Ani bych nezavrhoval mít místo zrcátka displej v interiéru, pokud by to bylo prakticky a spolehlivě vyřešeno, ale tento koncept je k smíchu. Obrazovka přes půlku předního skla a kamery venku na tykadlech - to na nich ty zrcátka můžou rovnou nechat, protože tím nevylepšili vůbec nic, LOL! :-D
Tak ono to spíše skrývá potenciál do vzdálenější budoucnosti.Automobilky s tím spěchají, protože budou levnější kamerky na tyčce s vnitřní obrazovkou, než klasické zrcátko s blinkrem, motorkem, vytápěním. A pak to taky bude vypadat, že jejich nový vůz má něco co předcházející ne.V nějaké studii jsem viděl ty obrazovky po stranách klasické kapličky před volantem. Vypadalo to příjemně. V budoucnu to může mít kvalitní noční vidění. V noci na dálnici je kukuč s odhadem vzdálenosti a rychlosti v zrcátku trochu problém. Třeba to bude mít i nějakou jednoduchou grafiku vzdálenosti vozů a rychlosti přibližování, atd... Možností hodně. Přesto budou zprvu klasická zrcátka lepší.
a když se cokoliv pokazí (optika, dráty, převodníky), tak řidič zůstane bez výhledu.No, aspoň bude vědět, jak je v ponorce, protože ta je taky "slepá".
A místo motoru bych dal šlapačky... Když se totiž cokoli pokazí (motor, dráty, převodovka), tak řidič zůstane bez pohonu. No, aspoň bude vědět, jak je na židli, protože ta se taky nehne :-DHele mě by se to líbilo, zvlášť to, že je obraz na jedno místě. Ty kamery bych ale schoval do auta za okna - to že bude trochu šikmo, s tim si přece počítač při překreslování poradí.
Tak třeba na dálnici používám jen vnitřní zpětný zrcátko.Jedu totiž tak rychle, že ostatní nepotřebuju a sem tam kouknu zda nejede někdo eště rychlejš tak abych nezavazel. Sem tam se někdo najde.....B-]
To miluju tyhle závodníky. Právě to ,,sem tam kouknu...,, je největší hovadina. Ty sice jedeš rychle, ale když tě dojede někdo rychlejší, tak mu zbytečně překážíš. Máš jezdit v právém pruhu, jakmile dojedeš nějaký auto, koukneš do zrcátka a pokud je místo, tak předjedeš a pak zpátky do pravého!!
Mam otazku. Ked sa to po zaruke pokazi /inak povedane, ked casovac kurvitok povie ze sa to uz ma pokazit/, co sa aj samozrejme stane: bude treba vymenit polovicu, alebo tri stvrtiny celeho auta?
Pěkná blbost, když si vzpomenu na problém se zobrazováním kamer pro parkování (věčně zaprasené a špatný odhad vzdálenosti od předmětu za vozidlem), zlaté snímače (pípačky). Když vám pak nějaký dobrák tu kameru místo zpětného zrcátka rozbije, tak proč si nepřiplatit za novou kameru, než za mnohem levnější nové zrcátko. Přitom by stačilo, kdyby výrobci vozů pochopili, že zrcátka mají být dostatečně velké a ne něco pidi, aby se neřeklo.
...to je sice pekne, ale tomu klasickemu spataku nemas ako vysvetlit, kedy sa ma auto dat do nudzoveho rezimu s poukazkou na Tvoj bankovy ucet a prislusnu fakturu za rozobratie pol auta...
Že vraj spätné zrkadlá sú absolútne zbytočné a zistila to už väčšina vodičov. Väčšiu hlúposť som tento rok ešte nečítal...Zaujímalo by ma, kam sa asi autor tohto výroku díva, keď obieha iné auto. Asi do vlastnej prde1e...
Autor má ale naprostou pravdu. Možná jezdíte jednou za uherský rok, ale já jezdím každý den, a když vidím ty b.bce, kteří nepoužívají ani zrcátka, ani blinkry a jezdí si z pruhu do pruhu, anebo z ničehonic před vámi začnou brzdit, aby pak následně mohli odbočit atd....takže lidé opravdu ty zrcátka nepoužívají
Souhlasim s tebou. Pri prejizdeni z pruhu do pruhu si nedovedu predstavit, ze budu koukat nekam na stredovy panel nebo vnitrni zrcatko, hlavne pri odbocovani do leva. Ptakovina.
Kromě toho, že to bude fungovat pouze za jasného slunečného dne a to pouze v případě, že nebude žadný problém v drátech, by mě zajímalo kam chtějí umístit tu metrovou LED televizi na kterou se ten obraz bude promítat, tak aby nebránila ve výhledu:-D
Mam na svem BMW zadni, surround i predni bocni kamery a v zime jsou naprosto nepouzitelne...predstava, ze stejne nepouzitelne bude i "zrcatko" mi zveda hruzou vlasy na hlave :-O
Problém mrtvého úhlu se dá značně eliminovat tím, že v zrcátku neuvidím půlku auta.
Proč dělat věci jednoduše, když to může mahradit kokotina, aneb vítejte v servisu :-D
Kamery jsou dobrý nápad, ale už je dvacet let jasné ,že se špiní.Už i obyčejný VW-AG přišel a to, že zadní kamera, (kterou používáte výjmečně) se musí schovat proti nešistotám ve sklápěcím znaku, nebo musí mít ostřikovač a tak je v těle kamery tryska a od zadního ostřikovače skla vede rozdvojka s kapalinou. Teď je problém s tím, že kapalina musí být silná aby myla, ale nezanechávala čmouhy. Řeší to kvalitní kapalina, ale stejně vám řeknu, že to každý den otřu vlhkým kapesníkem, co vozím ty z Lidlu. To je kamera "nouzová" U kamery nahrazující zrcátko bych čekal lepší řešení, nějaké čistící stírátko ve formě houbičky a skla čočky stejně jako u hodinek z nepoškrábatelným povrchem. Jinak to bude ke vzteku. Představa, že než dojedu do Paříže, tak pětkrát leštím kamery, a nevím, co v zimním období, kdy lítá sůl s vodou...
Aha takže když ted jedeš do Paříže, tak 5x leštíš zpětná zrcátka?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.