BMW X7 pick-up je realitou: Uveze pět dobrodruhů a motorku a může na silnice

Řada automobilek má svůj tréninkový program pro studenty. V dílnách BMW tak vznikají velmi zajímavé koncepty.

BMW oficiálně žádný pick-up nenabízí. Nyní se ale můžete podívat, jak by takové auto mohlo vypadat. Mají jej na starosti odborní stážisté ve spolupráci se specialisty BMW na koncepty. Pick-up vychází z SUV X7 a má nabídnout dobrodružství pod rouškou luxusu.

Řídili jsme jedinou Škodu Kodiaq pick-up. Mountiaq je drsňák a hodně překvapí

Řídili jsme jedinou Škodu Kodiaq pick-up. Mountiaq je drsňák a hodně překvapí

Základem je samozřejmě úprava karoserie, kdy za druhou řadou sedadel vznikla ložná plocha s délkou 140 cm. S otevřeným víkem se plocha prodlouží na 140 cm a do picku-pu tak lze pohodlně naložit motocykl BMW F850 GS, který má s tímto designovým cvičením vytvořit nerozlučnou dvojici.

Obložení nákladového prostoru je z teakového dřeva, aby pick-up neztratil luxus své předlohy. I navzdory natažení karoserie o dalších deset centimetrů je díky použití kompozitních materiálů vůz o 200 kilogramů lehčí než originál. 

BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

Stavba vozu trvala deset měsíců. Pod kapotou pracuje šestiválec xDrive40i o výkonu 250 kW (340 koní). Díky pomoci expertů BMW je vůz homologovaný jako plnohodnotný koncept a schválený pro používání v běžném silničním provozu. Sériová výroba je však samozřejmě v nedohlednu. Díky dodatečným úpravám by byl vůz pro většinu dobrodruhů stejně nedostupný.

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků