Borgward se definitivně vrací na trh. Ročně chce vyrobit až 360 000 vozů

Obrození automobilky Borgward se zdá být definitivní. V aktuální tiskové zprávě totiž tato značka oznamuje start výroby a začátek prodeje. Ani jedno se ale zatím netýká Evropy, jako první se dočkají zákazníci v Číně.

Nové SUV Borgward BX7 je venku. Tady je první oficiální fotografie

Nové SUV Borgward BX7 je venku. Tady je první oficiální fotografie

Čínská továrna automobilky Borgward je údajně připravena na zahájení výroby. Pro začátek se počítá s produkcí 160 000 vozů ročně, nicméně v případě potřeby lze kapacitu navýšit až na 360 000 vozů za rok. Borgward slibuje velmi moderní výrobní závod, který údajně splní nejpřísnější kritéria co se kvality týká. Na úvod se zde bude vyrábět crossover BX7.

Borgward představil modely BX5 a BX6 TS. Do prodeje dorazí za rok

Borgward představil modely BX5 a BX6 TS. Do prodeje dorazí za rok

Prodej odstartuje na čínském trhu v dubnu, přičemž aktuálně má Borgward jistou stovku dealerů. Do konce letošního roku by měla být prodejní síť rozšířena o dalších dvacet dealerů a do konce příštího roku je v plánu síť zahrnující už dvě stovky prodejních míst.

Borgward byl k vidění několikrát také v Evropě. Naposledy na autosalonu v Ženevě, kde se představily modely BX5 a BX6 TS. Automobilka také během březnového autosalonu oznámila, že vstup na evropské trhy plánuje na příští rok. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků