BMW X7 si prošlo testy v extrémních podmínkách. Co o něm zatím víme?

BMW se pomalu blíží k odhalení svého nejluxusnějšího SUV X7 a ještě před samotnou premiérou nám ukazuje, jak probíhalo testování v extrémních podmínkách.

V nejnovější upoutávce máme možnost zahlédnout X7 při klasickém maratonu testování v nejrůznějších podmínkách. Dosud ještě maskované prototypy luxusního SUV se tak proháněly v zimním prostředí za polárním kruhem, zatímco druhým extrémem byly zkoušky v pouštních pistách a na nezpevněných cestách Jihoafrické republiky. Nechyběly však ani jízdy na zakroucených okreskách či v městském provozu.

BMW nadále zmiňuje, že nové X7 je dalším krokem automobilky v ofenzivě na poli segmentu luxusních vozů. S limuzínou řady 7 a kupé řady 8 tak bude X7 zastupovat vrchol prémiové nabídky BMW.

Hvězdou nového filmu s Tomem Cruisem je staré BMW M5. Důvod pochopíte

Hvězdou nového filmu s Tomem Cruisem je staré BMW M5. Důvod pochopíte

Co o novém SUV zatím víme? Model bude stejně jako sedmičková limuzína nebo řada 6 GT postaven na platformě CLAR, vpředu najdeme lichoběžníkové zavěšení a vzadu pětiprvkové. Vzduchové odpružení pak umožní zvýšit světlou výšku z výchozích 183 mm až na 243 mm. Za příplatek bude k dispozici i systém natáčení kol zadní nápravy.

SUV bude mít na délku zhruba 5100 mm, šířku 2020 mm a výšku asi 1800 mm. Rozvor má činit 3010 mm. Díky tomu nabídne sedm míst uvnitř, za příplatek nejspíš dostanete luxusní šestimístnou verzi, kde se bude sedět jako v letadle.

Minitest BMW 440i Coupé: Jak se přiblížit k M4 tak, až ji cenou překonáte

Minitest BMW 440i Coupé: Jak se přiblížit k M4 tak, až ji cenou překonáte

Pod kapotou budou základem nabídky třílitrové šestiválce, benzinový 40i a dieselové 30d, 40d a M50d s jedním, dvěma a čtyřmi turbodmychadly. Především pro Američany bude podstatná verze 50i s osmiválcem 4,4 litru. K dispozici ale má být i výkonnější varianta tohoto motoru, která pohání novou M5. Jistotou je osmistupňový automat a pohon všech kol xDrive.

Nakonec je v plánu i plug-in hybridní varianta s dvoulitrovým čtyřválcem, která bude technicky vycházet z ústrojí elektrifikované řady 7. K úplnému odhalení BMW X7 dojde ke konci letoška.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 58 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků