Bokem se řítí nové Alfy Romeo QV. 510 koní zůstává, novinky jsou hlavně uvnitř

28 komentářů

Sir CHerokee
9. května • 21:10

Tato barva k Alfě nejen nepatří a dokonce jí nesluší, ač jde o krásný sedan. Ale hlavně QV není vůbec důležitý model u tak tak přežívající značky.

WP
10. května • 5:42

To tedy je, chtěl by doplnit poděděnou verzí, ale ukazuje jak je Qiu nebo Stelvio parádně fungující auto.

OnlyTruth
9. května • 19:24

som rad, ze pochopili , ze premia je len rwd (pripadne prava4x4 - to sa este doucia) a sportovy sedan nemoze byt fwd... skoda, ze u audi to nevedia pochopit..

Petr
9. května • 10:04

Ještě pořád ti klauni bastlej rádoby auta z cizích součástek? Když to mohl zabalit Saab tak tihle měli skončit už v devadesátkách.

speedfred
9. května • 22:07

A ktoráže automobilka má všetky súčiastky svoje okrem nejakých malosérioviek a ručne vyrábaných áut?

WP
9. května • 11:43

Těžko si myslet, že by tam mohli být všichni z tvého kmene. Ty už své klaunství dáváš znát na první dobrou.

Adam
9. května • 8:21

Mel jsem dve Alfy 159 a byly to nejlepe jezdici sedany. Dnes mam Audi taky jezdi velmi dobre, auto mam rad, ale vzdy, kdyz vidim Giuliu je to zazitek ... modra, cervena, cerna Veloce je opravdu krasna.

WP
9. května • 11:42

Sorry, ale těžká předkola 159 nijak úžasně jezdící nebyla. Zatáčela sice možná o chlup líp než dobová A4, ale 3er nebo C-Klasse ji nechávaly z hlediska jízdních zážitků za sebou.

JK
11. května • 21:12

159 byla těžka oproti 156, nikoli oproti konkorenci, kterou v dobové testu paradoxně nechala za sebou ač předokolka s otřesnými motory od GM. 159 má jedinou vadu - motory. Kromě na poslední chvíli představenému TBi - od Italů - který dneska ceny ojetin vystřeluje do nesmyslů jen kvůli ojedinělosti, tak benzín žádnej pořádnej. U nafty to bylo lepší, ale Alfu v naftě?

JA-NE
11. května • 13:54

Tazka 159 to v losom teste s prehladom nalozila uplne vsetkym;-)

Rokyta ex Acz
8. května • 23:04

A tak bokem umí jezdit většina aut, záleží na řidiči. Kdyžtak se tomu trochu pomůže vodou nebo sněhem. :-D Ale jsou ty Alfy pěkné to joo, stejně jako starší Bmw. Zajímalo by mě, jak je to s obligátními motory. Protože slyším docela protichůdné názory. Jedni že je to vrak, druzí zase, že když se dává odpočátku olej Selenia. A nebo nějaký racing 5w50 kde je to druhé číslo co nejvyšší to jde, tak problémy většinou nejsou.

Ffff
9. května • 7:32

S 2.1td ani 2.0 multi air nejsou žádné problémy. U 2.0 pouze přehrání softwaru

Rokyta ex Acz
9. května • 9:47

No jen aby :-P

Assasin
8. května • 22:32

Nejkrásnější sedan střední třídy na trhu.O kvalitě není třeba pochybovat.

McQ
9. května • 8:18

nevím, jak je to myšleno, mám jen statický dojem, ale třeba jízda je pak dokonalá, že člověk zavře oči a kdyžtak se to přitejpuje ;-)

Adam
8. května • 16:33

Jezdi lepe nez BMW, vypada lepe a stejne je mu to houby platne. Proc? Servisni a prodejni sit stoji v CR za starou backoru. Az tohle Italove pochopi ... budeme jasat.

Jan
9. května • 23:20

Nejen prodejní síť, ale i nabídka modelů. Auta nad milion se kupují hlavně na firmu a v rámci flotily se nakupuje u jednoho prodejce. Šéf má největší SUV, manažeři passata či v lepším arteon, manželkám koupí výhodně golfa a lepší zaměstnanci si tak můžou domluvit nižší cenu na jiné modely.Taky máš v rodině tarify od jednoho operátora.
Nějaký kombík nebo manuál je spíš okrajové téma.

Petr
9. května • 10:08

Vždy mě zaručeně pobaví Alfista. Ta úpornost s jakou všem tvrdí jak je to dokonalý auto je k nezaplacení. Naštěstí zbytek světa žije v realitě a pošle Alfu do zapomnění.

JK
11. května • 21:14

Na druhou stranu BMW taky už dávno není žádný motorářský zázrak. O porochuvosti BMW ani nemluvím, ta si s Alfou moc nezadá. Mercedes a jeho masařkové období byla snad nejtemnější érou značky. Takový odliv zákazníků co tehdy zažili kvůli největšímu křápu, na který přilepili trojcípou. A Audi má taky velmi zlá období. Třeba těžce nepovedenou A6 generace C5, kterou v bazaru dostanete k Fábii jako klíčenku, aby se ji zbavili. VW benzín taky neumí. Legendární 1.8T není špatný, ale ani žádný zázrak. První TSI se trhali už na salonech. Prostě žádná značka není bez chyby. ;-)

WP
9. května • 11:39

Jel jsi někdy nějakou AR nebo jen zbytečně trollíš?

Andy
8. května • 21:16

To není zdaleka jenom o prodejní síti. Zásadních důvodů proč se mizerně prodává je celá řada:
- není karasářská varianta kombi, což je v Evropě jednoduše fail
- chybí rozumné 6 válce jak v benalu, tak v dieselu (ostrá verze je fajn, ale prodeje nedělá u žádné značky)
- interiér a infotaiment hrubě zaostávají za konkurencí, to je opět věc, která se v prémii neodpouští

Q
9. května • 18:25

Ano, souhlas, ale těch důvodi je ještě více:
- chybí "základní verze" (u posledního úspěšného modelu, což byla 156ka, tvořily velkou část prodejů méně výkonné verze s motory 1.6 a 1.8)
- chybí benzín s manuálem (u sportovně laděného auta nepochopitelné)
- chybí image a tradice (před Gulií měla Alfa 5 let totální výpadek ve střední třídě, i spokojení majitelé museli jít ke konkurenci)

Andy
9. května • 20:49

Vybral jsem jenom to co mě napadlo jako první abych ukázal, že to zdaleka není jenom o neschopné prodejní síti. Ano těch důvodů neúspěchu je celá hromada a problém je, že je vedení Alfy nechce nebo neumí postupně odstraňovat a proto je Alfa tam kde je.

Ffff
8. května • 22:22

Infotaiment a interiér v MY20 určitě za konkurencí hrubě nezaostává

Ffff
8. května • 20:51

Souhlas. Je to tady naprostá tragédie.

JK
8. května • 12:28

Nejkrásnější sedan jezdící bokem. ;-)

Trenér
8. května • 12:41

Občas shlédnu fotogalerie na soc.sítích. Vůz je opravdu klenot. Tuzing v podobě zatmavených zadních světel jsem nikdy nepochopil a to na žádném voze. Škoda, že se alfě prodejně nedaří. Giulia a Stelvio nejsou špatné vozy, ale pověst táhne.

Ne321
8. května • 20:41

Ono to neni uplne o povesti jako o tom, ze kdyz chces prorazit na nejaky trh, ktery je uz obsazen a na kterem jsou rozdane karty, tak proste musis nabidnout vyznamne vice nez etablovani hraci a pocitat s tim, ze prunik bude drahy a trvat dlouhou dobu. Neco jako kdyz Lexus umyslne deset let prodaval LSko pod vyrobnimi naklady proto, aby mohl dodat auto v kvalite, ktera daleko prevysovala jakoukoliv soudobou konkurenci. Myslenka Alfy Romeo, ze proste staci dodat na trh neco co je mozna v necem na urovni stavajici konkurence, ale nijak ji zasadne neprevysuje a ani neni vyznamne levnejsi a ze si takovy produkt sve zakazniky najde ve vetsim nez marginalnim poctu je proste naivni.

Doporučujeme

Články odjinud