Bosch se spojil s Nikolou. Do roku 2021 chtějí na trhu tahače na vodíkový pohon

Společnost Bosch oznámila partnerství s americkou společností Nikola Motors. Cíl je zcela jasný. Do roku 2021 chtějí na trh přinést rovnou dva modely tahačů na vodíkový pohon. 

Nikola Motors ukázala nákresy interiéru svého tahače na vodíkový pohon

Nikola Motors ukázala nákresy interiéru svého tahače na vodíkový pohon

Modely s označením Nikola One a Nikola Two budou využívat technologii Bosch eAxle. Tento název označuje modulární platformu kombinující motor, elektroniku a převodovku v jedné jednotce. Právě díky zkušenostem firmy Bosch se má stát systém pohonu realitou.

"Agresivně jsme usilovali o dosažení našeho cíle přinést nejmodernější tahač, který byl kdy postaven na trhu. Pohonná jednotka vyžaduje inovativního a flexibilního partnera schopného rychle se přizpůsobit rychlosti našeho týmu. Společnost Bosch nám umožní rychle vstoupit na trh s hardwarovým a softwarovým vybavením pro automobilový průmysl, aby se naše vize mohla stát realitou," řekl Trevor Milton, zakladatel Nikola Motors.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků