Bollinger B1 měl premiéru v L.A. Bizarní off-road pohání pouze elektřina

6 komentářů

Kuk Vykuk
2. prosince • 13:05

Tadle bizardní redakce vůbec nechápe jak má vypadat normální účelový auto bez pitchovin a hovadin. B-]

Kuk Vykuk
2. prosince • 13:08
sumy
1. prosince • 9:49

Zakázkové pneumatiky :-O Kde? Vždyť ot má klasický BFG MT na kterejch jezdí každej 5-6 off. JInak se mi to líbí, ale u offu je víc než u jakýho jinýho auta důležitý dojezd, resp možnost nabrat si palivo do zásoby. Proč by jinak standardně měli třeba toyky pro australský trh přídavný nádrže. Sám si budu letos dodělávat dalších 60l k těm 95 co mám. Prostě nabíjecí stanice na horách nerostou (a doufám že ani neporostou)

JJ
11. prosince • 9:44

Zjevně to není expediční auto, no... U pracovního offroadu někde na horské chatě, statku či v lese ten dojezd zase moc kritický není.Pokud bych potřeboval řešit extrémní elektromobil do prostředí mimo civilisaci, dám pod haubnu malý generátor, poháněný motorem s vnějším spalováním (parní, stirling...) a k dobití mi pak bude stačit i hromada sušeného velbloudího trusu.

sumy
11. prosince • 11:17

Ale ani pro rančery, kteří za dobytkem najezdí midlión km každý den, o síle el. přípojky na dobití nemluvě. Jak to půjde do terénu, dojezd zažně rapidně klesat a v reálu se s tím člověk bude bát jet víc jak 80-100km od baráku, aby se vrátil. To bude mít jal Luftwafe a Bf109. Přeletět kanál, 5 minut boje a honem zpátky, ať mu nedojde šťáva. A aby to nabil parní, nebo stirling, tak to ny se ti pod kapotu asi nevešlo. Leda tak na plato za auto;-)

hostík
1. prosince • 20:49

naopak, tohle bych já vůbec neřešil, používám UAZe jako náhradu za traktor, tohle by mi posloužilo stokrát lépe, nepočítám totiž ujeté metry ale spíše motohodiny, kdy je mi líto na poli během deseti minut pětkrát startovat a tak nechávám motor pořád běžet a v lese při přibližování dříví je to stejné ... bral bych ho všemi deseti, jinak jezdim Kumho KL71 - to je taky dobrá "zakázková" guma :-))

Doporučujeme

Články odjinud