BMW Z4: ďábelsky rychlé kupé (info + fotografie)

Již v příštím roce se příznivci BMW dočkají dalšího nového modelu Z4 coupé a jeho ostré verze Z4-M. BMW uvedlo, že se pod kapotou Z4 coupe objeví řadový šestiválec s objemem 3 litry, který dává výkon 194 kW (265 k) a kroutící moment 315 Nm. S tímto šestiválcem zvládne Z4 coupe sprint z nuly na sto za 5,7 s a ručička tachometru se zastaví až při 250 km/h, kdy zasáhne omezovač. Ostrá verze Z4-M dostane pod kapotu také šestiválec, ovšem s objemem 3.2 l a výkonem 250 kW (340 k). Samozřejmostí jsou systémy jako DSC, brzdový asistent a ABS.

Nové kupé od BMW je postaveno na tmavě šedých 19" kolech z lehkých slitin a již z fotek na nás dýcha bezkompromisní dynamika umocněná aerodynamickými prvky karoserie. V interiéru najdeme prvky z leštěného hliniků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků