Bodový systém je tvrdý a nefér, řidičáky jsou zabavovány neprávem, říká právník

petrumr  |  18. 05. 2019 09:16

co to jsou proboha za řeči třeba obhajoba toho fetáka, jak feták může brát do auta ještě děcka. Tyhle zákony jsou mírné a ten feták měl být do půl hodiny ve vazbě a děcko v náhradní péči.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 05. 2019 12:54

Zafetuj si, to tě zklidní.

Odpovědět  |   | 
Net  |  18. 05. 2019 14:14

Některé testy ti vyjdou pozitivní, i když si dáš makový koláč, proto se dělají krevní zkoušky, já bych byl s těmi soudy opatrný. Policie a úřady potřebují vlastní právníky, aby se sami chovali podle zákona, pak nebudou mít u soudů problém dokázat někomu vinu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2019 09:27

To se mě netýká.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  18. 05. 2019 12:07

Proč si to myslíš? Máš lepší právníky nebo větší úplatky? Každý někdy může udělat chybu, která ho bude stát papíry.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 05. 2019 17:30

Může, ale nemusí.... A někteří ubulínci mají problémy pořád a někteří řidiči vůbec nebo takřka vůbec. Systém je pro všechny stejnej, ale někteří budou asi neschopní, nepřizpůsobiví nebo jen krapet prostší ....?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 05. 2019 10:31

Ne. Jezdím podle předpisů. S policií jsem neměl nikdy problem.

Odpovědět  |   | 

Takových už bylo, a jsou bez papírů. Člověk, který si myslí, že vždy a za každých okolností jezdí podle předpisů, mě děsí víc než ti piráti.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 05. 2019 11:34

Někdy to nemusí bejt za všech okolností, někdy prostě jen stačí zapojit hlavu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2019 06:40

Naprosto přesně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2019 06:44

No jestli vás nedesi někdo, kdo přímo ohrožuje lidské životy...
Soudy bych asi nedělal, od klávesnice se to jeví jinak, než kdybyste se mnou jezdil v reálu. Spíše se snažím být kompatibilní s okolním provozem a nevytvářet nebezpečné situace. Taky mi to někdy ujede, přece jen 320kW člověk někdy popozene, ale obecně se snažím jezdit plus minus podle předpisů. To není jen o rychlosti, tu řeším sz jako poslední, jde mi o dodržování odstupu, předjíždění tam, kde nevidím apod.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 05. 2019 10:47

Nebo ještě jinak. Pokud něco udělám, nesu za to 100% odpovědnost. Takže se přiznám a pojedu adekvátní následky. Nemysli, ze peníze pomohou nebo ze kazí charakterové vlastnosti. Můj etický a morální kodex je stejný s pětikorunou v kapse nebo s miliardou na účtech.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  18. 05. 2019 09:30

Autorevue občas otevře poklop žumpy. Placená a neoznačená reklama na právníka feťáků a ožralů.

Odpovědět  |   | 
Bobo  |  18. 05. 2019 09:55

Co je na tom špatnýho si šlehnout, to by jinak člověk nemohl v dnešní době ani řídit.

Odpovědět  |   | 
novadus  |  18. 05. 2019 11:02

Co to je za plky od experta, podívejte se kolik idiotů dnes vlastní řidičský průkaz. Klidně zpřísnit a hlavně policie být vidět.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 05. 2019 12:55

Počítáš se mezi ně?

Odpovědět  |   | 
ugh  |  19. 05. 2019 06:20

Tak se na to podivej, jak se jezdi. Agresivita je vsude, kazdej zkousi co to jde. Jizda odstavnym pruhem, klickovani a dalsi schvalnosti. Nedej aby se neco stalo, to je pak o tom, kdo je vice asertivni. Za dalsi jsou tu opatrne (nejcasteji) pani ridicky v obr autech, ktere ani nevi, kam tim volantem maji tocit, jenom tam sedi, cekaji az se to "samo" vyresi (cti rozumny ridic pocka, da gesto atd), čumí a pak se jeste divi. Zjednodusit a zprisnit, kazdej si da bud vetsi pozor nebo bude chodit pesky

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 05. 2019 10:19

No jo, jenze moje otazka byla logicka.

Odpovědět  |   | 
PePe  |  18. 05. 2019 11:07

Pan advokát musí být charakter, že hájí ten feťáckej odpad. To já bych teda nedal.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  18. 05. 2019 12:06

Pan advokát dělá to, co většina advokátů - bere kšefty, které více vynáší.

Odpovědět  |   | 
PePe  |  18. 05. 2019 12:18

Však říkám - charakter.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 05. 2019 12:59

Přesně advokáty netřeba. O obhajobu i obžalobu se postará lidový soud složeny z lidí dělnického původu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 05. 2019 13:10

Ale nééé, daleko lepší je udělat zákony tak nepřehledný, aby si advokáti mohli kafku pěkně oškubat.

Odpovědět  |   | 

Jo kdyby frajeři neslovíčkařili a neobcházeli, tak můžou být zákony jednoduché jak desatero.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  18. 05. 2019 13:39

Děkujeme, že jsi nám popsal své politické a mentální přesvědčení.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  19. 05. 2019 08:53

To co napsal je zcela evidentně sarkasmus

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 05. 2019 10:20

Dík že si zapojil to co máš mezi ušima. Lidi to dnes už moc nedělají.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  18. 05. 2019 11:13

Zastánce lemplů a feťáků, škoda času číst dojmné historky vyčůraného advokáta.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 05. 2019 12:32

To samozřejmě je. Ale tady nejde o férovost, ale o ANO šikanu. Nejvíce je mi líto těch, co se řízením živí.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  18. 05. 2019 13:04

Zakomponovat politické pronásledování skrz kontroly PČR na drogy a alkohol, to je zajímavá konspirace. Nic ve zlém, dej si v létě tři týdny dovči v kuse. Mně je zase nejvíc líto těch, kterým se kvůli nějakému zasranému feťákovi nevrátí blízký domů.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 05. 2019 16:03

Ti, co se řízením živí, jezdí zpravidla jako ti největší dobytkové . Holt každý svého štěstí strůjcem....

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 05. 2019 12:47

Pokud myslíš ANO jako politickou stranu, pak nechápu,co to s tím má společného.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 05. 2019 12:58

Bodový systém je úspěšný. Jeho smyslem bylo vybrat co nejvíce peněz na pokutách a to se mu jednoznačně daří. Z hlediska bezpečnosti dopravy je jeho přínos nulový, o bezpečnost ale nikomu nejde.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 05. 2019 13:12

A v čem je problém, já nepřišel za celou dobu existence ani o bod a 90 procent lidí kolem mě rovněž ne.... Je to fakt jednoduchý.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  18. 05. 2019 13:38

A kolik bodů ti připsali? U nás se totiž body připisují, nikoli odečítají. Takže pokud jsi nepřišel ani o jeden, zjevně nemáš papíry už dlouho.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 05. 2019 13:43

Je to jednoduché, já také nevím jak to funguje. Prostě se mne to netýká.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 05. 2019 20:29

Protože jsi stále sjetý a ani nevíš o čem píšeš.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 05. 2019 20:50

Jsi buran.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 05. 2019 17:24

Přesně jak píše Jirka, jde to mimo mě a jsou mi k smíchu ukřivdění ukňouránci věčně nespravedlivě šikanovaní.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 05. 2019 20:38

Vy jste bohužel příliš primitivní a tak jste nepochopil příspěvek na který reagujete. S vaším stavem ale těžko někdo z nás něco udělá.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  19. 05. 2019 08:42

Takovej hlupáček abys oprabdu věřil tomu co sám píšeš asi nebudeš, takže jen tak naivně provokuješ. Jestli jsi alespoň na mé úrovni tak argumentuj a neplácej. Pokud ani to to nezvládáš......

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 05. 2019 10:22

Já rgumentoval hned v tom prvním příspěvku. V tom který jste nepochopil..

Odpovědět  |   | 
ACE  |  19. 05. 2019 17:23

Jako že to je kvůli penězům? To pro mě neni argument ani problem, ale připouštím že pro neschopné, nepoučitelné a hlupáčky to problém je.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  19. 05. 2019 18:44

Jako že bodový systém=výběr pokuty (peníze) ?? No tak pošlete Martínkovi prášeček na tu schýzu. Jedinej kdo na tom fyzicky vydělá, budou jistí pojistpokutáři a advokáti , kteří to "naoko" jako obhajují.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 05. 2019 10:49

Jeho smyslem bylo dostat frustrovane jedince s pocitem nadvlády nad ostatními ze silnic a to se daří.

Odpovědět  |   | 
Net  |  18. 05. 2019 14:09

Bodový systém má řadu problémů. První je ten, že drtivá většina přestupků je nepotrestána, další je v tom, že občas (ne-li většinou) je trestáno naprosto bezpečné chování (překročení rychlosti na přehledném úseku, kde nikdo není, a občas i přejetí plné čáry nebo projetí křižovatky na STOPku nebo i červenou v některých případech nikoho neohrožuje ani neomezuje. S tou červenou jsou typické třeba semafory mimo špičku, kdy chodec zmáčkne tlačítko, přejde, protože nic nejede, auto přijede k opuštěnému přechodu a stojí na červenou. A v neposlední řadě spoustu nebezpečného chování nikdo prakticky nepostihuje (nedání přednosti, nedávání blinkrů, ignorování zipu, nepředvídatelná jízda, řezání zatáček...)
Prostě je hodně toho k vylepšení. Nulová tolerance alkoholu je nesmysl a testy na drogy jsou notoricky nespolehlivé v určitých případech. Naopak nikdo neřeší, že v extrémním stresu může mít člověk krev čistou, ale je mnohem nebezpečnější než někdo s dvěma pivy nebo jointem... Chtělo by to méně číhání za křovím a více policie ve skutečném provozu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  18. 05. 2019 14:23

Červená a stopka není nebezpečné chování??? Já se nestačím divit. Tobě přece nepřísluší spekulovat, na které stopce zastavíš a kde ne. Stejně tak asi není nebezpečné zastavit na blikajícím přejezdu, když vidíš, že nic nejede.

S těmi chodci nemáš pravdu. Pokuď si začnou vykládat červenou, že to není zákaz přecházet, ale promyslet si, jestli přejdu, tak dřív nebo později je problém. Nejdříve začnou přecházet, když skutečně nic nejede. Své limity odvahy stále posouvají a končí to tím, že musím v křižovatce brzdit, abych na přechodu nezabil idioty, kteří tam vlezli na červenou.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  18. 05. 2019 14:52

Ten pán zjevně bude klasický případ sobeckého a arogantního idiota, který si myslí, že je více, než zákon. Bohužel je smutné, že takových je čím dál více.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 05. 2019 10:51

Nějaká statistika, ze jich je čím dal více? Nebo jen domněnka v hlavě?

Odpovědět  |   | 
xxc  |  18. 05. 2019 17:28

Ako neprislusi spekulovat, na ktorej stopke zastavi a na akej nie? A ked ma na semafore zelenu a nahodou idu ludia cez prechod (na cervenu), prislusi cloveku spekulovat, ci zastat alebo nie (ma predsa zelenu)? Clovek by mal rozmyslat a spravat sa co najbezpecnejsie v kazdej situacii.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 05. 2019 20:41

Vy jste klasický připad otroka ktery není schopen samostatně myslet a dokonce ani přejít silnici aniž by vám to určil semafor. A já to respektuji.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 05. 2019 20:42

To bylo pro Aladina.

Odpovědět  |   | 
Net  |  18. 05. 2019 21:34

Zase někdo neumí číst, píšu v některých případech.
Proč ve stejné křižovatce byla roky STOPka, policajti na ní číhali a vybírali pokuty a po letech stížností se přeznačila značkou Dej přednost v jízdě bez jakékoli úpravy a najednou se stala bezpečná? To samé se týká změn rychlostí na mnoha úsecích.
A je rozdíl jít na červenou, když nic nejede a (vidím, že nemůže jet) a vlézt do silnice bez rozhlédnutí se, ono nakonec je jedno, jestli člověk přechází na červenou nebo jen mimo přechod.
Podle mě prostě stojí za to rozlišovat nebezpečné chování, potenciálně nebezpečné chování a nedodržení předpisů, které nikoho nemohlo omezit ani ohrozit.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  18. 05. 2019 14:50

To, co popisuješ, nemá nic společného s bodovým systémem, ale se systémem činnosti policie. Vše, co ti vadí, samozřejmě svou oporu v systému má, jenže k odhalení takových přestupků by bylo potřeba totální šmírovací systém. A už vidím, jak bys byl první, kdo by řval o ztrátě svobody a policejním státě.

Odpovědět  |   | 
Net  |  18. 05. 2019 21:46

Šmírovací systém by měl své vlastní nevýhody, nicméně plošné měření rychlosti je to samé, neřeší se nebezpečnost (a nakonec ani to, kdo řídil a žádné body se tak většinou nedají). Kdyby se radši stejným počtem kamer hlídali průjezdy křižovatek a přechody a nedání přednosti, ale to se špatně automatizuje...

Podle mě je základní problém v tom, že pravidla jsou nesmyslně přísná a většina lidí je ignoruje (zejména pokud jde o maximální povolenou rychlost). Případně je ignorují všichni, pokud jde o nulovou toleranci alkoholu. A neoficiálně je tak tolerance stejně 0,2-0,3 promile podle toho, kdo dělá testy a jaký přístroj použije a všichni tak ignorují nesmyslně formulovaný zákon.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  19. 05. 2019 09:09

Zákon o provozu na pozemních komunikacích (Pravidla silničního provozu neplatí už skoro dvacet let) je jen tak přísný, jak to vyžaduje hustota dopravy u nás. Podívej se za hranice, my jsme vůči zbytku EU ještě dost tolerantní. A podle toho to tu taky vypadá. I na Slovensku už jsou přísnější, než tady, a důsledněji taky vše vymáhají.
A to, co píšete o ignorování zákona, jen vypovídá nejvíce o vás samotných. U nás se všechno řeší na úkor ostatních. Rychlost? Však on se uhne. Chlast? Nějaký právník se najde, případně se vymluvit na nějaké kapky nebo něco podobného... Hlavně, abych já nebyl ten, kdo se bude muset omezovat, to je český přístup, ze kterého je mi na zvracení.

Odpovědět  |   | 
Net  |  19. 05. 2019 09:36

Vůči alkoholu jsme nesmyslně přísní, protože nulová tolerance je blbost, kterou navzdory zákonodárcům soudy, policie, výrobci testerů i laboratoře ignorují.
Pokud jde o bezohlednou jízdu, tak jsem pro trestání. Naopak jsem proti trestání lidí, kteří nikoho neomezili ani neohrozili.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 05. 2019 10:25

A přísnkst to změní? Proč by měla když se jí to nepodařilo za 30 let?

Odpovědět  |   | 
Já první  |  19. 05. 2019 21:03

A kde je tady přísnost? Tady je silniční bordel, tady přísnost nikdy nebyla. Možná tak první půlrok po zavedení bodového systému, a pak už ne.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  18. 05. 2019 15:18

Řidič BMW?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 05. 2019 20:42

A vy blbec?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 05. 2019 21:18

Vy se píše velké V. Tak kdo je tady blbec?

Odpovědět  |   | 
Net  |  18. 05. 2019 21:36

Vy se píše s velkým V jen na začátku věty nebo jako projev zvláštní úcty, stejně jako u Ty;)

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 05. 2019 22:16

Myslíte? Domluvte si někde na základce doučování.

Odpovědět  |   | 
Net  |  18. 05. 2019 22:56
JirkaX  |  19. 05. 2019 07:00

Diskutovat s někým kdo napíše "s pologramotnou učitelkou" by byla ztráta času. Ten totiž do toho debila opravdu nemá daleko.

Odpovědět  |   | 
Net  |  19. 05. 2019 09:33

Hlavně nepřiznat chybu a útočit na druhého, to je argumentace na úrovni génia, že?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 05. 2019 09:49

Ty jsi nějaký chytrolín.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 05. 2019 10:26

Ja si vás nevážím, takže jsem zcela spravně napsal malé v. Sám byste si to mohl ověřit za minutu na googlu. Ale aspoň jste nám potvrdil že s tím blbcem mám pravdu.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  19. 05. 2019 07:48

dej si facku.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  18. 05. 2019 23:32

Pravidla jsou jenom jedna, kdo je kkot, potřebuje právníka.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 05. 2019 10:27

To je teda perla.

Odpovědět  |   | 
Petr H.  |  19. 05. 2019 11:29

Nó je to chaoticky buzerace a pokuty mohou být pro něho likvidační. Co mi chybí, jako řídíči je to, že chybí osveta v televizi, rádiu. A co mi chybí, jsou policisté na hlavních tazích, když Vás chytí, zaplatíte pokutu za rychlost, pojedete zpět, chytí vás, tak ji zaplatíte znovu a znovu, až vás to přejde, je to tak jednoduché. Osveta, výchova je víc, než vysoké pokuty.Pokuty za rychlost bych dal 100,-Kč za překročení o jeden stupeň. Pojedete 60,kde je 50,zaplatite 1000,-Pojedete zpět 70,kde je 50,zaplatite 2000,-Zpusobite nehodu vaši vinou, zaplatíte všechno a myslím si, že většina to pochopí, kdo ne, tak na to dojede. Stát získá penizedo rozpočtu a řídící se naučí jezdit slušně a je to, nad čím uvažujeme?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 05. 2019 12:07

Pokuty bych stanovil procentuelně z příjmu.

Odpovědět  |   | 
jcb  |  19. 05. 2019 18:39

To by se ti hodilo viď, neplatil bys nic 😊

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  19. 05. 2019 18:48

A kdo ty příjmy bude zjišťovat ?? Každej druhej podnitkatelskej jouda má na daňovém přiznání mínusové číslo nebo když je echt prachatej, tak nulu.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  19. 05. 2019 20:27

A já podle výkonu motoru někde, třeba u <= 100kW by byl základ a pak po deseti kilowattech nahoru. Stupnici si představte sami.

Je to docela logické. Silnější vozidlo mívá větší důsledky chyb řidiče.

Odpovědět  |   | 
jcb  |  19. 05. 2019 22:20

A na to jsi přišel sám, nebo ti s tim pomáhal Jara Cimrman?

Odpovědět  |   | 
Alík  |  19. 05. 2019 22:49

JCB: Hádej. Sám k tématu nic nemáš? Škoda.

Odpovědět  |   | 
jcb  |  20. 05. 2019 08:28

Ale jo. Je to ale strašně prosté. Dokud tu máme rovné právo volit, tak tu bude i rovné právo nést důsledky svého jednáni. Až bude mít tvůj volební hlas váhu dle tvého majetku, tak se možná svým návrhem uplatníš.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  23. 05. 2019 13:25

Rovné právo nést důsledky může fungovat jen v případě, že se kompletně zruší monetarní trestání a zůstanou pouze tresty odnětí svobody a tresty veřejně prospěšných prací.

Aneb:
Dát za celodenní zaparkování Rolls-Royce v centru Prahy šest stovek mi přijde jako poměrně levný parkovací poplatek. Dát šest stovek za půlhodinové zaparkování Š120 někde uprostřed panelákového sídliště (dedy desetinu prodejní ceny auta), to už je docela citelný trest, který tomu důchodci málem zrujnuje rozpočet.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 05. 2019 09:09

A ja podle kola stesti. Prijde mi to asi stejne 'logicke'

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 05. 2019 10:54

Silnější vozidlo je naopak daleko více bezpečné z hlediska aktivní bezpečnosti. Brzdy, podvozek i výkon mohou zachránit mnoho situací. Takže budeme pokutovat lidi s bezpečnějšími auty?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A