BMW Z4 G-Power: úpravy na pokračování začínají

Na nové BMW Z4 si mnoho světových úpravců ještě „nesáhlo“, avšak německá ladičská společnost G-Power známá svými mnohdy divokými počiny do této množiny už nepatří. Pro tuto sympatickou novinku s pěvnou skládací střechou si úpravce připravil nejen decentní paket optického vylepšení, ale i zvednutí výkonu, které však ani zdaleka není také extrémní, jako u některých předchozích úprav. Podle oficiálních informací však není všem úpravám konec a v současnosti prezentované úpravy jsou jen jakýmsi mezistupněm.

Prvním krokem k výkonnostním úpravám je modul Bi-tronik zvyšující výkon modelu sDrive 35i ze standardních 228 kW na 257 KW a maximální točivý moment posouvá na hodnotu 480 Nm. Takto vyladěná Z4 sprintuje podle G-Poweru na stovku za 4,7 sekundy, což je o 0,5 sekundy lepší čas než v případě sériové verze.
Pro pořádný zvuk je k tomu všemu přidán i nový tlumič výfuku s o poznání hrubším zvukem. O sportovní pocit z jízdy se dále postará nové nastavitelné pružení nabízející až 9 možností konfigurace. Po vzhledové stránce pak celkový dojem umocňují 20-ti mnohopaprsková kola.
Jak jsme zmínili úvodu, vypadá to tak, že ještě není všem úpravám konec a v brzké době se možná dočkáme i něčeho extrémnějšího, i když to nemusí být a zřejmě ani nebude ta správná cesta.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
BMW Z4 G-Power
 
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků