BMW Z4: coupé-cabrio ve svém živlu (spy photos)

4 komentáře

Pavel
19. dubna • 10:37

Myslim, že to je zbytečný řešit naftu. U tohodle auta memůžu čekat nízkou spotřebu. Pokud se chci projed, tak nemužu na ni koukat. Když si clovek sedne za volant tak to pozná, že s timhle nejde jed na spotřebu...:-D

ANT
17. dubna • 9:40

"A stranou (bohužel) pravděpodobne nezůstanou ani diesely"Proc proboha bohuzel?Proc by si clovek nemohl doprat Diesel i ve sportaku?
Dejte lidem volbu, at si sami vyberou...sakris :-D

Honza
17. dubna • 11:07

Proč bohužel? Diesel prostě odporuje všem (tedy až na výkon u těch twin a bi-turbo) postatám sporťáku - je těžší než benzín, je přeplňovaný --> turbolag (sporťák má jít okamžitě za plynem), zvuk (kdo by chtěl slyšet ze svýho sporťáku chrochtavý diesel, kterej do otáček nepůjde "ať děláte co děláte" - kdežto benzín zpívá v 7, 8, 9 a někdy i více otáčkách), taky by se dala zmínit tradice a spousta dalšího...

Rimsey
17. dubna • 13:15

Všechny tyhle argumenty chápu, ALE myslím, že slovo bohužel by si mohl autor dovolit napsat jedině v případě, že by motorizace byla POUZE dieselová, jelikož když jsou i benzíny, tak si je můžou koupit všichni. Prostě je to jen o volbě. Já nevím jak vám, ale mě je srdečně u pr-ele jestli člověk, kterého potkám někde na cestě má ve svém sporťáku diesel, nebo ne.

Doporučujeme

Články odjinud