Což o to, vyrobit může. Ale komu je chce prodat?
O to bych se nebál. Business model nevypadá vůbec blbě.V Číně je hodně zbohatlíků, kteří chtějí ukázat okolí, že si můžou dovolit jezdit autem Německé prémiové značky s dlouholetou tradicí, jen si to nějak nemůžou dovolit.Takže levný pracovitý Číňanek vyrobí relativně levné autíčko, nalepí se na to Borgward, což je mimochodem značka jen o 4 roky mladší než mercedes. 130 nebo 126 let, to už je detail. Víc Německy to už snad ani znít nemůže a že posledních 50 let nevyrobili žádné auto? Koho to zajímá, koukněte na tu historii! To auto má nemalou šanci.
Borgward je mrtvá značka, která číňanům nic neříká a 99,9% evropanů taktéž. Nevím, co jim našeptává bussines model, ale pokud něco na tento způsob, tak kecá.
Zeli, zeli ... rozumu mas za mak. Borgward je mozna polozapomenuta znacka, ale rozhodne by mohla prijemne dopnit evropsky trh naplneny nezazivnymi koncernovymi vozy. Navic problem cinskeho kapitalu je v necem jinem, nedostatku zajimavych investicnich prilezitosti, prostredku maji kucii cinsky az beda.
navyse to ma taky.. bezpohlavny dizajn :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.