BMW zavádí vlastní šrotovné na diesely s normou Euro 4 a nižší

Q  |  03. 08. 2017 15:09

Němec odevzdá svůj starý smrdící diesel a dostane příspěvek na nový smrdící diesel. Manageři automobilek a politici se poplácají po zádech a jede se dál.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 08. 2017 15:30

Opravdu si myslíte, že nové dieslové motrory "smrdí stejně" jako ty staré ? Máte nějaké konkrétní výsledky měření pro porovnání ?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 08. 2017 16:08

Jak je většina (ne všechny) nafťáků eko, může každý porovnat sám, zde jsou měření v reálném provozu:

http://www.duh.de/pressemitteilung/...

70 Oplů Moca 1.4T = 1 Mondeo v naftičce z hlediska NoX

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 08. 2017 16:13

A ještě to hlavní. Pod článkem je ke stažení pdf tabulka výsledků měření.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 08. 2017 20:44

Oxidy dusíku jsou jenom jedna položka škodlivin, píše se to i v článku. Další věcí je jak věrohodné výsledky takovýchto měření jsou, ekologové často vidí až moc nestranně zeleně. Ono zas není moc dobré nechat se ovládat eko-hysterií, to taky není moc zdravé. Problém spíš jsou, i v Německu, ty staré vylítané čudící "držáky", co už měly být dávno vyřazeny ale jejich majitelé si je zuřivě drží a jezdí a jezdí a .... neudržují.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 08. 2017 22:34

Pozitivní je, že u Audi a Mercedesu lze dodržet limity i v reálu a dokonce s 2.0 objemem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 08. 2017 23:01

Fakt jóó?

Nové diesely se emisní normě ani nepřibližují. Audi A8 ji překračuje 18krát, ukázal test
https://www.novinky.cz/ekonomika/445191-nove-die... ...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 08. 2017 23:17

Ano, to je ten samý test, na který jsem dal odkaz. Právě A3 2.0tdi a E 220d splňují. Jinak je to horor.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 08. 2017 23:20

Oprava: ne A3, dokonce Q3.

Odpovědět  |   | 
wlado  |  05. 08. 2017 16:35

Je to horor, strieborné BMW 318d má vyššie emisie ako čierne BMW 318d. Je to veľmi exaktný test.

V skutočnosti celá emisná aféra nie je o nejakých podvodoch výrobcov, ale o amaterskej metodike testovania určenej EU. Ale EU predsa nebude kritizovať seba.,

Odpovědět  |   | 
wlado  |  05. 08. 2017 16:31

Ktorý idiot sa domnieval, že 8 válec bude mať rovnaké emisie ako dvojlitrový 4 válec?

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  03. 08. 2017 16:22

takový krásný auta a oni to nechaj zničit. Euro 4 je povinná od roku 2005 do 2009 to jsou 7-12 letý auta. Šrotovat????!!!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 08. 2017 16:28

Srotovat = na dvore v AAA za par mesiacov.
Nasinec kupi vsetko.

Pred barakom parkuje Ochcavka, dovezena z DE, este neprihlasena. Vyrazna korozia atd. Ale asi bola strasne lacna.

Ze take nieco vobec mozno predat, nie to este prihlasit.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 08. 2017 16:29

Když se úkol pojme až moc ideologicky, jde všechno. Dříve se pálily knížky, dnes šrotují auta.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 08. 2017 22:15

Všechna auta, která získala homologaci pomocí povodného SW by měla být znovu homologována podle tehdejších norem, kdy byla vyrobena.
Pokud normu bez podvodného SW nesplní (to víme, která to jsou), měli by dostat možnost to do 3-6 měsíců napravit, jinak by byly vyřazeny z provozu na náklady výrobce, který je uvedl na trh s pomocí podvodného SW. Vzhledem k situaci i u jiných koncernů by se asi měli znovu zkonrolovat ve zkušebnách, podle tehdejších norem, kdy byla vyrobena všechny dieselové vozidla.
No a co se týká připomínek k moderním turbobenzinům, je to zase hrubá chyba legislativy, že se tam neměří pevné částice a je to až v aktualizaci EURO6. Filtr pevných částic to vyřeší.
Zakazovat nejmodernější diesely EURO6 se vstřikováním močoviny je také nesmysl, ty jsou fakt ekologické, pokud ti normu skutečně plní. A starejm krumplům dieselům se fakt postupně musí zakázat vjezd do měst, jde o zdraví lidí!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 08. 2017 22:17

samozřejmě nejen dieselům, ale i starým benzinům bez katalizátoru

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 08. 2017 23:04

Dízly s močkou, že jsou ekologické? Vždyť z nich stříkaj sloučeniny kyanovodíku!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 08. 2017 22:53

Koncern na to sere jak na placatej kámen! Kopou si svůj vlastní hrob

Nové diesely nesplňují emisní normy, nejhůř dopadlo Audi A8
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/nove-diesely... ...

Nové diesely se emisní normě ani nepřibližují. Audi A8 ji překračuje 18krát, ukázal test
https://www.novinky.cz/ekonomika/445191-nove-die... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 08. 2017 23:07

Kritika dieselového summitu: uzavřená dohoda je žalostná
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/kritika-dieseloveho-summitu-uzavrena-dohoda-je-zalostna_440706.html

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 08. 2017 23:09

www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/kritika-dieseloveho-summitu-uzavrena-dohoda-je-zalostna_440706.html

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 08. 2017 10:43

hm, tak dat spolahlivu a robustnu 525tds za nejake pitome mini, to uz musi byt poriadna diagnoza...ani zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 08. 2017 13:58

No potřebujou se jich zbavit protože by to lidi nevyměnili dalších milion let co to auto bude ještě jezdit, třeba ta E39 na obrázku...To jim kazí prodeje :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 148 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A