Bob Lutz: Fanoušci Tesly jsou jako členové náboženského kultu

Bob Lutz si ve svém nejnovějším rozhovoru neodpustil několik kritických připomínek na adresu automobilky Tesla a také jejího šéfa Elona Muska.
Bob Lutz: Fanoušci Tesly jsou jako členové náboženského kultu

Bob Lutz, švýcarsko-americký podnikatel v automobilovém průmyslu a bývalý člen vedení společnosti GM, se během rozhovoru pro CNBC pustil do automobilky Tesla. Fanoušky amerického výrobce označil za členy náboženského kultu a Elona Muska přirovnal ke Stevu Jobsovi. A to poslední pro šéfa společnosti rozhodně neměl být kompliment...

„Podporovatelé Tesly jsou jako členové náboženského kultu. Stejným způsobem, jakým byl u společnosti Apple uctíván Steve Jobs, se snaží prezentovat také Elon Musk. Lidé v něm vidí vizionářského boha, který tento segment skutečně dovede ke slibné budoucnosti,“ řekl Bob Lutz.

Bomba Elona Muska: Všechny nové Tesly budou umět samy jezdit

Bomba Elona Muska: Všechny nové Tesly budou umět samy jezdit

„Jediným problémem je, že Steve Jobs svá slova naplnil, kdežto Elon kromě negativní cash flow a nedostatku ziskovosti stojí jen více a více výdajů,“ uvedl dále podnikatel, který nevěří tomu, že by před sebou Tesla měla slibnou budoucnost „Nemám v ně důvěru. Viděl jsem jejich finanční plány a ziskovost. Nevidím jediný důvod, proč by tato společnost měla přežít.“

Aby toho nebylo málo, do analýzy slov Boba Lutze se pustil Fred Lambert a výsledek rozebral ve svém článku pro Electrek. Vyvrátil spekulace o tom, že by Tesla nedokázala finančně pokrýt náklady na výrobu a řádně platí i svým zaměstnancům. Nad slovy Lutze se pozastavil i šéf Tesly, který celou situaci bral s humorem. „Milí členové kultu, miluji vás,“ napsal na svůj Twitter.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků