BMW začíná odhalovat novou trojku

BMW na svých webových stránkách začíná odhalovat novou generaci trojkové řady. Píše se zde, že bude představena na jaře 2005, nicméně na obrázku nad textem je poznámka „jen pár týdnů“. Postup odhalení bude pravděpodobně stejný jako u jedničky, která se oficiálně objevila 14 dní po skončení ženevského autosalonu; je proto možné, že oficiální obrázky budou ukázány veřejnosti ještě do Vánoc. Do prodeje půjde trojka krátce po výstavní premiéře v Ženevě.

Rozvor nové generace se prodlouží o 35 mm delší a vzroste tak na 2 760 mm; tím se výrazněji zvětší prostor na zadních sedačkách, který je u současné trojky trochu kritizován. Nový bavorák rovněž naroste o 80 mm do délky na konečných 4 550 mm a do šířky o dalších 30 mm. I přesto ale bude trojka stále menší než mnohé vozy této třídy.

Pod kapotou nebudou chybět známé šestiválce 320i, 325i a 330i, poslední dva jmenované dostanou lehce zvýšený výkon. Zatímco 2.2 l bude mít stále svých 125 kW, 2.5 l dostane 154 kW (dnes 141 kW) a 3.0 l dokonce 184 kW (dnes 170 kW). Kromě 330d - současného naftového šestiválce - s výkonem 158 kW (dnes 150 kW) bude v nabídce ještě verze s dvojím přeplňováním 335d o výkonu 200 kW (stejný objem, jen dvě turba - více informací o motoru).

Po jarní premiéře sedanu přijde na trh v létě kombi Touring, v letech 2006 a 2007 pak M3 (osmiválec, 294 kW), kupé a kabriolet (čtyřková řada).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Obrázky, které unikly už v létě

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků