Brabham Racing se vrací na scénu

Jméno věhlasného britského výrobce sportovních vozidel, za jehož vznikem stál v roce 1960 australský jezdec F1 Jack Brabham, jeho krajan Ron Tauranac, jihoafričan Gordon Murray a v současnosti i velmi často zmiňovaný Bernie Ecclestone, se na autoshow v německém Essenu dočká svého velikolepého návratu. Společnost, která v roce 1992 kvůli finančním problémům upadla do zapomenutí, chce nyní nabízet sportovní úpravy pro BMW a z těchto vozidel chystá dělat opravdové skvosty a to nejen svým zvučným jménem, ale i špičkovou technikou.

Jako ochutnávku uvolnila firma do světa první oficiální fotografii připravovaného BMW s označením BT92, u něhož je vidět, že společnost se své staronové roli chytila opravdu vážně. V Essenu se přitom vedle tohoto modelu představí ještě upravený model M5 s označením BT60. Příjmení BT70 zas ponese „želví“ BMW X6, ovšem k těmto informacím už lidi z Brabhamu „zapomněli“ přidat i nějaké ty bližší specifikace.

Klepněte pro větší obrázek
Brabham Racing BMW BT92
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků