Bosch se spojil s Nikolou. Do roku 2021 chtějí na trhu tahače na vodíkový pohon

Společnost Bosch oznámila partnerství s americkou společností Nikola Motors. Cíl je zcela jasný. Do roku 2021 chtějí na trh přinést rovnou dva modely tahačů na vodíkový pohon. 

Nikola Motors ukázala nákresy interiéru svého tahače na vodíkový pohon

Nikola Motors ukázala nákresy interiéru svého tahače na vodíkový pohon

Modely s označením Nikola One a Nikola Two budou využívat technologii Bosch eAxle. Tento název označuje modulární platformu kombinující motor, elektroniku a převodovku v jedné jednotce. Právě díky zkušenostem firmy Bosch se má stát systém pohonu realitou.

"Agresivně jsme usilovali o dosažení našeho cíle přinést nejmodernější tahač, který byl kdy postaven na trhu. Pohonná jednotka vyžaduje inovativního a flexibilního partnera schopného rychle se přizpůsobit rychlosti našeho týmu. Společnost Bosch nám umožní rychle vstoupit na trh s hardwarovým a softwarovým vybavením pro automobilový průmysl, aby se naše vize mohla stát realitou," řekl Trevor Milton, zakladatel Nikola Motors.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků