Bosch se spojil s Nikolou. Do roku 2021 chtějí na trhu tahače na vodíkový pohon

Společnost Bosch oznámila partnerství s americkou společností Nikola Motors. Cíl je zcela jasný. Do roku 2021 chtějí na trh přinést rovnou dva modely tahačů na vodíkový pohon. 

Nikola Motors ukázala nákresy interiéru svého tahače na vodíkový pohon

Nikola Motors ukázala nákresy interiéru svého tahače na vodíkový pohon

Modely s označením Nikola One a Nikola Two budou využívat technologii Bosch eAxle. Tento název označuje modulární platformu kombinující motor, elektroniku a převodovku v jedné jednotce. Právě díky zkušenostem firmy Bosch se má stát systém pohonu realitou.

"Agresivně jsme usilovali o dosažení našeho cíle přinést nejmodernější tahač, který byl kdy postaven na trhu. Pohonná jednotka vyžaduje inovativního a flexibilního partnera schopného rychle se přizpůsobit rychlosti našeho týmu. Společnost Bosch nám umožní rychle vstoupit na trh s hardwarovým a softwarovým vybavením pro automobilový průmysl, aby se naše vize mohla stát realitou," řekl Trevor Milton, zakladatel Nikola Motors.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 40 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků