BMW zavádí nové základní motorizace a rozšiřuje výbavu

9 komentářů

OnlyTruth
18. ledna • 19:33

krasne , uz bolo nacase tam dat lahsie uspornejsie a vykonejsie jednotky, tie trojvalce su parada, este spravit nejaky s elektromotorom a to by bola pecka

Jakub
15. ledna • 11:05

I přes náskok Fiatu se maloobjemové tříválce zdají být dost revoluční, pokrokové a prozíravě brzy nasazené :-D:-D

tito
15. ledna • 12:16

Můžeš prosím vysvětlit v čem spočívá náskok Fiatu?

Zelí
15. ledna • 16:24

Fiat je v předstihu, protože má dvouválec.Jinak milovníci bavorské zadnice ještě neví, že počet válců bude v nejbližší době zřejmý z první číslice typu na kufrovém víku. Takže řada 1 bude muset vystačit s jednoválcem (ten ještě není, ale určitě na něm pracují) , řada 2 s dvouválcem (použije se boxer z motorky, nemusí se nic vymýšlet), řada 3 s tříválcem (což už je právě ohlášeno a zavedeno), řada 4 bude mít čtyřválec(to už dnes platí), řadu 5 čeká pětiválec (asi čínský od volva) a řada 6 bude mít stávající šestiválec (to bude nárva v pořadníku, protože všichni budou chtít šestiválec) a řada 7 bude mít sedmiválec vzniklý ze stávajícího hořčíkového osmiválce po zablindování jednoho pístu.
Tak do toho chaosu vnesou buršáci konečně pořádek. :-D

jendabenda
15. ledna • 19:54

Teď v tom mám pörkölt. Takže Fiat je v předstihu protože má tříválec jako Wartburg, Opel Corsa, Škoda hátépé a hafo dalších, nebo je v předstihu proto, že má dvouválec jako Trabant či Fiat Polski?

Zelí
16. ledna • 12:18

Fiat už dvouválec vyrábí. Tos nepostřehl ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jendabenda
16. ledna • 16:59

Postrehl. Před 50 lety.

Zelí
17. ledna • 11:46

Fiat vyrábí dvouválcový turbomotor 0,9 litru. Montuje ho do Pandy.

jendabenda
18. ledna • 22:44

No....a? Je to snad díra do světového vývoje automobilů?

Doporučujeme

Články odjinud