Borgward to s návratem myslí vážně, do týmu přešel designér Mini

Borgward to s návratem myslí vážně, do týmu přešel designér Mini

Návrat kdysi slavné německé automobilky Borgward se nesl s hořkou pachutí čínského kapitálu. Recenze zmiňovaly mizerné materiály i nijak zvlášť dobré jízdní vlastnosti. O designu si můžete udělat obrázek svůj, za příliš povedený ho ale pravděpodobně považovat nebudete.

Borgward se definitivně vrací na trh. Ročně chce vyrobit až 360 000 vozů

Borgward se definitivně vrací na trh. Ročně chce vyrobit až 360 000 vozů

Automobilka to však s návratem na výsluní myslí vážně. Do týmu designérů totiž přichází Anders Warming, šéf designu Mini, který dával tvář britským stylovkám v posledních šestnácti letech. V jednu chvíli byl i v designovém týmu samotného BMW, podepsaný je ale i pod modely Mini z roku 2010 a částečně také současnými generacemi.

IAA 2015 živě: Borgward má se svým SUV BX7 ještě co dohánět

IAA 2015 živě: Borgward má se svým SUV BX7 ještě co dohánět

Do práce se Warming pustí hned od začátku příštího roku, takže než uvidíme první plody jeho práce, ještě to nějakou dobu potrvá. Nezbývá než držet palce, že se mu podaří vtisknout Borgwardu trochu pohlednější tvary, kterými by automobilka mohla zapůsobit i v Evropě. Tam se má objevit nejdříve za dva roky, do té doby chce své modely prodávat výhradně v Číně.

Do konce roku 2025 chce automobilka nabízet tři modely a ročně prodávat až 1,6 milionu vozů. S čínským zázemím to čísla sice nejsou nereálná, ale ambiciózní samozřejmě ano.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků