Bonus k výkupu ojetiny: česká alternativa šrotovnému?

Bonus k výkupu ojetiny: česká alternativa šrotovnému?

Bonus k aktuální výkupní ceně ve výši 5 000 až 50 000 Kč nabízí provozovny AAA Auto ke každému vozu v případě, že jej zákazník poskytne na protiúčet a zároveň si rovnou vybere jiný automobil. Výše bonusu roste s hodnotou novějšího ojetého vozidla, které si zákazník vybere. „Chceme podnítit tuzemské motoristy k rychlejší obnově vozového parku, jehož průměrné stáří se stále pohybuje kolem neuvěřitelných 14 let,“ uvedl ředitel výkupu skupiny AAA Petr Vaněček. Bonus nejméně pět tisíc korun proto podle něj dostane zákazník i ke starému a nevyhovujícímu vozidlu, které by bylo jinak neprodejné kvůli ekologické dani. Vlastníci těchto vozů bez katalyzátorů (vyrobených většinou před rokem 1992) totiž musí kvůli novele zákona o odpadech zaplatit při registraci auta ekologický poplatek ve výši 10 tisíc korun. Tato částka přitom velmi často převyšuje hodnotu samotného automobilu. Podle statistiky Svazu dovozů automobilů odhlásili Češi jen za leden 2009 skoro 52 tisíc starých automobilů.

Pokud motorista nabídne takovýto vůz na protiúčet v kterémkoliv ze 16 autocenter AAA AUTO, získá nejen bonus, ale autocentrum nechá takovéto neprodejné vozidlo ekologicky zlikvidovat na své náklady a zároveň vyřídí i všechny formality. Využití bonusu 5 000 až 50 000 Kč při protiúčtu je možné kombinovat s dalšími probíhajícími akcemi, například se zimními pneumatikami dle vlastního výběru zdarma při využití úvěru.

Toto na rozdíl od „ekopoplatků“ vypadá na pozitivní motivaci motoristů k obměně vozového parku...

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků