Bondův Aston DB5 se dočkal dětské verze. Kulomety nechybí, stejně jako tučná cena

Majitelé reálné kopie DB5 Goldfinger teď mohou udělat radost i svým dětem.

Premiéra nejnovější bondovky Není čas zemřít se konečně blíží (v kinech od 30. září) a vlna propagace snímku tak samozřejmě sílí. Na plátně se znovu objeví také ikonický Aston Martin DB5 se svými vychytávkami, a zatímco reálnou kopii filmového vozu už Aston Martin v limitované sérii nabídl, teď míří klasika vybavená kulomety i mezi děti. Samozřejmě tedy ve formě hračky, velmi drahé hračky.

Za novým vozítkem pro děti opět stojí společnost The Little Car Company, která už v minulosti uvedla dětskou verzi klasického Astonu DB5 a třeba Bugatti Type 35. A nyní ve spolupráci s filmovou produkční společností EON Productions uvádí taky zmenšenou verzi Bondova Astonu, které nechybí známé funkce.

Už i děti mohou mít vlastní Aston Martin DB5. I nejlevnější však stojí přes milion

Už i děti mohou mít vlastní Aston Martin DB5. I nejlevnější však stojí přes milion

V rámci proporcí a praktičnosti je dětský Aston Martin DB5 Junior No Time To Die Edition samozřejmě bez střechy, jinak se ovšem dalšími detaily od originálu příliš neliší. Za světlomety jsou výsuvné falešné kulomety včetně efektů, nechybí zde funkce kouřové clony či změny registrační značky (v tomto případě řešeno displejem). Tlačítka funkcí jsou ukryta za výklopným panelem.

Vystřelovací sedadlo spolujezdce tu sice chybí, na druhou stranu ale vozítko nabízí takzvaný „skid“ režim pro snazší provádění otoček. Elektrické ústrojí malého Astonu Bond Edition je vybaveno i samosvorným diferenciálem a výkonnějším 16kW elektromotorem – ve standardní dětské DB5 Junior používá firma motor o maximálním výkonu 10 kW.

V nové bondovce létají vzduchem i ostré Range Rovery. Nahlédněte do zákulisí

V nové bondovce létají vzduchem i ostré Range Rovery. Nahlédněte do zákulisí

Speciální edice DB5 Junior k filmu Není čas zemřít vyrobí společnost jen 125 kusů. Speciální je pochopitelně i cenovka 90.000 liber (asi 2,67 milionu korun). Stačí ale připomenout, že ani standardní verze pro juniory nevyjde zrovna levně od 35.000 liber (asi 1,04 milionu korun).

Aston Martin

Aston Martin je britský výrobce luxusních sportovních automobilů. Je pojmenován dle zakladatele Lionela Martina a závodu Aston Hill.

Od roku 1994 byl majitelem automobilky Ford. V roce 2007 značka přešla pod britské konsorcium Prodrive.

Aston Martin VantageAston Martin DB11 Aston Martin Vanquish

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Caddy Maxi California 2.0 TDI: Boží chatka na kolech za super peníze

VW Caddy Maxi California 2.0 TDI DSG

Základními lidskými potřebami je mít kde se vyspat, zůstat v teple a najíst se. S Californií to jde snadno a každý den jinde.

24.  10.  2021 | Richard Herbich | 16 příspěvků
Za volantem Chevrolet Corvette C1: Je to kousavá mrcha, nebo pohodlné GT?

Chevrolet Corvette C1

Chevrolet Corvette 1. generace je skutečná kráska. Po nastartování ale vymění něžnost za získání respektu širokého okolí. Je třeba se této nespoutané elegance bát?

23.  10.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Mercedes-Benz EQA 250: Zlatíčko do zásuvky jen pro holky? Tak to pozor!

Mercedes-Benz EQA 250

Nejlevnější model rodiny EQ automobilky Mercedes-Benz působí spíše jako auto pro holky. Byla by ale škoda ho takhle povrchně škatulkovat. Obzvláště, když jeho vlastnosti ocení i chlapáci.

22.  10.  2021 | Jan Mička | 6 příspěvků