Bowler stvořil dalšího divocha do terénu. Kit nadchne univerzálností a zákazníkům se meze příliš nekladou

Bowler se s novým projektem vydal cestou decentní, ale účelné přestavby všech tří variant Defenderu. V terénu se neztratí a nabídne i dotek moderny.

Bowler se opět pustil do další úpravy Land Roveru Defender za účelem zvýšit jeho dovednosti v terénu a posílit ego. Nemá v plánu vyrobit dopředu danou sérii, místo toho se vydal cestou individuálních objednávek, kterou limituje pouze roční kapacita výroby. Výsledná cena bude záviset na zvolených doplňcích a zvláštních přáních nového majitele. 

Zajímavostí je univerzálnost kitu pro verze Defender 90, 110 i 130. Zvenčí je práce Bowleru patrná podle výrazných lemů blatníků v černé barvě, díky nimž bylo možné obout černá 16palcová kola s 35palcovými drapáky BF Goodrich. Dodatečný nárůst světlé výšky o 51 mm zajišťuje podvozkový kit Fast Road.

V terénu se bude hodit prostorově nenáročný a lehký přední nárazník i tažná oka. Vzadu místo nárazníku najdete trubkovou ochranu s integrovanými stupačkami. Dodatečné vybavení je možné přivázat k rámu zadní korby nebo umístit na střešní nosič vybavený přídavným osvětlením.

Interiér kombinuje luxus moderní doby s každodenní praktičností. Loketní opěrku i palubní desku pokrývá zelená kůže, zatímco strop nese čalounění alcantarou. Výraznými doplňky jsou volant MOMO a řadicí páky Bowler. Pro lepší orientaci v krajině je na středovém panelu multimediální zařízení Alpine s navigací a úpravce posílil i soustavu reproduktorů.

Bowler uvádí, že pohonná jednotka prošla vylepšením „druhé úrovně“, ale na bližší detaily je lakomý. Víme jen, že vystavený Defender 110 disponuje výkonem 130 kW se 450 Nm točivého momentu. Sílu krotí brzdový set složený ze čtyřpístkových třmenů a kotouči o průměrech 334 mm vpředu a 297 mm vzadu.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Váš názor Další článek: Cupra Formentor VZ5 v limitované edici nabídne jinak nedostupné prvky. Dostane je 999 vozů a ani jeden navíc

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jubilejní Mercedes-Maybach S se v Česku prodal za 9,5 milionu korun. Luxus na palubě jenom těžko najde obdoby

Jubilejní Mercedes-Maybach S se v Česku prodal za 9,5 milionu korun. Luxus na palubě jenom těžko najde obdoby

Rychtera Mario
Výroční ediceLimuzínaLimitovaná ediceLuxusní autaMaybach