Nové BMW Z4 odhaluje další motory. Máme kompletní technická data

13 komentářů

Smrdík
4. září • 17:48

Interiér podobný Sonátě

...
25. září • 6:39

Opravte si tabulku s motory, pochybuji že objem je 4/4 a počet válců a ventilů bude 1998. Možná se ale pletu :-D

mn
24. září • 21:43

Wow, na první pohled jsem si myslel, že je to 124 spider, zepředu je to fakt jako jeho (trochu hezčí) dvojče :)

Vuek
20. září • 20:30

Ale ale, pozor! Honza napsal článek o ne-koncernu!!! Co to má jako být? již jsem volal na centrálu PR Škoda Auto, ale nikdo to nebral...každopádně toto jen tak nenechám. Pěkný den.

Anti-automat
20. září • 20:03

Mne to dizajnovo pripomina Hyundai.

Jim
20. září • 18:11

Redaktůrku ty jsi asi taky "vrtule". Už jsi někdy viděl Bavorskou vlajku, že tady tvoříš takové blitky?

bzzz
21. září • 12:36

No ona to tak uplne Bavorska vlajka neni, pac logo ma barvy (z historickych/politickych duvodu) prohozene ;-)

Jirka
20. září • 9:48

A jaká si myslíte, že bude typická klientela z4? Sportovci a muži v nebo těsně před důchodovým věkem. Ani jedna skupina manuál neocení. Ale nepomlouval bych to, buďte rádi, že do toho nemontují nafťák...

E15
20. září • 13:07

a nebudou ho hlavně buzejanti? :-D

petr r. (petrumr)
20. září • 14:53

dej si facku a řekni fotrovy at tě vykleští, prostě ses nepovedl.

Kerbr
20. září • 8:30

Roadster a nemá ani jednu motorizaci s manuálem? To je docela zločin.

petr r. (petrumr)
20. září • 14:56

když driftuješ, tak je lepší mět ruce na volantu a nepřetáčet nebo podtáčet motor.

Jim
20. září • 9:07

dva důvody, spotřeba - s turbomotory líp pracuje automat a pomalu není pro koho, dneska není důležité jako auto jezdí, ale jak v něm vypadáš (blijící smajlík).

Doporučujeme

Články odjinud