BMW zvýší produkci modelu i8. Aktuálně se na něj čeká i rok a půl

BMW zvýší produkci modelu i8. Aktuálně se na něj čeká i rok a půl

BMW i8 vstoupilo na evropský trhy v červnu, v srpnu se pak dočkali zákazníci na americkém trhu. Zájem kupujících předčil očekávání, což zapříčinilo fakt, že BMW nestačí svůj hybridní supersport vyrábět. Na některých trzích se na tuto novinku čeká i osmnáct měsíců od objednání. A to by se mělo do budoucna změnit.

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Alespoň toto sdělil během autosalonu v Los Angeles šéf marketingu a prodeje BMW Ian Robertson kolegům ze serveru Automotive News. Podle něj by se mělo na BMW i8 čekat maximálně šest měsíců. Bohužel Robertson už neupřesnil, kdy a o kolik bude výroba navýšena, respektive kterých trhů se týká osmnáctiměsíční čekací doba.

BMW i8: výroba hybridního sporťáku pod drobnohledem (+ 107x foto)

BMW i8: výroba hybridního sporťáku pod drobnohledem (+ 107x foto)

Podle odhadů se letos vyrobí zhruba 3200 exemplářů BMW i8, příští rok by se mělo vyrobit přibližně o tisíc vozů více. Velkému zájmu se těší i BMW i3. Robertson potvrdil, že každý měsíc BMW vyrobí zhruba dva tisíce kusů. 

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků