BMW Z4 má první ceny. Takto vypadá základ za milion korun

Nová generace roadsteru od BMW startuje předobjednávky na německém trhu. Základ je poměrně dostupný, ale k dispozici zřejmě bude až později.

BMW Z4 se po dvou letech vrací na trh. První ceny odhalil roadster v Německu. Zde v základní výbavě vychází na 39.950 eur (asi 1.030.000 Kč). Avšak nyní je nutné objednat ještě Advantage paket a navigaci s digitální přístrojovkou. To cenu vyžene na 46.450 eur, tedy přibližně 1,2 milionu korun.

Líbí se vám BMW X8? Tohle obří kupé-SUV by se mohlo dostat do výroby!

Líbí se vám BMW X8? Tohle obří kupé-SUV by se mohlo dostat do výroby!

Řeč je o verzi sDrive20i s přeplňovaným dvoulitrem v nižší výkonové specifikaci se 145 kilowatty. Nová Z4 má vždy osmistupňovou automatickou převodovku. Už tento základ zvládne stovku za 6,6 sekund a maximální rychlost 240 km/h. Nad ním stojí silnější verze sDrive30i se 190 kilowatty a konečně i šestiválec M40i o výkonu 250 kW.

Na výběr jsou vedle Advantage i další balíčky paketů jako M Sport a Sport Line. Právě Advantage však je zřejmě nutné zvolit, alespoň podle současného německého konfigurátoru. Obsahuje prvky jako je parkovací asistent, Hi-Fi či automatickou klimatizaci. Dalším povinným příplatkem je navigační on-line systém a digitální kokpit.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

Základní Z4 stojí na sedmnáctipalcových kolech, lakována je základním bílým odstínem. Svítí pasivními LED světlomety a uvnitř už od začátku najdete kožená sedadla, zadní větrnou clonu a hliníkové obložení. Na český trh by se měla novinka dostat ještě před koncem letošního roku. Při včasném objednání máte na příští léto zajímavého parťáka!

BMW Z4 - technická data dostupných motorů
Verze sDrive20i sDrive30i M40i
Zdvihový objem [cm3] 4/4 4/4 6/4
Válce/ventily 1998 1998 2998
Největší výkon [kW/min] 145/4500-6500 190/5000-6500 250/2500-6500
Točivý moment [N.m/min] 320/1450-4200 400/1550-4400 500/1600-4500
Převodovka 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 240 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,6 5,4 4,6
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,1-6,0 6,1-6,0 7,4-7,1
Pohotovostní hmotnost [kg] 1480 1490 1610
Základní cena v Německu [€] 46.450 51.570 63.750
TEST Škoda Citigoe iV: Konečně levný elektromobil pro každou českou rodinu?

Škoda Citigoe iV

Elektromobily se už konečně stávají cenově dostupné. Za méně než půl milionu u nás sice koupíte nanejvýš městská miniauta, právě v těch však dává elektrický pohon v současnosti největší smysl. Jak se vstup do tohoto segmentu podařil Škodovce, jsme zjišťovali v redakčním testu.

dnes | Jan Mička | 26 příspěvků
TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků