BMW Z4 3,0si Roadster: útok na zmysly (test)

Marek  |  15. 01. 2007 01:55

Zdravim pan Babic,ak sa nemylim,niektore tie fotky su z parkoviska na Cervenej vezi pri Piestanoch ale inac,auticko krasne,zavidim Vam,v dobrom samozrejme...

Odpovědět  |   | 
Tomáš Babič  |  15. 01. 2007 14:58

Zdravim Vas, ano ano, niektore su z Cervenej veze

Odpovědět  |   | 
Tomas Cervenka  |  15. 01. 2007 21:38

A to sa Tommy nevies ozvat?

Odpovědět  |   | 
majo1982  |  15. 01. 2007 02:03

FAkt dobre napisane

Odpovědět  |   | 
Deli  |  15. 01. 2007 07:53

Chci jí

Odpovědět  |   | 
MichaelJackie.S  |  15. 01. 2007 09:52

Já taky! Ale bez té plátěné střechy

Odpovědět  |   | 
Caddy  |  18. 01. 2007 17:54

Ty nechces mit v nouzi k dispozici strechu? :)))

nebo to mam chapat tak, ze bych chtel pevnou skladaci? V tom rpipade jsi barbar :)

Odpovědět  |   | 
MichaelJackie.S  |  18. 01. 2007 17:58

Pochopil si správně! Střechu chci jedině pevnou skladací pokud bych se rozhodoval pro cabrio :)

Odpovědět  |   | 
Péťa  |  15. 01. 2007 11:15

No kurňa konečně něco pořádného a jiného než Citroen

Odpovědět  |   | 
orgi  |  15. 01. 2007 14:51

mal som moznost si z4 3.0 vyskusat a subjektivne musim napisat, ze na tom aute je vsetko vyborne, az na automaticku prevodovku.. ta je naoza nepodarena a v tom aute nema co robit. mozno dalsi nedostatok nespomenuty v clanku:
- dochadzate relativne pomalou rychlostou na nejake miesto a zrazu chcete co mozno maximalne zrychlit, zosliapnete teda pedal na podlahu. automaticka prevodoka hned podradi, ale ked zisti, ze v danych otackach moze este podradit, tak podradi znova a kedze je zaber otacok pri z4ke naozaj obrovsky, takto to je schopna pri niektorych rychlostiach spravit aj 3x! a 3x s tymto typom prevodovky cakat na podradenie, to si stihnete aj zapalit...

Odpovědět  |   | 
Tomáš Babič  |  15. 01. 2007 14:57

Dobry den, Vami popisovany problem sa mi v ziadnom pripade nevyskytol. Limitujucimi boli len popisovane zalezitosti. Logika prevodovky bola na velmi dobrej urovni. A co sa tyka podradovania, 99% casu som prejazdil v manualnom rezime. Plynovy pedal ma doraz, pri jeho stlaceni dojde k podradeniu za kazdych okolnosti, pokial to otackovy rozsah dovoli. Staci sa ale naucit zachadzat s plynom prave po tuto hranicu a zrychlovat si mozete na takom prevode, na akom chcete Vy Tym ale netvrdim, ze by som si automat do Z4 kupil

Odpovědět  |   | 
Tomáš Babič  |  15. 01. 2007 15:01

A este nieco. Aj v automatickom rezime pri plnom zoslipanuti plynu dochadzalo k podradeniu o tolko stupnov (vzdy naraz), kolko sa "zmestilo" do cerveneho pola. Samozrejme v tomto pripade moze byt nevyhodou preradenie trebarz k 6000 otackam, ked pri 7000 radite vyssie. Tam sa zbytocne straca cas. Ale ze by dochadzalo k preradeniam postupne, tak to sa mi za 1000 km nestalo ani raz

Odpovědět  |   | 
miRec  |  16. 01. 2007 20:18

dalsi dobry test, len tak dalej a velka vdaka za fotky driftujucej Z4ky, miestami su sice neostre, ale auto je skutocne v drifte... na rozdiel od ostatnych novinarov na CZ/SK trhu o driftoch nielen pisete (ktovie preco, ale aj su zachytene na obrazkoch... BRAVO! a este raz pochvala... predpokladam, ze za volantom bol autor clanku

Odpovědět  |   | 
ModroBielaVrtula  |  17. 01. 2007 20:20

V seriovej vybave sa uvadza aj priprava na hedrtop... Znamena to, ze sa to tam da dodatocne domontovat?

Odpovědět  |   | 
Tomáš Babič  |  17. 01. 2007 22:02

Zdravim, ano, v ponuke prislusenstva je k dispozicii HardTop. Jeho tvar v podstate nie je prilis odlisny od strechy platenej, pouziva sa hlavne v zime kvoli lepsej izolacii a aj z dovodu, ze vtedy s otvorenym autom prilis nejazdite

Odpovědět  |   | 
ModroBielaVrtula  |  18. 01. 2007 17:46

Ok, diky, takze to trosku meni moje plany ohladne Z3 - toto s hardtopom je uz o niecom inom, skusim si teda zohnat radsej nejaku starsiu Z4 :)).

Odpovědět  |   | 
Puyol  |  17. 01. 2007 20:56

Tommy, pochvala.. tuším sa z teba stal riadny "carnovinar"... Len tak dalej.. bracho jazdu pochvaloval

Odpovědět  |   | 
Caddy  |  18. 01. 2007 17:52

Tal tohle je nadherna hracicka, ma to styl, fakt povedene auticko....a ta barva a sladeni interieru...mnam... :)

Odpovědět  |   | 
teo  |  26. 02. 2007 11:48

môžem potvrdiť fanúšikom z4, keďže som jej majiteľom (z4, 3,0i individual), že pri manuálnej prevodovke je to nádhera. článok ma veľmi potešil. aj keď moja momentálne spí zimným spánkom. pravdou však je, že ešte pri teplotách 13 stupňov sa v nej dá v pohode lietať do sýchlosti 100 km/h! nepochybne aj nižšie, ale to mi už pripadá fakt smiešne... predpokladám, že z garáže ju vytiahnem v prvej polovici apríla, keď sa vrátim z mesačnej dovolenky. inak, je čierna, vo vnútri komplet vanilková koža, vrátane palubovky. jáj, ešte niečo vôbec som si nevšimol, že by sa na spomenutých gumách správala divne... je však pravdou, že ísť na doraz, ako testujúsi novinár, by som si asi netrúfol. je to pre mňa autíčko výsostne na zábavu, inak chodím na bmw5, 3,0. hlavne teda v zime, ale aj tak si toľko zábavy neužijem...

Odpovědět  |   | 
johny  |  12. 08. 2007 23:14

no niekto na to asi má...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A