BMW Z4 dostane nejslabší čtyřválec, motor 2.0i

V květnu se pod kapotou roadsteru BMW Z4 objeví první benzínový čtyřválec 2.0i. Ten měl premiéru v řadě 1 a dostane ho také nová řada 3. Doposud  byly v Z4 jen šestiválce 2.2i (125 kW, 210 Nm), 2.5i (141 kW, 245 Nm) a 3.0i (170 kW, 300 Nm). Motor bude naladěn na výkon 110 kW (150 k) při 6 200 ot. a maximální kroutící moment dosáhne 200 Nm při 3 600 ot. Z klidu na stovku akceleruje Z4 za 8,2 s a nejvyšší rychlost bude 220 km/h.

Rozdíl ve výkonem mezi čtyřválcem a nejslabším šestiválcem je 20 koní, rozdíl v cenách pak bude pouhých tisíc eur. Na českém trhu stojí model 2.2i 1 048 000 Kč, slabší čtyřválec se tak možná nedostane ani pod milion. Přitom na německém trhu byla cena stanovena 28 900 eur, tedy okolo 900 tisíc Kč. Model 2.2i stojí v Německu cca 910 000 Kč; cesta do Německa pro malý bavorák se tedy vyplatí (po započtení rozdílů DPH to je 935 tisíc).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků