No neviem ci je sestvalec oproti osemvalcu lahsi.Podla vyjadreni BMW ma byt novy osemvalec na tom s vahou rovnako ako stary setvalec.
Spíš než o hmotnost asi půjde o velikost, Z4 vychází ze strajé trojky a ta není na zastavbu V8 připravena. Nebo se mýlím?
Pokud vim, tak BMW ma radove sestivalce, takze osmivalec do V by mohl byt teoreticky i kratsi, tudiz s jeho zastavbou nevidim problem (kvuli velikosti). Co se vahy tyce nevim. Ale rekl bych ze posledni slovo bude mit marketingove odd., takze bych ocekaval spis sestivalec, ktery tolik nepoleze do zeli novemu M3 a ktery bude urcite levnejsi.
V8 může být kratší, ale je hlubší a musí se s tím počítat. Podle mě na to platforma Z4 není připravena a muselo by se udělat dost konstrukčních zásahů. A nevím nevím, V8 bude těžší, když má o dva válce navíc.
Neviem ci je platforma Z4 pripravena na 8-valec, ale pod tu dlhu kapotu by sa vosiel aj 12-valec A myslim ze tam daju ten R6 z povodnej M3, kvoli nakladom a vzajomnej konkurencii. Ale tiez som cital ze novy 8-valec nema byt ani o kilo tazsi ako 6-valec. No tazko tomu uverit. Ma to byt V10 z M5 minus 2 valce. 8-valec bude sice silnejsi ale ma nizsi litrovy vykon a uz sa asi nebude tak rychlo vytacat ako sucasny 6-valec.
protože nový V8 ještě není připraven a Z4M má být představeno před M3. Neni možný, aby nějaký model dostal V8 před M3 samotnou, pro kterou je ten motor určen.rozhodně nesouhlasím s tím, že V8 se nebude vytáčet - spíš naopak, jeho konstrukce je extrémnější (škrtící klapka pro každý válec, software stejný jako M5 V10) takže se bude točit jak ďas
ta hmotnost nemusi byt vetsi o ty 2 valce, zalezi na pouzitych materialech, navic u R6 ma 1 valec 0,53l u V8 to bude 0,5l tudiz pisty a dalsi komponenty mohou byt nepatrne mensi, i kdyz osobne si taky myslim, ze nejake to kilo navic V8 mit bude..l.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.