Sjezd hlukovejch fetišistů B-]
U mě, jakožto automobilového nadšence, dělá zvuková kulisa polovinu, ne-li více ze zážitku z řízení. Ona ta nekonečná akcelerace na jeden rychlostní stupeň je úžasná věc! Ale strašně rychle to omrzí. Pak právě chybí věci jako řev motoru ve vysokých otáčkách, přeřadit a vše se opakuje znovu.Takže bossovi plně rozumím a doufám, že dodrží slovo, byť si já Ferrari nikdy dovolit koupit nemůžu. :-)
a zvuk se neomrzi? me to u kazdeho auta omrzelo do 2 tydnu, pak to bylo spise otravujicitreba jizda po dalnici v RS6 s V10 vetsi rychlosti plynule na Nemecke dalnici je pak spis "na palici", skoro horsi jak s dieselem kterej taky duni jak reprak na dyze furt stejnym basemproste clovek si 2-5x projede se stazenyma okynkama nejakym tunelem, a pak us je to jen otravujici kulisa ktera vetsinou spis otravuje
Chlape nevím jak u tebe, ale atmo V8 s křížovou klikovkou mě ani po 4 letech neomezenel a vždy a rád poslouchám. ;-)
a kolik s tim najezdis a jak casto, me treba poslouchani jak V6 tak V10 omrzelo celkem rychle, kdys pak clovek jede delsi cestu rychleji treba prez Nemecko, tak je to spis otrava to poslouchat treba 2-3 hodiny v kuse a monotonne porad stejnym tempem, V6ku jsem mel 9 let a za dobre odhlucneni kabyny jsem byl sakra rad
Panebože tady se ale bavíme o sportovním autě. Ne o gtcku na dlouhé přesuny po dálnicích, kde hodiny v kuse drtíš šestku při 2500rpm. Člověk si přece Ferrari nekoupí na dlouhé přesuny po dálnici, ale jako auto pro zábavu, kde znovu a znovu vytáčí motor k redzone. Jinak V8 používám denně jako daily car a žádný problém, o víkendu na delší výlety.
Ferrari dela i GTcka prave na dlouhe presuny, to ze je u clanku foto FXX K coz je special pouze na okruhy neznamena, ze Ferrari bude prvni elektro delat u takoveho specialu, prozatim nevime ktere Ferrari bude jako prvni BEV, vime jen ze v podstate prvni hybridni Ferrari bylo a bude LaFerrari ;-)ja osobne bych ocekaval jako prvni elektricke Ferrari prave spise bud SUV a nebo nejake GTC4 a mozna 812, tedy spise GT s motorem vpredu, tak jako Porsche se nesnazilo zpocatku elektrikou "prznit" 911, ale zacalo u lucusnejsich kousku typu Cayenne a Panamera, a ze jim prodeje jdou v Porsche skvele, takze po cem asi tak pujde Ferrari, po prodejich, nebo aby dopadli podobne jako Audi s elektrickou R8?
u GTC4 nebo 812 nejaky jejich nastupce
není žádný problém pouštět zvuk motoru z repráků, třeba v závislosti na otáčkách. Nikdo o nic nepřijde. Mimochodem se to stejně z bezpečnostních důvodů dělá, protože E auta nejsou slyšet, a hrozí úrazy chodců.
Nejsem si úplně jist,zda-by zákazník ocenil, aby jeho auto za několik mega z repráků pouštělo falešný zvuk spalovacího motoru. :D
no asi te sklamu, ale to dela spousta aut za "nekolik mega" jiz dnes B-]
Jako jasně, to já vím, ale tam jde spíš jen o přikrášlení zvuku motoru, i když ani to se mi absolutně nelíbí.Ale pouštět z repráků elektromobilu zvuk nějaký V12, to je už fakt naprostá úchylárna. :D A hlavně příšerná póza.
ono se uvidi jestli to bude potreba, myslim ze to ukaze nova Tesla Roadster a nebo RimacOne, zda je potreba poustet nejaky zvuk motoru, spis si ale myslim z eprodeje tech aut budou nad ocekavani a zakaznikum bude prave po chuti to "ticho"
mě nepřijde nic špatného na elektrice, stejně dojde ropa někdy, tak proč ne E F.A navíc kluk jeden říkal že SUV F taky nebude tak co viď
Kolik zakazniku si porizuje F kvuli zvuku motoru resp motoru samotnemu? ;-)
řekl bych že skoro všichni
rekl bych ze mozna ani ne polovina, velka cast produkce Ferrari jde do ruk lidem co proste chteji Ferrari jen coby spolecensky doplnek a ukazka jejich postaveni, a vetsina z nich by klidne koupila Ferrari i s dieselem B-]
Čím víc to řve tím vic se prodlužuje péro a snižuje IQ B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.