Brabham Racing se vrací na scénu

Jméno věhlasného britského výrobce sportovních vozidel, za jehož vznikem stál v roce 1960 australský jezdec F1 Jack Brabham, jeho krajan Ron Tauranac, jihoafričan Gordon Murray a v současnosti i velmi často zmiňovaný Bernie Ecclestone, se na autoshow v německém Essenu dočká svého velikolepého návratu. Společnost, která v roce 1992 kvůli finančním problémům upadla do zapomenutí, chce nyní nabízet sportovní úpravy pro BMW a z těchto vozidel chystá dělat opravdové skvosty a to nejen svým zvučným jménem, ale i špičkovou technikou.

Jako ochutnávku uvolnila firma do světa první oficiální fotografii připravovaného BMW s označením BT92, u něhož je vidět, že společnost se své staronové roli chytila opravdu vážně. V Essenu se přitom vedle tohoto modelu představí ještě upravený model M5 s označením BT60. Příjmení BT70 zas ponese „želví“ BMW X6, ovšem k těmto informacím už lidi z Brabhamu „zapomněli“ přidat i nějaké ty bližší specifikace.

Klepněte pro větší obrázek
Brabham Racing BMW BT92
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 65 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků