Bokem se řítí nové Alfy Romeo QV. 510 koní zůstává, novinky jsou hlavně uvnitř

JK  |  08. 05. 2020 12:28

Nejkrásnější sedan jezdící bokem.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  08. 05. 2020 12:41

Občas shlédnu fotogalerie na soc.sítích. Vůz je opravdu klenot. Tuzing v podobě zatmavených zadních světel jsem nikdy nepochopil a to na žádném voze. Škoda, že se alfě prodejně nedaří. Giulia a Stelvio nejsou špatné vozy, ale pověst táhne.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  08. 05. 2020 20:41

Ono to neni uplne o povesti jako o tom, ze kdyz chces prorazit na nejaky trh, ktery je uz obsazen a na kterem jsou rozdane karty, tak proste musis nabidnout vyznamne vice nez etablovani hraci a pocitat s tim, ze prunik bude drahy a trvat dlouhou dobu. Neco jako kdyz Lexus umyslne deset let prodaval LSko pod vyrobnimi naklady proto, aby mohl dodat auto v kvalite, ktera daleko prevysovala jakoukoliv soudobou konkurenci. Myslenka Alfy Romeo, ze proste staci dodat na trh neco co je mozna v necem na urovni stavajici konkurence, ale nijak ji zasadne neprevysuje a ani neni vyznamne levnejsi a ze si takovy produkt sve zakazniky najde ve vetsim nez marginalnim poctu je proste naivni.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  08. 05. 2020 16:33

Jezdi lepe nez BMW, vypada lepe a stejne je mu to houby platne. Proc? Servisni a prodejni sit stoji v CR za starou backoru. Az tohle Italove pochopi ... budeme jasat.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  08. 05. 2020 20:51

Souhlas. Je to tady naprostá tragédie.

Odpovědět  |   | 
Andy  |  08. 05. 2020 21:16

To není zdaleka jenom o prodejní síti. Zásadních důvodů proč se mizerně prodává je celá řada:
- není karasářská varianta kombi, což je v Evropě jednoduše fail
- chybí rozumné 6 válce jak v benalu, tak v dieselu (ostrá verze je fajn, ale prodeje nedělá u žádné značky)
- interiér a infotaiment hrubě zaostávají za konkurencí, to je opět věc, která se v prémii neodpouští

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  08. 05. 2020 22:22

Infotaiment a interiér v MY20 určitě za konkurencí hrubě nezaostává

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 05. 2020 18:25

Ano, souhlas, ale těch důvodi je ještě více:
- chybí "základní verze" (u posledního úspěšného modelu, což byla 156ka, tvořily velkou část prodejů méně výkonné verze s motory 1.6 a 1.8)
- chybí benzín s manuálem (u sportovně laděného auta nepochopitelné)
- chybí image a tradice (před Gulií měla Alfa 5 let totální výpadek ve střední třídě, i spokojení majitelé museli jít ke konkurenci)

Odpovědět  |   | 
Andy  |  09. 05. 2020 20:49

Vybral jsem jenom to co mě napadlo jako první abych ukázal, že to zdaleka není jenom o neschopné prodejní síti. Ano těch důvodů neúspěchu je celá hromada a problém je, že je vedení Alfy nechce nebo neumí postupně odstraňovat a proto je Alfa tam kde je.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 05. 2020 10:08

Vždy mě zaručeně pobaví Alfista. Ta úpornost s jakou všem tvrdí jak je to dokonalý auto je k nezaplacení. Naštěstí zbytek světa žije v realitě a pošle Alfu do zapomnění.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 05. 2020 11:39

Jel jsi někdy nějakou AR nebo jen zbytečně trollíš?

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 05. 2020 21:14

Na druhou stranu BMW taky už dávno není žádný motorářský zázrak. O porochuvosti BMW ani nemluvím, ta si s Alfou moc nezadá. Mercedes a jeho masařkové období byla snad nejtemnější érou značky. Takový odliv zákazníků co tehdy zažili kvůli největšímu křápu, na který přilepili trojcípou. A Audi má taky velmi zlá období. Třeba těžce nepovedenou A6 generace C5, kterou v bazaru dostanete k Fábii jako klíčenku, aby se ji zbavili. VW benzín taky neumí. Legendární 1.8T není špatný, ale ani žádný zázrak. První TSI se trhali už na salonech. Prostě žádná značka není bez chyby.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  09. 05. 2020 23:20

Nejen prodejní síť, ale i nabídka modelů. Auta nad milion se kupují hlavně na firmu a v rámci flotily se nakupuje u jednoho prodejce. Šéf má největší SUV, manažeři passata či v lepším arteon, manželkám koupí výhodně golfa a lepší zaměstnanci si tak můžou domluvit nižší cenu na jiné modely.Taky máš v rodině tarify od jednoho operátora.
Nějaký kombík nebo manuál je spíš okrajové téma.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  08. 05. 2020 22:32

Nejkrásnější sedan střední třídy na trhu.O kvalitě není třeba pochybovat.

Odpovědět  |   | 
McQ  |  09. 05. 2020 08:18

nevím, jak je to myšleno, mám jen statický dojem, ale třeba jízda je pak dokonalá, že člověk zavře oči a kdyžtak se to přitejpuje

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  08. 05. 2020 23:04

A tak bokem umí jezdit většina aut, záleží na řidiči. Kdyžtak se tomu trochu pomůže vodou nebo sněhem. Ale jsou ty Alfy pěkné to joo, stejně jako starší Bmw. Zajímalo by mě, jak je to s obligátními motory. Protože slyším docela protichůdné názory. Jedni že je to vrak, druzí zase, že když se dává odpočátku olej Selenia. A nebo nějaký racing 5w50 kde je to druhé číslo co nejvyšší to jde, tak problémy většinou nejsou.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  09. 05. 2020 07:32

S 2.1td ani 2.0 multi air nejsou žádné problémy. U 2.0 pouze přehrání softwaru

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  09. 05. 2020 09:47

No jen aby

Odpovědět  |   | 
Adam  |  09. 05. 2020 08:21

Mel jsem dve Alfy 159 a byly to nejlepe jezdici sedany. Dnes mam Audi taky jezdi velmi dobre, auto mam rad, ale vzdy, kdyz vidim Giuliu je to zazitek ... modra, cervena, cerna Veloce je opravdu krasna.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 05. 2020 11:42

Sorry, ale těžká předkola 159 nijak úžasně jezdící nebyla. Zatáčela sice možná o chlup líp než dobová A4, ale 3er nebo C-Klasse ji nechávaly z hlediska jízdních zážitků za sebou.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  11. 05. 2020 13:54

Tazka 159 to v losom teste s prehladom nalozila uplne vsetkym

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 05. 2020 21:12

159 byla těžka oproti 156, nikoli oproti konkorenci, kterou v dobové testu paradoxně nechala za sebou ač předokolka s otřesnými motory od GM. 159 má jedinou vadu - motory. Kromě na poslední chvíli představenému TBi - od Italů - který dneska ceny ojetin vystřeluje do nesmyslů jen kvůli ojedinělosti, tak benzín žádnej pořádnej. U nafty to bylo lepší, ale Alfu v naftě?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 05. 2020 10:04

Ještě pořád ti klauni bastlej rádoby auta z cizích součástek? Když to mohl zabalit Saab tak tihle měli skončit už v devadesátkách.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 05. 2020 11:43

Těžko si myslet, že by tam mohli být všichni z tvého kmene. Ty už své klaunství dáváš znát na první dobrou.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  09. 05. 2020 22:07

A ktoráže automobilka má všetky súčiastky svoje okrem nejakých malosérioviek a ručne vyrábaných áut?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 05. 2020 19:24

som rad, ze pochopili , ze premia je len rwd (pripadne prava4x4 - to sa este doucia) a sportovy sedan nemoze byt fwd... skoda, ze u audi to nevedia pochopit..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  09. 05. 2020 21:10

Tato barva k Alfě nejen nepatří a dokonce jí nesluší, ač jde o krásný sedan. Ale hlavně QV není vůbec důležitý model u tak tak přežívající značky.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2020 05:42

To tedy je, chtěl by doplnit poděděnou verzí, ale ukazuje jak je Qiu nebo Stelvio parádně fungující auto.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A