Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt

Z dřívějších dnů a týdnů už víme, že Brabus přiveze do Frankfurtu upravené AMG GT a C63 AMG. To ale pořád není vše, protože aktuálně přišla zpráva o třetí novince. Tentokrát se vylepšovala třída G, která se po zásahu lidí od Brabusu dostala na 850 koní a 1450 Nm.

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar, jak se celým jménem tohle monstrum nazývá, vychází z třídy G ve verzi 63 AMG. Motor ale prošel celou řadou úprav, takže má nově zvýšený objem na 5912 cm3, nové jsou písty, kliková hřídel, ojnice a tak dále. Místo turbodmychadel je zde velký kompresor, jiné je samozřejmě také sání i výfuk.

Brabus chystá úpravu pro Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Brabus chystá úpravu pro Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Výsledek je opravdu působivý. Výkon šestilitrového osmiválce činí 625 kW (850 k) při 5400 ot./min, točivý moment vrcholí hodnotou 1450 Nm (2500 až 4500 ot./min). Přes sedmistupňovou automatickou převodovku jsou poháněna všechna kola a i když jde o krabici těžkou 2,5 tuny, stovka proběhne za rovné čtyři sekundy. Maximální rychlost dosahuje na 260 km/h, spotřeba v kombinovaném provozu je 13,8 l/100 km

Co se vzhledu týká, ten nejlépe prozradí přiložené fotografie. Za pozornost ale stojí gigantické disky, které mají velikost 23 palců a na které si můžete nechat nasadit pláště Continental, Pirelli nebo Yokohama o rozměru 305/35 R23. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků