Borgward se definitivně vrací na trh. Ročně chce vyrobit až 360 000 vozů

5 komentářů

mpolan
21. března • 8:28

Což o to, vyrobit může. Ale komu je chce prodat?

brk77
21. března • 18:34

O to bych se nebál. Business model nevypadá vůbec blbě.V Číně je hodně zbohatlíků, kteří chtějí ukázat okolí, že si můžou dovolit jezdit autem Německé prémiové značky s dlouholetou tradicí, jen si to nějak nemůžou dovolit.Takže levný pracovitý Číňanek vyrobí relativně levné autíčko, nalepí se na to Borgward, což je mimochodem značka jen o 4 roky mladší než mercedes. 130 nebo 126 let, to už je detail. Víc Německy to už snad ani znít nemůže a že posledních 50 let nevyrobili žádné auto? Koho to zajímá, koukněte na tu historii! To auto má nemalou šanci.

Zelí
22. března • 13:19

Borgward je mrtvá značka, která číňanům nic neříká a 99,9% evropanů taktéž.
Nevím, co jim našeptává bussines model, ale pokud něco na tento způsob, tak kecá.

Trautumberk
3. srpna • 10:04

Zeli, zeli ... rozumu mas za mak. Borgward je mozna polozapomenuta znacka, ale rozhodne by mohla prijemne dopnit evropsky trh naplneny nezazivnymi koncernovymi vozy. Navic problem cinskeho kapitalu je v necem jinem, nedostatku zajimavych investicnich prilezitosti, prostredku maji kucii cinsky az beda.

JA-NE
21. března • 8:58

navyse to ma taky.. bezpohlavny dizajn :-/

Doporučujeme

Články odjinud