BMW X7 s motorem V8 už koupíte i v Česku. Je to další paradox dnešní doby

Úder pravdy  |  30. 12. 2019 15:13

Tohle je design začínající čínské automobilky, ne leadera automotive, nepochopím.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 12. 2019 15:19

Souhlas, je to taková malá soutěž jestli je to auto hnusnější zepředu nebo z boku, v každém případě jsem nenašel úhel pohledu, pod kterým by to auto bylo koukatelné. Prostě neforemná almara ze všech stran.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 12. 2019 15:46

Však taky prodejní rekordy netrhá. Navíc s motorem M50d je i notně líné. Teď to, samozřejmě za cenu vysoké spotřeby, alespoň pojede. Ale pokud do obchodů v Evropě vozí cibuli z Nového Zélandu a kuřecí maso z Brazílie, tak nemám z velkých motorů v osobních vozech absolutně žádný mindrák.

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  30. 12. 2019 19:46

5.4 sekundy je notně líné? V čem jezdíš čoveče.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  30. 12. 2019 20:24

zlatý voči. 5,4 ano omylem. realita je upachtěných 7

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 12. 2019 21:23

No ta dynamika je dostatečná. Jako ve škole.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 12. 2019 21:26

To tedy není moc velká pochvala.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  31. 12. 2019 12:33

https://www.youtube.com/watch...

Tady u AutoTopNL udělalo X7 50D 0-100 za 5.58, což je rychlejší než Audi A6 50 tdi či BMW 530D, přičemž rychleji se ta almara dostala i na 200 km/h.

Autem jsem nejel, ale na tak obří auto a 6 válec to jsou hodně slušné hodnoty....

Odpovědět  |   | 
nh  |  31. 12. 2019 20:49

a6 50 tdi je 210 kW. mozna by stalo za to srovnavat srovnatelne.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  02. 01. 2020 10:52

Srovnávat srovnatelné? Já jen uvádím časy sedanů, které mi nabídla stránka jako první následující videa a světe div se, tenhle 2.5 tunový mastodont, který dle místních expertů sotva leze, dokáže vystřelit na 100 i 200 rychleji než opěvovaný sedan 530xD.

Pokud to kolega pode mnou nedokázal v tomto čase, tak by si měl asi půjčit jiný vůz, protože X7 50D je na youtube opakovaně k dohledání s akcelerací v souladu s oficiálními časy.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  02. 01. 2020 16:12

Čísla jsou čísla. Ale pocit je opravdu divny. Nezazivny, jako by ten motor neměl moc síly.
A nikdo si tady nehraje na experta.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  01. 01. 2020 08:20

Věřím jen tomu, co zfalšuju sám.s X7 M50d jsem jezdil a je to lemra.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  31. 12. 2019 08:14

Dalsi kritik auta za 3 miliony kolik novych aut uz jste v zivote koupil a jakych ? Vetsinou takove kraviny pisou nemajetni a neseriozni lide kteri vlastni 15-20 let stary auto po tretim majiteli

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 12. 2019 14:17

Proč je to kravina?

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  31. 12. 2019 14:24

Hele psychologu amatére, proč by kdokoliv nemohl kritizovat (nebo chválit) design libovolného auta? Jestli na něj má nebo nemá je zcela vedlejší. Na politiky máš jistě také názor a určitě to neznamená, že si je musíš brát domů.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  02. 01. 2020 08:49

Další co nesnese názor někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 12. 2019 17:37

Chtěl jsem napsat zhruba to samé, ale vidím, že už mám záskok.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  30. 12. 2019 17:58

Berte to takhle, na západě je to v zásadě normální dopravní prostředek. U nás a okolí je to stále auto kategorie "romský zpěvák rytmus", takže tam lze čekat projevy tuze svérázné. Takže zde je design naprosto v pořádku, respektive ničím nevybočuje z představ obvyklých zákazníků.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  30. 12. 2019 22:36

no dobře, ale aspoň uznejte, že před takovými 10-15 lety měli typičtí zákazníci BMW mnohem lepší vkus!

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  30. 12. 2019 23:07

7er E38. Konkurence si neškrtla.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  31. 12. 2019 02:02

Před 10-15 nevím. Ale ano, před 15-20 lety měli typičtí Bmw zákazníci lepší vkus.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  31. 12. 2019 08:17

To se pletete ja prvni nove BMW kupoval v 94 bylo to e36 a v 97 a 150.000 jsem to auto prodal a nikdy me nenapadlo to auto chtit znova kazde nove auto je lepsi

Odpovědět  |   | 
MM  |  02. 01. 2020 13:33

Jsem na tom stejně.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 01. 2020 09:43

x7 je najskaredsie bmw historie. x5 tiez nevyzera omnoho lepsie, pritom predosla x5 vyzerala velmi dobre.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  30. 12. 2019 15:28

Je to extrémní hnus. Jestli to někde spatřím a budu vidět kdo to řídí, hned si pomyslím, že je to hlupák který v nové době přišel k penězům.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 12. 2019 15:42

To auto vzhledem extrémní hnus je, ale pokud konečně dostává i solidní motor, tak je to krok správným směrem. Na rozdíl od -náctiletých spratků, demontrujících proti všemu a jim naslouchajících polo(a ještě méně)inteligentních politiků si rozhodně nemyslím, že SUV, MPV a 6+válcové motory na silnice nepatří.

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  30. 12. 2019 18:48

Já si o tobě myslím že si hlupák už teď.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  02. 01. 2020 08:52

S takovým NICKEM, to se ti člověk ani nemůže divit.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  31. 12. 2019 08:18

Ja si myslim ze hlupak jste vy ktery v nove dobe jak pisete nema penize zadny

Odpovědět  |   | 
Autovrakoviště  |  31. 12. 2019 09:42

Jardo, kdyby jsi zde udělal anketu a to i mezi těma, kteří nemají žádné peníze , zjistíš, že se jim z větší části bude líbit gls, q7, určitě zatleskají S coupe (to je špička designu). Nad novými čínskými hleny z mnichova se pozvrací opravdu skoro každý. Ty vozy jsou odporné každým coulem. A o sortě zákazníků svědčí i svítící ledviny. Design pro arogantní prorežimní šikmooké zbohatlíky. Vyjímku tvoří 3er, sic vypadá, jak Lexus, ale je celkem kompaktní a povedené. U 1er už je s tou maskou taky vymalováno a 5er se chystají v rámci faceliftu ledvinami dojebat též.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 12. 2019 14:18

K názoru jsou potřeba peníze?

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 01. 2020 09:49

mam za to, ze na spravny nazor treba inteligenciu, nie peniaze.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  30. 12. 2019 16:22

Motorizace M50d skončí příští rok:
https://www.bimmertoday.de/2019/12/27/quadturbo-dies... ...

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  30. 12. 2019 17:53

BMW bylo vždy designově prostě šeredné a tohleto potvrzuje všema deseti.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 12. 2019 21:24

507 je šeredné?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 12. 2019 21:31

Našly by se ještě hezčí kousky... první osmička (E31?), 635 CSi...

Odpovědět  |   | 

Z4 E85.........................

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 12. 2019 10:53

Tak to ani náhodou.

Odpovědět  |   | 

každý má jiný vkus, podívej se na tu krásnou siluetu, vidíš tam z boku to Z.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 01. 2020 13:38

Hele, Péťo, já tě chápu, potřebuješ si pochválit svou garáž. Ale na tom, že Z4 není designově ani trochu povedená, to fakt nic nezmění. Ve své době bych pochválil Z3, byla hezká. Ale Z4 je slepenec nesourodých tvarů.

Odpovědět  |   | 
Eman  |  02. 01. 2020 13:33

Z4 je mrdka. Petr r. je mrdka. Mrka mrdku hledá.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  31. 12. 2019 09:16

Souhlas...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  30. 12. 2019 20:42

Otřesná pyzda, suverénně nejhnusnější velké SUV.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  30. 12. 2019 23:30

Tato zhýralost od BMW je vhodná tak pro řezníky a devadesátkové mafiány, kteří to koupí jejich pindě, aby se mohla vytahovat před kamarádkami a posílat na Instagram #jezdimtankem. Pak ta pipina s tím jezdí na nákupy a max. pro děti do školy. Prostě výborné auto na městský provoz. BMW se asi pomátlo, tento typ auta byl aktuální před 10 lety.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  30. 12. 2019 23:39

Až na tu cenu je to pěkné . Chválím, že na rozdíl od Fordu uvádí počet válců a nezajímá je CO2 .

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  31. 12. 2019 09:21

Za osmiválec palec nahoru, ale bohužel to celé vypadá jak almara po prababičce vyzdobená čínským alternativním umělcem.

Odpovědět  |   | 
řidič Jarda  |  31. 12. 2019 18:50

Ahoj, určitě bude nové, pěkné a všechno super.. ale je teda hnusný jako prdel

Odpovědět  |   | 
Franta  |  01. 01. 2020 11:55

Auto bude určite vynikající
Ale jinak vypadá jako čínský angličák - cirkus na kole
Tohle ne , mam rád decentnost elegenci a střízlivost
Takže zbývá Jaguar

Odpovědět  |   | 
vitekv  |  01. 01. 2020 18:01

Taková hnusná kraksna připomíná automobily z 30. let,
ve kterých jezdili gangsteři po Chicagu. Za těžká a nadrozměrá auta tohoto druhu
by se měla uzákonit specielně vysoká sazba povonného ručení.
Pokud tohle do něčeho vlítne, nadělá to víc škody než normálni osobák.
Tuto obludu bych nechtěl ani zadarmo.


Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 01. 2020 19:53

No krasavec to teda není žádným coulem. BMW leze do řiti čínanům o 106 a na designu to je sakra poznat. Už chybí jen blikající nástupní prahy.
V8 ocením v pěkném sportáku, kde to má opodstatnění a jízdu si sakra užijete.
X7 je hroch, kterého když potkáte na cestě tak se fakt leknete, jak je to obludné a modlíte se, aby to na okresce ten jeho řidič ukočírval.

Odpovědět  |   | 
kotelník  |  02. 01. 2020 00:04

Před pár dny jsem to viděl a je to hnus. To se může líbit leda světským, nebo původně sovětským...

Odpovědět  |   | 
josefo  |  02. 01. 2020 10:27

Kdy konečně přestanou dávat motory 4,4 ,? to už je minimálně sedmá úprava tohoto motoru.Je dle nespolehlivý a mám dojem,že je to předělaný 4,4 diesel z dob spolupráce s Peugeotem . Myslím,že nebyl původně vyvinutý BMW.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 01. 2020 10:43

předělaný 4,4diesel to tedy není ani náhodou

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  02. 01. 2020 12:55

A mě se líbí, uvažuji, že si ho koupím, ale čekací doba je aktuálně cca 10 měsíců.
Dojíždím aktuální X5f15, jsem maximálně spokojený. Trochu lavíruji nad velikostí kterou tolik nevyužiji, ale když jsem si porovnával aktuální X5 a X7 a zadal preferovanou výbavu tak rozdíl byl cca 150tis, čož je v porovnání s pořizovací cenou zananbatelné. Každopádně zůstatková hodnota při prodeji bude větší oproti X5. Měl jsem před tím GL a s veliostí jsem neměl problém, prostě taková rychlá a komfortní dodávka. Design je věc názoru takže každý má svou volbu. Mě se nové GLS zdá moc usedlé, ale to je každého věc.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  03. 01. 2020 14:46


GL 190kW je "rychlá" dodávka? Jo tak to ti zdechlá X7 bude připadat ještě rychlejší, to jo.
A 10 měsíců? No jo, než to v USA poskládají dohromady a najdou loď do Evropy, kde to dodělají, aby se to nerozpadlo, to chvíli trvá.

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  04. 01. 2020 21:25

Jaky GL ma 190kw? Nechapu tvuj prispevek, nebo spis jaka dodavka ma podle tebe 190 kw?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  05. 01. 2020 19:07

že by GLS 350CDI?

Odpovědět  |   | 
Robert  |  03. 01. 2020 19:57

Takový hnusný grc jsem už pěkne dávno neviděl...

Odpovědět  |   | 
Filda  |  03. 01. 2020 20:45

no ... čistě z estetického hlediska ... to auto působí jako by spíše bylo určeno pro americký než evropský trh

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 01. 2020 09:25

AR bude muset u Stelvia predelat zpetna zrcatka, aby mu tam tahle obluda vlezla

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 01. 2020 15:43

Zde je zase vidět demence Čechů. Většina je super odborník na vše a co se týče aut, tak většina si do toho ani nesedne, jelikož i na předváděčce by každý poznal dementa se slámou v kapse.. A ta sláma je možná ještě nějaké bohatství.. Odborníci:):)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 01. 2020 16:22

Mluv jen za sebe. Znám jen tady v diskuzi osobně pět lidí, kteří by si to auto mohli okamžitě koupit. Peníze jsou jen hra s čísly. Můžeš vyjádřit názor i bez nich. A mnohem více si vážím těch lidí s tou slámou, než těch machrů, kteří se tady ohánějí svými konty.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 01. 2020 17:09

Vůbec jsem nepsal jestli někdo na to má či nemá, psal jsem, že v něm asi nikdo neseděl. Ale že tu je tolik odborníků, že by mohl každý z nich vést koncern automobilového průmyslu a ví o tom how.. je bohu- žel pravda. Všichni v hospodě jsou trenéři čehokoli, nejlepší kuchaři a i ekonomové dokonce i řidiči, doktoři a učitelé..Všichni vědí všechno a jsou v tom nejlepší a při tom si nevidí ani do pr...Promiň

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 01. 2020 21:44

Divej Michale, to, ze si myslíš ze to auto nikdo nezná je docela mimo realitu. Jsem přesvědčen, ze dost lidí X7 zkoušelo. Co je za problém? Musí mít BMW všechno skvělé?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  05. 01. 2020 19:09

Vzhledem k tomu, jak masivně soudruzi od BMW tlačili do akcí s předváděcími jízdami (já jsem ji absolvoval u StratosAuto a pak mi ten vehikl ještě na tři dny půjčili) mám pocit, že už s tím jel skoro každý. Což je v rozporu s tím, že o tu ošklivou lemru na silnicích nezvadíte jak je den/týden/měsíc dlouhý. Za půl roku jsem potkal dva kusy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro