krasne , uz bolo nacase tam dat lahsie uspornejsie a vykonejsie jednotky, tie trojvalce su parada, este spravit nejaky s elektromotorom a to by bola pecka
I přes náskok Fiatu se maloobjemové tříválce zdají být dost revoluční, pokrokové a prozíravě brzy nasazené :-D:-D
Můžeš prosím vysvětlit v čem spočívá náskok Fiatu?
Fiat je v předstihu, protože má dvouválec.Jinak milovníci bavorské zadnice ještě neví, že počet válců bude v nejbližší době zřejmý z první číslice typu na kufrovém víku. Takže řada 1 bude muset vystačit s jednoválcem (ten ještě není, ale určitě na něm pracují) , řada 2 s dvouválcem (použije se boxer z motorky, nemusí se nic vymýšlet), řada 3 s tříválcem (což už je právě ohlášeno a zavedeno), řada 4 bude mít čtyřválec(to už dnes platí), řadu 5 čeká pětiválec (asi čínský od volva) a řada 6 bude mít stávající šestiválec (to bude nárva v pořadníku, protože všichni budou chtít šestiválec) a řada 7 bude mít sedmiválec vzniklý ze stávajícího hořčíkového osmiválce po zablindování jednoho pístu. Tak do toho chaosu vnesou buršáci konečně pořádek. :-D
Teď v tom mám pörkölt. Takže Fiat je v předstihu protože má tříválec jako Wartburg, Opel Corsa, Škoda hátépé a hafo dalších, nebo je v předstihu proto, že má dvouválec jako Trabant či Fiat Polski?
Fiat už dvouválec vyrábí. Tos nepostřehl ?
Postrehl. Před 50 lety.
Fiat vyrábí dvouválcový turbomotor 0,9 litru. Montuje ho do Pandy.
No....a? Je to snad díra do světového vývoje automobilů?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.