Bollinger ukázal další prototypy elektrických off-roadů B1 a B2. K výrobě mají blízko

23 komentářů

JA-NE
2. října • 14:31

tak určiteeee, offroad na elekrinu :-D

king014
27. září • 22:24

Jejich markeťák má asi dobrou travku, design bankovního trezoru z hliníku. Dotyčnej asi nikdy neviděl bankovní trezor

Nikdo
27. září • 21:32

To je ale krasavec.... To s může koupit maximálně dnešní majitel Multiply. :-P

Kuk Vykuk
27. září • 21:45

Jasně užitkový auto lidi si kupujou lidi kvůli kráse. :-D:-D:-D

Atomas
27. září • 15:22

Elektromobil nikdy nebude plnohodnotný offroad... Je příliš těžký s nevyzpytatelným dojezdem v terénu a zejména - v terénu se obvykle blbě dobíjí...

Zombot
28. září • 13:28

Leckdo by naopak namítnul, že elektrický offroad je ze svojí podstaty mnohem lepší než se spalovacím motorem. Díky mnohem jednoduššímu pohonu totiž pod autem nevisí žádné zranitelné karday, rozvodovky ani nádrže na palivo, takže se mnohem lépe navrhuje podvozek s velkou světlou výškou. Kromě toho nemusíte dohánět kroutící moment a trakci pomocí terenních redukcí a uzávěrek diferenciálů, protože elektromotory prostě roztočí kola s nejlepší trakcí. Dojezdem elektromobily v tuhle chvíli skutečně konkurovat nemůžou, na druhou stranu pro lidi, co nepotřebují tahat přívěsy nebo pravidelně jezdit divočinou stovky kilometrů, bude elektrický offroad zajímavá alternativa. Osobně zatím také preferuji spalovací motory a naftový pickup na rámovém podvozku bych za elektrické auto neměnil, ale Bollingeru jednoznačně fandím a přeju mu, aby si našel svojí cílovou skupinu.

Joe Doe
28. září • 12:09

V terene sa aj blbo tankuje, ked dojde benzin alebo nafta.Preto si bud vezies zasoby, alebo planujes cestu tak, aby si mohol tankovat. Niest zo sebou extra battery pack alebo 100 litrov paliva ....

iPace
27. září • 16:07

"Elektromobil nikdy nebude plnohodnotný offroad"co si asi pred 100 lety riklay lide pri pohledu na hvezdy, neco jako "clovek nikdy nepoleti do vesmiru"?"nikdy nerikej nikdy" je to nejpresnejsi prislovi co existuje, ale jasne tys to jen napsal :-D takze az bude baterka o 100kWh vazit treba 50 kilo, tak to taky nepujde a plnohodnotnej offroad to proste nebude, protoze to jezdi na elektrinu, a jen tak do placu, za poslednich ani ne 30 let, se podarilo baterie vylepsit tak, ze na 1kg hmotnosti maji dnesni baterie cca 4 vetsi kapacityu nez meli pred tema necelejma 30 lety, aneb v prumeru kazdych cca 10 let se podarilo snizit hmotnost baterii na kapacitu cca na 2/3 ;) takze co napises treba za 10 nebo za 20 let, ze to porad nejde ikdys to davno treba bude realitou?nastesti lidstvo ma i lidi co uvazuji dal nez za soucasny okamzik, bejt vsichni jako ty, tak jeste sedime nekde v jeskynich a snazime se prijit na to jak rozdelat ohen :-D

Atomas
27. září • 16:24

Je vidět, že jsi snílek a já realista. Protože v článku píší, že auta mají k výrobě blízko, tak tady nesepisuji sci-fi román, ale shrnuji své domněnky, proč to nyní nejde... Proto také jako realista očekávám věcné argumenty o opaku. A jako realista jsem schopen je přijmout...

iPace
28. září • 10:05

ne ty jsi napsal "Elektromobil nikdy nebude plnohodnotný offroad" takze zadna domenka, ale jasne napsany text kteri ti ocituju klidne jeste nekolikrat ;-)

vana
28. září • 9:12

Atomas: domněnky proč to nyní nejde klidně shrnuj, ale původně jsi psal že to nepůjde nikdy.
Tak si v tom udělej pořádek

kkk
27. září • 17:27

Takže reálně, jaký zdroj energie lidstvu vydrží nejdéle?PS zkuste zvednout hlavu:-D Do jakého pohonu se tedy reálně vyplatí investovat?

Atomas
27. září • 17:30

Rozebírání otázek na úrovni lidstva je poněkud mimo. Představ si spíše Amíka na středozápadě, nebo na Aljašce - jaké asi má potřeby, když vyráží mimo civilizaci? A dlouhá prodlužovačka to asi nebude...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
27. září • 21:43

To si pleteš, todle není auto pro snílky na expedice mimo civilizaci, ale na objíždení pozemků a ohradníků za každého počasí, rozvoz potřebného materiálu, pro práci s elektronářadím bez tahání agregátů. Prostě na každodení práci v terénu. Takovejch uživatelů je spousta, za to na expedice jezdí jen pár lidí.

kkk
27. září • 17:44

Takže tady vyrabujeme za pár set let všechna fosilní paliva a pak se vrátíme k loučím(pokud ještě budou stromy)Jo na tý Aljašce jsou miliony obyvatel, to jste mohl rovnou argumentovat stanicí na anktarktidě:-D

Kuk Vykuk
27. září • 15:32

Slovo znalce. B-]

Atomas
27. září • 16:00

Argumenty proti by nebyly?

Kuk Vykuk
27. září • 21:30

Proč? Nemám, žádné. Nerad si vytvářím apriorní soudy o nečem o čem prd vím. Teprv provoz samotnýho auta ukáže jak moc je dobré nebo ne.
Auto asi nebude na dlouhý výlety, ale obratnost v terénu může velmi překvapit viz zeletrifikovaný Jeep Wrangler od Korejců.
https://www.youtube.com/watch...

Kuk Vykuk
27. září • 13:30

Bollinger Jsou super borci. Navrhli nejkrásnější a nejpraktičtější užitková auta vůbec. Kam se hrabe Defender. B-]

mpolan
27. září • 19:15

Navrhli? Zkopírovali původního Defendera a říkají tomu "vlastní design". Dost slabé.

Greta Aspergerová
28. září • 4:12

Diselegenerátor a sud nafty na korbu v ceně nebo jako option?

bzzz
27. září • 14:16

Roblox meets Minecraft ;-)

Doporučujeme

Články odjinud