Bollinger Motors nám v minulosti představil mnoho zajímavých konceptů. S novým partnerem se pouští do nákladních vozů. Prorazí konečně na trh?
Automobilka Bollinger Motors vznikla už v roce 2015, ale více se o ní začalo mluvit o čtyři roky později s představením elektrických pick-upů hranatých tvarů schopných uvézt předměty dlouhé až 5,61 metru. Neméně atraktivní je jejich návrh futuristického užitkového vozu s možností přestavby na konfiguraci 6x6.
V lednu tohoto roku se značka spojila s americkým vývojářem Roush a přesunula svou pozornost na nákladní vozy. Konkrétně jde o kategorii s hmotností mezi 6 351 a 7 258 kilogramy. Prototyp B4 má trambusovou kabinu pro maximální prostor pro náklad v zadní části nebo nástavbu. Jde také o bezpečnostní prvek, jelikož řidič má lepší přehled o dění před vozem. Výrobce se pyšní průměrem otáčení 12,5 metru, což je v dané kategorii rozvoru nejlepší výsledek. Bohužel hodnotu rozvoru neznáme.
B4 stojí na platformě pracující s 800V soustavou, což poukazuje na extra rychlé nabíjení. Baterie typu FLP by měly postačit na ujetí vzdálenosti 160 km, což podle průzkumu přesahuje denní potřebu klientů. Vedle vozu samotného by mělo být motivací k nákupu výrazné daňové zvýhodnění, které se ale týká amerického trhu.