BMW Z4: řízená střela (jízdní dojmy)

12 komentářů

prazak
24. listopadu • 22:05

Celkem me dostalo kdyz na Prime v Autosalonu rikali, ze Z4 3.0 je slaba. Ze je na dalnici predjelo ML55 AMG. To je fakt divny. Taky to nejak nechapu. To meli srovnat s Haartge Z4 5.0 V8 s motorem z M5, idioti.

Nemuzu si odpustit (vzhledem k te fure clanku o Octavkach) nekolik usmevnych prihod na dalnici D1. Ridil jsem 330i a v podstate furt mel zarazenou petku. Nekolikrat vjel do leveho pruhu kamion a ja musel brzdit, stejne jako oktavka tydýt (TDI)  prede mnou. Jak se kamion zaradil zpet, vyvalily se oblaka cernych sazi z vyfuku oktavky prede mnou jak podradil a snazil se ujet. Neuspesne.

Jo, je to povedenej motor. A ta spotreba, to je fakt husty. Takova 156 GTA podle papiru zere 19l ve meste...

PP
25. listopadu • 8:25

GTA krom toho, že víc žere také víc jede. Ve třídě na jedno mega přece o nějakou tu decku 98čky nejde, nebo ne?

LOPOLO
1. prosince • 15:13

ha ha ha .. GTA je jedno z nejvetsich zklamani co sem zazil

prazak
25. listopadu • 11:16

No, jestli GTA fakt zere 19l, tak to je zhruba o 6 - 7l vic nez 330i. To je docela rozdil. Pres 1.5 americkeho galonu

Motor je dravejsi, to jo, ale je to predokolka...

prazak
25. listopadu • 11:21

Stejne je divny, ze Volvo V70 awd, ktery ma 193koni (nizkotlaky turbo), jede od 220 lip nez BMW. Mozna to je prevodovkou - 5 rychlosti je proste na takovy motor malo. Ale fakt, z vlastni zkusenosti rikam, ze do 200 je 330 celkem rychla, ale pak nic moc. Pres 235 se tomu moc nechce. Zato Volvo jako by chytlo 2. dech a do 220 je znatelne pridani plynu. A pak pokracuje k 255, mozna i vic (podle rychlomeru, ve skutecnosti tak o 10 min), coz je zajimavy vzhledem k maximalce v papirech - 220

Olda
25. listopadu • 22:54

zrovna tohle by mi moc nevadilo :). me staci maximalka 200, ale zrychleni bych bral jako CBR :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
impact
30. listopadu • 13:52

z nuly do stromu za mene jak 4 sekundy?

LOL
26. června • 1:39

prave sem to chtel napsat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Peter L
25. listopadu • 8:54

decku? Galon!

dup
24. listopadu • 10:39

zajimalo by me, jak dosahli u silnejsi verze dva ruzne maximalni vykony (170 kW/231 kW)

Pája
24. listopadu • 19:41

Nechápu dotaz?

Petr Broža
24. listopadu • 22:04

V článku byla chyba, už jsem to opravil. Místo 170 kW/231 k tam bylo 170 kW/231 kW.

Doporučujeme

Články odjinud