BMW „zaměstná“ elektrický tahač. Za den ujede až 32 kilometrů

BMW „zaměstná“ elektrický tahač. Za den ujede až 32 kilometrů

BMW začne od letošního léta využívat k výrobě svých automobilů také čtyřicetitunový tahač. Na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby zmíněný tahač nepoužíval čistě elektrický pohon. Údajně je mnichovská automobilka první, která na území Německa využije takto velký nákladní automobil na běžných silnicích.

A nejpříšernější kopií BMW i3 se stává... čínská Jinma JMW2200

A nejpříšernější kopií BMW i3 se stává... čínská Jinma JMW2200

Zmiňovaný elektromobil se jmenuje Terberg Type YT202-EV 4x2 a bude do mnichovského závodu vozit díly z logistického střediska společnosti Scherm Group, přičemž se na této trase otočí až osmkrát během jednoho dne.

Španělská policie si převzala třicet nových BMW

Španělská policie si převzala třicet nových BMW

Asi tušíte, že to nebude zas až taková senzace. Jedna cesta je totiž dlouhá dva kilometry, takže i při svém maximálním využití najede Terberg během směny maximálně 32 kilometrů. BMW tímto krokem přirozeně sleduje další celoevropské vylepšování životního prostředí. 

Klepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků