodmychadel je zde velký kompresor, jiné je samozřejmě také sání i výfuk.

Brabus chystá úpravu pro Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Brabus chystá úpravu pro Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Výsledek je opravdu působivý. Výkon šestilitrového osmiválce činí 625 kW (850 k) při 5400 ot./min, točivý moment vrcholí hodnotou 1450 Nm (2500 až 4500 ot./min). Přes sedmistupňovou automatickou převodovku jsou poháněna všechna kola a i když jde o krabici těžkou 2,5 tuny, stovka proběhne za rovné čtyři sekundy. Maximální rychlost dosahuje na 260 km/h, spotřeba v kombinovaném provozu je 13,8 l/100 km

Co se vzhledu týká, ten nejlépe prozradí přiložené fotografie. Za pozornost ale stojí gigantické disky, které mají velikost 23 palců a na které si můžete nechat nasadit pláště Continental, Pirelli nebo Yokohama o rozměru 305/35 R23. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků