BMW zahájilo v Lipsku výrobu dvojkového kabrioletu

BMW zahájilo v Lipsku výrobu dvojkového kabrioletu

BMW už v Lipsku vyrábí pět různých modelů. Kromě BMW řady 2 s karoserií kupé, Active Toureru, modelu X1 a pětidveřové řady jedna zde byla spuštěna produkce také nového dvojkového kabrioletu. Ten nastoupí na místo řady 1 Cabrio, která se vyráběla taktéž v Lipsku v letech 2007- 2013.

Test BMW M235i: Vzpomínka na E46

Test BMW M235i: Vzpomínka na E46

Dvojkový kabriolet naváže na 130 000 celosvětově prodaných exemplářů, což je číslo, na které se dostal předchozí kabriolet ještě označovaný jako řada 1.V nabídce najdeme verze 220i, 228i, 220d a vrcholné M235i disponující maximem 240 kW (326 k) a točivým momentem 450 Nm.

Nové BMW řady 2 Cabrio odhazuje svršky

Nové BMW řady 2 Cabrio odhazuje svršky

Továrna v Lipsku před časem oslavila překročení hranice 1,5 milionu vyrobených vozů. Jubilejním kouskem se stal bílý Active Tourer, který zamířil k zákazníkovi z Baden-Württemberska. Kromě klasických modelů se v Lipsku ještě navíc montují oba modely řady i.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků