BMW X7 pick-up je realitou: Uveze pět dobrodruhů a motorku a může na silnice

Řada automobilek má svůj tréninkový program pro studenty. V dílnách BMW tak vznikají velmi zajímavé koncepty.

BMW oficiálně žádný pick-up nenabízí. Nyní se ale můžete podívat, jak by takové auto mohlo vypadat. Mají jej na starosti odborní stážisté ve spolupráci se specialisty BMW na koncepty. Pick-up vychází z SUV X7 a má nabídnout dobrodružství pod rouškou luxusu.

Řídili jsme jedinou Škodu Kodiaq pick-up. Mountiaq je drsňák a hodně překvapí

Řídili jsme jedinou Škodu Kodiaq pick-up. Mountiaq je drsňák a hodně překvapí

Základem je samozřejmě úprava karoserie, kdy za druhou řadou sedadel vznikla ložná plocha s délkou 140 cm. S otevřeným víkem se plocha prodlouží na 140 cm a do picku-pu tak lze pohodlně naložit motocykl BMW F850 GS, který má s tímto designovým cvičením vytvořit nerozlučnou dvojici.

Obložení nákladového prostoru je z teakového dřeva, aby pick-up neztratil luxus své předlohy. I navzdory natažení karoserie o dalších deset centimetrů je díky použití kompozitních materiálů vůz o 200 kilogramů lehčí než originál. 

BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

Stavba vozu trvala deset měsíců. Pod kapotou pracuje šestiválec xDrive40i o výkonu 250 kW (340 koní). Díky pomoci expertů BMW je vůz homologovaný jako plnohodnotný koncept a schválený pro používání v běžném silničním provozu. Sériová výroba je však samozřejmě v nedohlednu. Díky dodatečným úpravám by byl vůz pro většinu dobrodruhů stejně nedostupný.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků