BMW Z4 má první ceny. Takto vypadá základ za milion korun

..  |  21. 10. 2018 16:02

je to hnus..

Odpovědět  |   | 
byy  |  21. 10. 2018 16:22

Copak, viděl jsi se ve zrcadle?

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 10. 2018 19:11

Tyhle inteligenty s vykriky sem zanesl zakaz diskuzi na bleskautoforu.

Bohuzel

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 10. 2018 19:49

je, a na škodovku to nemá ta má taky dvoulitr turbo

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 10. 2018 05:57

Který šestiválcový roadster s pohonem zadních kol od škodovky máš na mysli?

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 10. 2018 11:36

Bohužel ten levný je dvoulitr 145 KW

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 10. 2018 19:10

jels někdy rodsterem?

Odpovědět  |   | 
kari  |  23. 10. 2018 10:17

Všiml jsi si na jaký příspěvek reaguji?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  23. 10. 2018 20:56

někde se vloudila chyba.

Odpovědět  |   | 
Otrava  |  21. 10. 2018 19:33

Pro lidi co na to maj: http://bit.ly/2AfrSJW... je to jedna z možností. Pro ty "ostatní" je to jen kupa výmluv. Že blábláblá.
„Každý, kdo se přestane učit, je starý, ať je mu dvacet nebo osmdesát. Každý, kdo se stále učí, zůstává mladý.“ — Henry Ford

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  22. 10. 2018 00:33

Je to pěkné. Ale jinak je to předražený automat.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  22. 10. 2018 08:22

ta vaha .. to co je 1400kil na roadster? sa zblaznili asi.. pekne auto pekne vykony ... ale vaha ma byt 1000kil nie 400 .. je mi jasne ze to robia vsetky bezpecnostne normy ale ajtak

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 10. 2018 12:37

Mazda MX-5 je lepsou volbou.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 10. 2018 19:14

mazda nestíhá ve vším a je to uplně jiná kategorie, zkus mazdou jet bez střechy 200 a potom řekni co hráli v rádiu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 10. 2018 08:28

1. Mazda MX-5 nie je postavena na to, aby stihala za mokrymi snami mentalne adolescentnych jedincov.
2. Preco by som mal ist s Mazdou MX-5 200 km/h?
3. 200 km/h bez strechy? OK...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  23. 10. 2018 21:06

1- nerozumím 2- snad když radíš 6 . tak to budeš podtáčet? 3- a co ta muzika.

Odpovědět  |   | 
Fana  |  28. 10. 2018 18:07

Mám z4 a rádio už neslyším bez střechy při 160km/h

Odpovědět  |   | 
Rvhd  |  22. 10. 2018 13:46

Srovnejme s přechozí generací: v roce 2009 jste mohli dostat E89, která měla v základu: 6 válců, 204 koní, manuální převodovku, pevnou střechu, mnohem hezčí vzhled klasického roadsteru, a to všechno pod milion. Progress by BMW.
(mimochodem, přesně takovou E89 mám doma a za tenhle škaredej dvoulitr s automatem ji rozhodně měnit nebudu)

Odpovědět  |   | 
bob  |  25. 10. 2018 10:16

To je prostě vývoj, vinu bych asi nedával přímo BMW. Ta značka produkuje to, co lidi kupují a co jim normy dovolí... Je to smutný, ale dnes velkou část mladých (kolem 20) už nezajímá motor, spojka, podvozek... Oni chtějí mít uvnitř PC s obří obrazovku a hromadou funkcí, autopilota a po cestě domů místo řízení raději vyřeší emaily a udělají si nákup po internetu... Je to zajímavý, protože jsem od nich vzdálený vlastně jenom jednu generaci a názor na mobilitu mám úplně odlišný :)

Odpovědět  |   | 
Saman  |  22. 10. 2018 13:54

aneb,......jak dostat designove prvky vetsich modelu na ten nejmensi model...... tak divnej smajlik tu neni na vyber, takze smolik a smajlik nebude

Odpovědět  |   | 
Polo  |  22. 10. 2018 13:58

Autíčko pěkné a myslím, že dělá čest historickému dědictví řady Z. Škoda jen, že šestiválec je jenom jeden a ta verze s ním už bude za cenu, kde to moc nedává smysl ve srovnání se starou Z4.

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 10. 2018 16:40

Mně se to líbí, dokonce nevadí ani ta "malá kola" (teda až na to, že jsou poněkud zalezlá v podbězích, to moc pěkné není - takové retro)

Odpovědět  |   | 
Fana  |  28. 10. 2018 18:11

Je fakt že ty gumy na těch pěknejch ráfkách vypadají dost divně.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 5 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A