BMW Z4 má první ceny. Takto vypadá základ za milion korun

Nová generace roadsteru od BMW startuje předobjednávky na německém trhu. Základ je poměrně dostupný, ale k dispozici zřejmě bude až později.

BMW Z4 se po dvou letech vrací na trh. První ceny odhalil roadster v Německu. Zde v základní výbavě vychází na 39.950 eur (asi 1.030.000 Kč). Avšak nyní je nutné objednat ještě Advantage paket a navigaci s digitální přístrojovkou. To cenu vyžene na 46.450 eur, tedy přibližně 1,2 milionu korun.

Líbí se vám BMW X8? Tohle obří kupé-SUV by se mohlo dostat do výroby!

Líbí se vám BMW X8? Tohle obří kupé-SUV by se mohlo dostat do výroby!

Řeč je o verzi sDrive20i s přeplňovaným dvoulitrem v nižší výkonové specifikaci se 145 kilowatty. Nová Z4 má vždy osmistupňovou automatickou převodovku. Už tento základ zvládne stovku za 6,6 sekund a maximální rychlost 240 km/h. Nad ním stojí silnější verze sDrive30i se 190 kilowatty a konečně i šestiválec M40i o výkonu 250 kW.

Na výběr jsou vedle Advantage i další balíčky paketů jako M Sport a Sport Line. Právě Advantage však je zřejmě nutné zvolit, alespoň podle současného německého konfigurátoru. Obsahuje prvky jako je parkovací asistent, Hi-Fi či automatickou klimatizaci. Dalším povinným příplatkem je navigační on-line systém a digitální kokpit.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

Základní Z4 stojí na sedmnáctipalcových kolech, lakována je základním bílým odstínem. Svítí pasivními LED světlomety a uvnitř už od začátku najdete kožená sedadla, zadní větrnou clonu a hliníkové obložení. Na český trh by se měla novinka dostat ještě před koncem letošního roku. Při včasném objednání máte na příští léto zajímavého parťáka!

BMW Z4 - technická data dostupných motorů
Verze sDrive20i sDrive30i M40i
Zdvihový objem [cm3] 4/4 4/4 6/4
Válce/ventily 1998 1998 2998
Největší výkon [kW/min] 145/4500-6500 190/5000-6500 250/2500-6500
Točivý moment [N.m/min] 320/1450-4200 400/1550-4400 500/1600-4500
Převodovka 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 240 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,6 5,4 4,6
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,1-6,0 6,1-6,0 7,4-7,1
Pohotovostní hmotnost [kg] 1480 1490 1610
Základní cena v Německu [€] 46.450 51.570 63.750
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků