BMW „zaměstná“ elektrický tahač. Za den ujede až 32 kilometrů

BMW „zaměstná“ elektrický tahač. Za den ujede až 32 kilometrů

BMW začne od letošního léta využívat k výrobě svých automobilů také čtyřicetitunový tahač. Na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby zmíněný tahač nepoužíval čistě elektrický pohon. Údajně je mnichovská automobilka první, která na území Německa využije takto velký nákladní automobil na běžných silnicích.

A nejpříšernější kopií BMW i3 se stává... čínská Jinma JMW2200

A nejpříšernější kopií BMW i3 se stává... čínská Jinma JMW2200

Zmiňovaný elektromobil se jmenuje Terberg Type YT202-EV 4x2 a bude do mnichovského závodu vozit díly z logistického střediska společnosti Scherm Group, přičemž se na této trase otočí až osmkrát během jednoho dne.

Španělská policie si převzala třicet nových BMW

Španělská policie si převzala třicet nových BMW

Asi tušíte, že to nebude zas až taková senzace. Jedna cesta je totiž dlouhá dva kilometry, takže i při svém maximálním využití najede Terberg během směny maximálně 32 kilometrů. BMW tímto krokem přirozeně sleduje další celoevropské vylepšování životního prostředí. 

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků