Bowler chystá závodní speciál pro běžný provoz. Cena? Přes 4 miliony

Bowler Off-Road LTD je anglická společnost, která se specializuje na výrobu špičkových závodních offroadů určených pro ty nejextrémnější podmínky (kupříkladu dakarská rally). Aktuálně nabízí dva speciály (Nemesis a EXR), které využívají motory původem od Land Roveru (3.0 TDV6, 5.0 V8 Supercharged, 4,4 V8, 4,2 V8). Svým tvarem a především přední částí připomínají Range Rover, jedná se ale o úplně jiná auta postavená na trubkovém rámu.

Klepněte pro větší obrázek
Bowler Nemesis EXR používá atmosférický osmiválec 4.4 l nebo přeplňovanou verzi 4.2 l

Šéf Bowleru v rozhovoru pro Autocar uvedl, že se chystá novinka, taktéž poháněná osmiválcem, tentokrát s objemem čtyř litrů. Zajímavá je ale informace, že poté, co bude novinka hotova, přijde také její sériová verze určená do běžného provozu. Cílem je poskytnout zákazníkům požitek z jízdy v závodním SUV kombinovaný s patřičně vybaveným interiérem.

Je jasné, že půjde o velkou exkluzivitu a tomu bude odpovídat jak cena, tak výrobní série. Přesná čísla zatím nebyla stanovena, odhaduje se ale výroba maximálně dvou set kusů. Cena jednoho takového se pohybuje v přepočtu kolem čtyř milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků