BMW zavádí vlastní šrotovné na diesely s normou Euro 4 a nižší

22 komentářů

Twan
4. srpna • 13:58

No potřebujou se jich zbavit protože by to lidi nevyměnili dalších milion let co to auto bude ještě jezdit, třeba ta E39 na obrázku...To jim kazí prodeje :D

Antiautomat
4. srpna • 10:43

hm, tak dat spolahlivu a robustnu 525tds za nejake pitome mini, to uz musi byt poriadna diagnoza...ani zadarmo.

Kuk Vykuk
3. srpna • 23:07

Kritika dieselového summitu: uzavřená dohoda je žalostná
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/kritika-dieseloveho-summitu-uzavrena-dohoda-je-zalostna_440706.html

Kuk Vykuk
3. srpna • 23:09

www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/kritika-dieseloveho-summitu-uzavrena-dohoda-je-zalostna_440706.html

Kuk Vykuk
3. srpna • 22:53

Koncern na to sere jak na placatej kámen! Kopou si svůj vlastní hrobNové diesely nesplňují emisní normy, nejhůř dopadlo Audi A8
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/nove-diesely... ... Nové diesely se emisní normě ani nepřibližují. Audi A8 ji překračuje 18krát, ukázal test
https://www.novinky.cz/ekonomika/445191-nove-die... ...

chytrak
3. srpna • 16:22

takový krásný auta a oni to nechaj zničit. Euro 4 je povinná od roku 2005 do 2009 to jsou 7-12 letý auta. Šrotovat????!!!:-O:-O

Jan
3. srpna • 22:15

Všechna auta, která získala homologaci pomocí povodného SW by měla být znovu homologována podle tehdejších norem, kdy byla vyrobena.
Pokud normu bez podvodného SW nesplní (to víme, která to jsou), měli by dostat možnost to do 3-6 měsíců napravit, jinak by byly vyřazeny z provozu na náklady výrobce, který je uvedl na trh s pomocí podvodného SW. Vzhledem k situaci i u jiných koncernů by se asi měli znovu zkonrolovat ve zkušebnách, podle tehdejších norem, kdy byla vyrobena všechny dieselové vozidla.
No a co se týká připomínek k moderním turbobenzinům, je to zase hrubá chyba legislativy, že se tam neměří pevné částice a je to až v aktualizaci EURO6. Filtr pevných částic to vyřeší.
Zakazovat nejmodernější diesely EURO6 se vstřikováním močoviny je také nesmysl, ty jsou fakt ekologické, pokud ti normu skutečně plní. A starejm krumplům dieselům se fakt postupně musí zakázat vjezd do měst, jde o zdraví lidí!

Kuk Vykuk
3. srpna • 23:04

Dízly s močkou, že jsou ekologické? Vždyť z nich stříkaj sloučeniny kyanovodíku! 3-[

Jan
3. srpna • 22:17

samozřejmě nejen dieselům, ale i starým benzinům bez katalizátoru

Aladin
3. srpna • 16:29

Když se úkol pojme až moc ideologicky, jde všechno. Dříve se pálily knížky, dnes šrotují auta. :-D

Joe Doe
3. srpna • 16:28

Srotovat = na dvore v AAA za par mesiacov.
Nasinec kupi vsetko.Pred barakom parkuje Ochcavka, dovezena z DE, este neprihlasena. Vyrazna korozia atd. Ale asi bola strasne lacna.Ze take nieco vobec mozno predat, nie to este prihlasit.

Q
3. srpna • 15:09

Němec odevzdá svůj starý smrdící diesel a dostane příspěvek na nový smrdící diesel. Manageři automobilek a politici se poplácají po zádech a jede se dál.

neodborník
3. srpna • 15:30

Opravdu si myslíte, že nové dieslové motrory "smrdí stejně" jako ty staré ? Máte nějaké konkrétní výsledky měření pro porovnání ?

Aladin
3. srpna • 16:08

Jak je většina (ne všechny) nafťáků eko, může každý porovnat sám, zde jsou měření v reálném provozu:http://www.duh.de/pressemitteilung/... 70 Oplů Moca 1.4T = 1 Mondeo v naftičce z hlediska NoX :-/

neodborník
3. srpna • 20:44

Oxidy dusíku jsou jenom jedna položka škodlivin, píše se to i v článku. Další věcí je jak věrohodné výsledky takovýchto měření jsou, ekologové často vidí až moc nestranně zeleně. Ono zas není moc dobré nechat se ovládat eko-hysterií, to taky není moc zdravé. Problém spíš jsou, i v Německu, ty staré vylítané čudící "držáky", co už měly být dávno vyřazeny ale jejich majitelé si je zuřivě drží a jezdí a jezdí a .... neudržují.

Aladin
3. srpna • 22:34

Pozitivní je, že u Audi a Mercedesu lze dodržet limity i v reálu a dokonce s 2.0 objemem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
3. srpna • 23:01

Fakt jóó? :-D:-D:-DNové diesely se emisní normě ani nepřibližují. Audi A8 ji překračuje 18krát, ukázal test
https://www.novinky.cz/ekonomika/445191-nove-die... ...

wlado
5. srpna • 16:31

Ktorý idiot sa domnieval, že 8 válec bude mať rovnaké emisie ako dvojlitrový 4 válec?

Aladin
3. srpna • 23:17

Ano, to je ten samý test, na který jsem dal odkaz. Právě A3 2.0tdi a E 220d splňují. Jinak je to horor.

wlado
5. srpna • 16:35

Je to horor, strieborné BMW 318d má vyššie emisie ako čierne BMW 318d. Je to veľmi exaktný test.V skutočnosti celá emisná aféra nie je o nejakých podvodoch výrobcov, ale o amaterskej metodike testovania určenej EU. Ale EU predsa nebude kritizovať seba.,

Aladin
3. srpna • 23:20

Oprava: ne A3, dokonce Q3.

Aladin
3. srpna • 16:13

A ještě to hlavní. Pod článkem je ke stažení pdf tabulka výsledků měření.

Doporučujeme

Články odjinud