BMW X7 s motorem V8 už koupíte i v Česku. Je to další paradox dnešní doby

65 komentářů

Michal
4. ledna • 15:43

Zde je zase vidět demence Čechů. Většina je super odborník na vše a co se týče aut, tak většina si do toho ani nesedne, jelikož i na předváděčce by každý poznal dementa se slámou v kapse.. A ta sláma je možná ještě nějaké bohatství.. Odborníci:):)

stealth01
4. ledna • 16:22

Mluv jen za sebe. Znám jen tady v diskuzi osobně pět lidí, kteří by si to auto mohli okamžitě koupit. Peníze jsou jen hra s čísly. Můžeš vyjádřit názor i bez nich. A mnohem více si vážím těch lidí s tou slámou, než těch machrů, kteří se tady ohánějí svými konty.

Michal
4. ledna • 17:09

Vůbec jsem nepsal jestli někdo na to má či nemá, psal jsem, že v něm asi nikdo neseděl. Ale že tu je tolik odborníků, že by mohl každý z nich vést koncern automobilového průmyslu a ví o tom how.. je bohu- žel pravda. Všichni v hospodě jsou trenéři čehokoli, nejlepší kuchaři a i ekonomové dokonce i řidiči, doktoři a učitelé..Všichni vědí všechno a jsou v tom nejlepší a při tom si nevidí ani do pr...Promiň

stealth01
4. ledna • 21:44

Divej Michale, to, ze si myslíš ze to auto nikdo nezná je docela mimo realitu. Jsem přesvědčen, ze dost lidí X7 zkoušelo. Co je za problém? Musí mít BMW všechno skvělé?

Nojono
5. ledna • 19:09

Vzhledem k tomu, jak masivně soudruzi od BMW tlačili do akcí s předváděcími jízdami (já jsem ji absolvoval u StratosAuto a pak mi ten vehikl ještě na tři dny půjčili) mám pocit, že už s tím jel skoro každý. Což je v rozporu s tím, že o tu ošklivou lemru na silnicích nezvadíte jak je den/týden/měsíc dlouhý. Za půl roku jsem potkal dva kusy.

Tom
4. ledna • 9:25

AR bude muset u Stelvia predelat zpetna zrcatka, aby mu tam tahle obluda vlezla :-)

Filda
3. ledna • 20:45

no ... čistě z estetického hlediska ... to auto působí jako by spíše bylo určeno pro americký než evropský trh

Robert
3. ledna • 19:57

Takový hnusný grc jsem už pěkne dávno neviděl...

Jerry
2. ledna • 12:55

A mě se líbí, uvažuji, že si ho koupím, ale čekací doba je aktuálně cca 10 měsíců.
Dojíždím aktuální X5f15, jsem maximálně spokojený. Trochu lavíruji nad velikostí kterou tolik nevyužiji, ale když jsem si porovnával aktuální X5 a X7 a zadal preferovanou výbavu tak rozdíl byl cca 150tis, čož je v porovnání s pořizovací cenou zananbatelné. Každopádně zůstatková hodnota při prodeji bude větší oproti X5. Měl jsem před tím GL a s veliostí jsem neměl problém, prostě taková rychlá a komfortní dodávka. Design je věc názoru takže každý má svou volbu. Mě se nové GLS zdá moc usedlé, ale to je každého věc.

Jedna Bedna
3. ledna • 14:46

:-D:-D:-D
GL 190kW je "rychlá" dodávka? Jo tak to ti zdechlá X7 bude připadat ještě rychlejší, to jo.
A 10 měsíců? No jo, než to v USA poskládají dohromady a najdou loď do Evropy, kde to dodělají, aby se to nerozpadlo, to chvíli trvá.

Jerry
4. ledna • 21:25

Jaky GL ma 190kw? Nechapu tvuj prispevek, nebo spis jaka dodavka ma podle tebe 190 kw?

Nojono
5. ledna • 19:07

že by GLS 350CDI?

josefo
2. ledna • 10:27

Kdy konečně přestanou dávat motory 4,4 ,? to už je minimálně sedmá úprava tohoto motoru.Je dle nespolehlivý a mám dojem,že je to předělaný 4,4 diesel z dob spolupráce s Peugeotem . Myslím,že nebyl původně vyvinutý BMW.

jogurt
4. ledna • 10:43

předělaný 4,4diesel to tedy není ani náhodou

kotelník
2. ledna • 0:04

Před pár dny jsem to viděl a je to hnus. To se může líbit leda světským, nebo původně sovětským...

Petr
1. ledna • 19:53

No krasavec to teda není žádným coulem. BMW leze do řiti čínanům o 106 a na designu to je sakra poznat. Už chybí jen blikající nástupní prahy.
V8 ocením v pěkném sportáku, kde to má opodstatnění a jízdu si sakra užijete.
X7 je hroch, kterého když potkáte na cestě tak se fakt leknete, jak je to obludné a modlíte se, aby to na okresce ten jeho řidič ukočírval.

vitekv
1. ledna • 18:01

Taková hnusná kraksna připomíná automobily z 30. let,
ve kterých jezdili gangsteři po Chicagu. Za těžká a nadrozměrá auta tohoto druhu
by se měla uzákonit specielně vysoká sazba povonného ručení.
Pokud tohle do něčeho vlítne, nadělá to víc škody než normálni osobák.
Tuto obludu bych nechtěl ani zadarmo.

Franta
1. ledna • 11:55

Auto bude určite vynikající
Ale jinak vypadá jako čínský angličák - cirkus na kole
Tohle ne , mam rád decentnost elegenci a střízlivost
Takže zbývá Jaguar

řidič Jarda
31. prosince • 18:50

Ahoj, určitě bude nové, pěkné a všechno super.. ale je teda hnusný jako prdel

Lukáš
31. prosince • 9:21

Za osmiválec palec nahoru, ale bohužel to celé vypadá jak almara po prababičce vyzdobená čínským alternativním umělcem.

Kevil
30. prosince • 23:39

Až na tu cenu je to pěkné ;-). Chválím, že na rozdíl od Fordu uvádí počet válců a nezajímá je CO2 :-P.

Pepa
30. prosince • 23:30

Tato zhýralost od BMW je vhodná tak pro řezníky a devadesátkové mafiány, kteří to koupí jejich pindě, aby se mohla vytahovat před kamarádkami a posílat na Instagram #jezdimtankem. Pak ta pipina s tím jezdí na nákupy a max. pro děti do školy. Prostě výborné auto na městský provoz. BMW se asi pomátlo, tento typ auta byl aktuální před 10 lety.

Karel.
30. prosince • 20:42

Otřesná pyzda, suverénně nejhnusnější velké SUV.

Rolf
30. prosince • 17:53

BMW bylo vždy designově prostě šeredné a tohleto potvrzuje všema deseti.

stealth01
30. prosince • 21:24

507 je šeredné?

mpolan
30. prosince • 21:31

Našly by se ještě hezčí kousky... první osmička (E31?), 635 CSi...

Stealth01
31. prosince • 9:16

Souhlas...

petr r. (petrumr)
31. prosince • 9:15

Z4 E85.........................

mpolan
31. prosince • 10:53

Tak to ani náhodou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
1. ledna • 10:53

každý má jiný vkus, podívej se na tu krásnou siluetu, vidíš tam z boku to Z.:-)

Eman
2. ledna • 13:33

Z4 je mrdka. Petr r. je mrdka. Mrka mrdku hledá.

mpolan
1. ledna • 13:38

Hele, Péťo, já tě chápu, potřebuješ si pochválit svou garáž. Ale na tom, že Z4 není designově ani trochu povedená, to fakt nic nezmění. Ve své době bych pochválil Z3, byla hezká. Ale Z4 je slepenec nesourodých tvarů.

Dix_
30. prosince • 16:22

Motorizace M50d skončí příští rok:
https://www.bimmertoday.de/2019/12/27/quadturbo-dies... ...

nathan
30. prosince • 15:28

Je to extrémní hnus. Jestli to někde spatřím a budu vidět kdo to řídí, hned si pomyslím, že je to hlupák který v nové době přišel k penězům.

Jaroslav
31. prosince • 8:18

Ja si myslim ze hlupak jste vy ktery v nove dobe jak pisete nema penize zadny

dpcstb
1. ledna • 9:49

mam za to, ze na spravny nazor treba inteligenciu, nie peniaze.

stealth01
31. prosince • 14:18

K názoru jsou potřeba peníze?

Autovrakoviště
31. prosince • 9:42

Jardo, kdyby jsi zde udělal anketu a to i mezi těma, kteří nemají žádné peníze :-), zjistíš, že se jim z větší části bude líbit gls, q7, určitě zatleskají S coupe (to je špička designu). Nad novými čínskými hleny z mnichova se pozvrací opravdu skoro každý. Ty vozy jsou odporné každým coulem. A o sortě zákazníků svědčí i svítící ledviny. Design pro arogantní prorežimní šikmooké zbohatlíky. Vyjímku tvoří 3er, sic vypadá, jak Lexus, ale je celkem kompaktní a povedené. U 1er už je s tou maskou taky vymalováno a 5er se chystají v rámci faceliftu ledvinami dojebat též.

Kundomil
30. prosince • 18:48

Já si o tobě myslím že si hlupák už teď.

karlos
2. ledna • 8:52

S takovým NICKEM, to se ti člověk ani nemůže divit.

jogurt
30. prosince • 15:42

To auto vzhledem extrémní hnus je, ale pokud konečně dostává i solidní motor, tak je to krok správným směrem. Na rozdíl od -náctiletých spratků, demontrujících proti všemu a jim naslouchajících polo(a ještě méně)inteligentních politiků si rozhodně nemyslím, že SUV, MPV a 6+válcové motory na silnice nepatří.

Úder pravdy
30. prosince • 15:13

Tohle je design začínající čínské automobilky, ne leadera automotive, nepochopím.

dpcstb
1. ledna • 9:43

x7 je najskaredsie bmw historie. x5 tiez nevyzera omnoho lepsie, pritom predosla x5 vyzerala velmi dobre.

Petr Vaněk
30. prosince • 17:58

Berte to takhle, na západě je to v zásadě normální dopravní prostředek. U nás a okolí je to stále auto kategorie "romský zpěvák rytmus", takže tam lze čekat projevy tuze svérázné. Takže zde je design naprosto v pořádku, respektive ničím nevybočuje z představ obvyklých zákazníků.

šofér
30. prosince • 22:36

no dobře, ale aspoň uznejte, že před takovými 10-15 lety měli typičtí zákazníci BMW mnohem lepší vkus!

Jaroslav
31. prosince • 8:17

To se pletete ja prvni nove BMW kupoval v 94 bylo to e36 a v 97 a 150.000 jsem to auto prodal a nikdy me nenapadlo to auto chtit znova kazde nove auto je lepsi

MM
2. ledna • 13:33

Jsem na tom stejně.

Petr Vaněk
31. prosince • 2:02

Před 10-15 nevím. Ale ano, před 15-20 lety měli typičtí Bmw zákazníci lepší vkus.

Úder pravdy
30. prosince • 23:07

7er E38. Konkurence si neškrtla.

.
30. prosince • 15:19

Souhlas, je to taková malá soutěž jestli je to auto hnusnější zepředu nebo z boku, v každém případě jsem nenašel úhel pohledu, pod kterým by to auto bylo koukatelné. Prostě neforemná almara ze všech stran.

.
30. prosince • 17:37

Chtěl jsem napsat zhruba to samé, ale vidím, že už mám záskok.

jogurt
30. prosince • 15:46

Však taky prodejní rekordy netrhá. Navíc s motorem M50d je i notně líné. Teď to, samozřejmě za cenu vysoké spotřeby, alespoň pojede. Ale pokud do obchodů v Evropě vozí cibuli z Nového Zélandu a kuřecí maso z Brazílie, tak nemám z velkých motorů v osobních vozech absolutně žádný mindrák.

Jaroslav
31. prosince • 8:14

Dalsi kritik auta za 3 miliony kolik novych aut uz jste v zivote koupil a jakych ? Vetsinou takove kraviny pisou nemajetni a neseriozni lide kteri vlastni 15-20 let stary auto po tretim majiteli

karlos
2. ledna • 8:49

Další co nesnese názor někoho jiného.

Cyril
31. prosince • 14:24

Hele psychologu amatére, proč by kdokoliv nemohl kritizovat (nebo chválit) design libovolného auta? Jestli na něj má nebo nemá je zcela vedlejší. Na politiky máš jistě také názor a určitě to neznamená, že si je musíš brát domů.

stealth01
31. prosince • 14:17

Proč je to kravina?

Kundomil
30. prosince • 19:46

5.4 sekundy je notně líné? V čem jezdíš čoveče.

stealth01
30. prosince • 21:23

No ta dynamika je dostatečná. Jako ve škole.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
30. prosince • 21:26

To tedy není moc velká pochvala.

Tias
31. prosince • 12:33

https://www.youtube.com/watch... Tady u AutoTopNL udělalo X7 50D 0-100 za 5.58, což je rychlejší než Audi A6 50 tdi či BMW 530D, přičemž rychleji se ta almara dostala i na 200 km/h.Autem jsem nejel, ale na tak obří auto a 6 válec to jsou hodně slušné hodnoty....

Jedna Bedna
1. ledna • 8:20

Věřím jen tomu, co zfalšuju sám.s X7 M50d jsem jezdil a je to lemra.

nh
31. prosince • 20:49

a6 50 tdi je 210 kW. mozna by stalo za to srovnavat srovnatelne.

Tias
2. ledna • 10:52

Srovnávat srovnatelné? Já jen uvádím časy sedanů, které mi nabídla stránka jako první následující videa a světe div se, tenhle 2.5 tunový mastodont, který dle místních expertů sotva leze, dokáže vystřelit na 100 i 200 rychleji než opěvovaný sedan 530xD. Pokud to kolega pode mnou nedokázal v tomto čase, tak by si měl asi půjčit jiný vůz, protože X7 50D je na youtube opakovaně k dohledání s akcelerací v souladu s oficiálními časy.

Stealth01
2. ledna • 16:12

Čísla jsou čísla. Ale pocit je opravdu divny. Nezazivny, jako by ten motor neměl moc síly.
A nikdo si tady nehraje na experta.

Nojono
30. prosince • 20:24

zlatý voči. 5,4 ano omylem. realita je upachtěných 7

Doporučujeme

Články odjinud