Bojíte se umazat Mercedes-Benz třídy X? Po této extrémní úpravě už nebudete muset

Mercedes-Benz třídy X je takový dělník ve fraku. Pokud se s ním ale budete chtít pustit do nějakých větších akcí, nikdo vám v tom bránit nebude. Jenom bude asi dobré jej nejdřív svěřit do rukou takových borců.

Luxusní pick-up Mercedes-Benz třídy X skončil podle posledních zpráv svou výrobu v květnu letošního roku. České zastoupení přijímalo objednávky v omezené kapacitě verze X350d zhruba do poloviny února. Odchod tohoto pick-upu z trhu se dal předvídat. Technikou vycházel z Nissanu Navara a Renault Alaskan, ovšem cenou je značně převyšoval.

Luxus zdaleka není vše a tak na tento pokus o nóbl pracanta německá automobilka doplatila. Fakt, že jde vlastně o fajn auto, jej bohužel nezachránil. I když je devizou tohoto vozu luxusní vzhled s pracovními schopnostmi, nic majitelům nebrání si jej udělat podle svých představ a vyrazit i do větší akce.

Německý úpravce povýšil Mercedes GLE na hranu nevkusu. Připomíná Maybach

Německý úpravce povýšil Mercedes GLE na hranu nevkusu. Připomíná Maybach

Pokud tedy chcete Mercedes-Benz třídy X, který má terénní schopnosti vyšponované o něco výš, můžete se zkusit obrátit na jednoho z úpravců, kterých je pro podobné vozy nespočet. Na jeden takový kousek od společnosti Pickup Design (odnož společnosti Carlex Design) se dnes podíváme. Třída X v jeho podání dostala název Exy a na fotografiích vidíte to nejlepší provedení Extreme+.

Úprava exteriéru spočívá v agresivnějším body kitu, světelné rampě na střeše, rozšířených předních i zadních blatnících, speciálních nášlapech, karbonových doplňcích a spoustě dalších věcí, jejichž instalace posune vzhled vozu směrem k expedičnímu speciálu. Vůz je osazen 18palcovými ráfky na nichž jsou terénní pneumatiky Radar Renegade RT+ POR 118Q o velikosti 33“.

Toyota Hilux má po faceliftu. Dostala nový motor a je univerzálnější než dříve

Toyota Hilux má po faceliftu. Dostala nový motor a je univerzálnější než dříve

Stejně extrémní úpravy čekají majitele i v interiéru. Bílý vůz v galerii má i některé čalouněné prvky v kontrastní žluto-zelené barvě. I sem se dostal karbon a k mání je i čalounění Alcantarou. V ceně je i dodatečná ochrana podvozku a zvednutí vozu o 10 centimetrů včetně speciálních tlumičů do terénu.

To, že se vůz jmenuje Exy není náhoda. V nabídce úpravce jsou i další vozy, mezi kterými najdete třeba Amy, což je upravený Volkswagen Amarok, či Fully, což je Fiat Fullback. Cena za úpravu třídy X se pohybuje lehce pod milionem korun. Pro opravdu náročného uživatele, který se v podobných věcech vyžívá, to ale může být lákavá nabídka.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků