BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

49 komentářů

Lubomir
2. července • 21:14

jezisikriste co je tak STRASNE OBROVSKE na 5.1metrovom auticku ? Moja stara jazdi po Bratislave (nie po D1) na 5.2 metrovom vehykli viac ako dekadu, ja sedlam 5.7m Navigator a ani trochu sme sa z toho neposr-kakali.To taketo clanky mate pre majitelov Fabii ktori snad dokazu zabludit v interieri X7 ? Obycajne Viano od Mercedesu ma 5.35 metra vo verzii extralong, klasicka long verzia ma tiez 5.1 metra. A kolko ich je vidiet na cestach...Reality check someone ??? Trosku menej bombasticky napisat ze pre 5 ludi je X7 jakžtakž, ale viac sa uz natrepe len so sebazaprenim lebo tretia rada je nepouzitelna ?

Ehrenfried
29. května • 10:20

Nejlepší motory po technické,výkonové i zvukově estetické stránce jsou dvanáctiválce,
z ekonomických důvodů používám již moře let šestiválce,
ale úplně nejradši mám osmiválce.....

Kuk Vykuk
23. dubna • 5:25

Výstavní hrobka, to bude ze skály padat samo B-]

Jaryn
12. dubna • 15:49

Ale jo, pár fotbalistů, mafiánů a komunálních politků se jistě najde, co si to koupí :-D:-D:-D

Stanislav
7. března • 8:20

Když se dívám na sočasné Bavoráky brázdící evropské silnice, mám pocit, že ta firma dnes už nedokáže udělat pořádné auto. Tento článek a obrázek dokazuje, že to Bavorák stále umí. Chybou asi je, že v Evropě prodej neovládá a neřídí trh, ale ovládají ho a řídí trhlí ekofanatici, svými zákazy, příkazy a dotacemi.
A dodávám, že kdo nechápe, proč má být v dobrém velkém autě dobrý velký osmiválec, bude to nejspíše tím, že neví o čem ta kombinace je.

krakenax
7. března • 8:08

To že je to široké není problém ale to že to bude mít v techničáku nákladní automobil to problém je. I když majitelé BMW většinou značky ignorujou.

Marex
19. října • 16:13

Už teď, jak si všímám mají mnozí hodně velký problém tyhle přerostlé krabice udržet ve svém jízdním pruhu, nebo se držet krajnice při míjení dvou vozů na úzké silnici a co teprve s takovým mastodontem. Natož, aby s tím někdo zabloudil do panelákové zástavby :-P To bude obroušených, ne-li rovnou uražených zpětných zrcátek :-D

Polo
18. října • 6:59

Konečně zase jednou krásné auto, to zas budou fabiatici fňukat.:-D

JohnST
17. října • 21:07

Tak na jednej strane sa EU mrnci, aby sa znizovala spotreba davaju sa do fakt velkych aut trojvalce a na druhej strane tu niekto stavia neforomne hnusne autobusy vaziace 2,5tony a so spotrebou nakladiaku.B-]

Andreas
17. října • 20:42

Přehlídka hnusu v podání BMW pokračuje, nová trojka je opravdu pěkné auto, nová X5 taktéž (až na zadní obstarožní design světel) … ale toto? Vždyť to vypadá jak pohřebák z KLDR. Můj názor... nová Q8 od čtyř kruhů to je nádherné auto, ale co mi to BMW děláš poslední dobou. :-(((

Ivan
18. října • 10:57

Čekaj na rozluštení šifry mistra Kabaňe.

Mirek
17. října • 17:18

Nechybí té tabulce něco? Já bych tam doplnil zdvihový objem cm3/min, maximální rychlost km/hod/min, provozní hmotnost kg/min a také kombinovaná spotřeba l/100 km/min. Jen zatím nevím, jestli to půjde také aplikovat na převodovku a válce.

LS
17. října • 15:01

auto pekny,o to nic. ale BOŽE,páni novinari, nedelte z toho auta "kamion",to je same "obrovske","monstrozni" atd atd,uz dneska na netu asi sesty clanek s podobnyma vyrazama.jak kdyby nic takoveho po silnici nejezdilo do dnesnich dnu.
podivejte se za ocean,tam ma stejnou delku a sirku,kdejake osobni auto,uz asi 20 let,naopak mnohdy i vetsi,takze zpatky na zem hoši.

E15
17. října • 15:39

Mají pravdu, že do běžných omezení na 2,2 m to nesmí (kupodivu se totiž bere šířka včetně zrcátek). A i šířka bez zrcátek 2000 mm je poněkud overkill. Co je za oceánem je irelevantní.

TomTom
19. října • 7:24

Nesmí, ale běžně úzkým pruhem jezdí dodávky ala Transporter, který ty 2,2m se zrcatky taky dá. Tohle bude to samý. Nikdo se s tímhle krámem nebude držet v pravém prahu. To radši bude troubit a blikat na kamion, který nepojede úplně na krajinici, aby se s ním neutrhla. :)

Luise
18. října • 6:49

Tak v tabulce velikosti mi chybí asi to nejrelevantnejsi srovnání a to RAnge Rover LWB, který je ještě širší (2200) a ještě delší (5199) a je vidět po cele Evropě....

Kev
17. října • 14:09

Tak je pravda,že větší hnus jsem snad neviděl.

Karel
17. října • 14:54

Názor na svou manželku si nechej pro sebe...

Jan
17. října • 14:38

Fiat Multipla je desnej hnus, neznam osklivejsi auto, x7 ma jeste co dohanet i kdyz nepatri zrovna k nejhezcim.

Anti-automat
17. října • 13:39

Podizajnovej stranke je to podla mna hnus na osemnastu.

noclaf
17. října • 13:39

Auto se mi nelibi, ale stejne jsem dostal erekci. :-)
Podle me se ted spousta lidi s Q7 zacne citit dost menecenna. :-D

Stan
17. října • 12:24

Je to luxusní apartmán na kolech, 99% lidí v ČR si to nemůže dovolit a 95% lidí se v tom ani nikdy nesveze a tak kritizovat je jediné co zbývá...

Aladin
17. října • 11:13

Takže v redakci si myslí, že tu bude někdo 89x klikat na podobné fotky. Ať změní fotogalerii nebo udělají výběr max 20 fotek. Tohle je amatéřina.

XiXao
17. října • 10:52

Další nestvůra z kategorie "Nejzbytečnější a nejnesmyslnější auta světa."

Jirkao
17. října • 11:58

Design hezky. Myslim ze se to povedlo, a to nejsem zastance nemeckych znacek. Kdyz se nic neposere pristi rok hummer h2 s brutalni spotrebou.

Osel z Jetele
17. října • 15:47

kolykmáte kolotočů? Mi jen dva a nemůžemsy dovolit výcneš dostjetou X5 f dýzlu. Hádvojka bi se nám taki moc líbila!! Ale náz bito asy sežralo.

jirka
17. října • 19:38

jsem jen dělník a auto se mi líbí už mooc dlouho. i dělník ve šroubárně ho může mít. hledal jsem takové uplatnění, abych si ho mohl dovolit.

pan Michaelidis
17. října • 10:49

Vůz stvořený k překonávání obrubníků blondýnami u Kauflandu :-D:-D

E15
17. října • 10:36

Vypadá to jako takové ty podomácku splácané parodie, když se někdo snaží udělat BMW z Fiatu Ducato (schválně přeháním). Tohle se fakt nepovedlo....

Mastodont :)
17. ledna • 17:21

Jen kdyby na to byly prachy, tak to mate doma skoro vsichni, co tu kritizujete. Ja na to taky nemam, jezdim sice v zanovnim BMW za 3mega (koupil jsem jete), ale tohle bude v dobry vybave skoro za 4, a to uz je na me moc, ale nekritizuji a davam palec nahoru, je to velmi povedeny velky SUV korab a tak i ten bude mit sve priznivce.

Zelí
17. října • 9:55

Už se těším jak za pár roků představí X9. Délka 5,5m váha 3 tuny a karosérie suv kupé. Ptákovina na pokračování.

Mastodont :)
17. ledna • 17:16

Skoč si do zelí, ty Zelí... Pokud to bude "SUV coupe", tak to nebude X9, ale X8... 🙄

Pepa
17. října • 9:44

"Verze xDrive50i s osmiválcem o objemu 4,4 litru bohužel nebude v Evropě dostupná."Proc bohuzel??? Chtel jste ho koupit? Jesli jo - na co? Nejakej duvod, proc by vam nestacila ta motrorizace ktera tam je.
Dekuji.

luda
21. ledna • 21:21

Že by omezení nabídky? Co na tom vaše skromné IQ nechápe?

Smudliky budliky
17. října • 11:54

Tak třeba já jsem se na tenhle motor těšil a tím, že v Evropě nebude, jsem zklamaný. Nechte na jiných lidech, co mají chtít a čemu mají dávat přednost. Podotýkám, že nyní jezdím osmiválcem s 306 kW, takže V6 s 250 kW bude krok dolů. Myslel jsem, že to nebude nutné. No a proč. Když můžete, tak ten osmiválec je pro relativně velké auto lepší volba. Osmiválec má pěkný, agresivní zvuk, šestiválce jsou takové až moc uhlazené. A samozřejmě většinou slabší. Proto na trzích, kde ještě benzín nestojí tolik a lidé se můžou svobodněji rozhodovat, jsou osmiválce pořád oblíbené - a proto je tam BMW bude stále nabízet. Jen když se necháte mentálně uzavřít v uvažování Evropy, tak začnete klást otázky jako ta vaše. Copak vám nestačí šestiválec? Jakmile se vydáte na tuhle cestu, tak logicky se budete o pár let později ptát - copak vám nestačí půllitrový jednoválec? Svobodu!

bzzz
17. října • 16:21

Svobodu nazoru ti nikdo nebere ;-)

Joe Doe
17. října • 12:21

Co ma pocet valcov spolocneho s tym, ci je motor vhodny pre velke alebo male auto? Odpoved ta mozno prekvapi, ale NIC. Velkost auta pocet valcov si od pociatku vekov zili vlastnym zivotom. Mali sme tu 4-valce v nakladakoch, 6-valce, ktore by som nenamontoval do nicoho vacsieho ako Mazda MX-6.Nicmenej, ta otazka o tom, ci by nam v buducnosti nestacil 0.5 litrovy jednovalec, je relevantna.Ferrari 308 malo trojlitrovy osemvalec. V pretekoch na 1/4 mile oproti seriovej 2010 Camry nema sancu. https://www.youtube.com/watch... Camry ma mensi motor, menej valcov, oproti Ferrari vazi vyrazne viac. A predsa, utilitarny rodinny sedan porazi mid-engined supersport zo zaciatku 80. rokov.Pretoze technologie sa zmenili a na dosiahnutie ciela, ci je to vykon alebo rychlost, nepotrebujem to, co som potreboval v minulosti.Zvuk, 'charakter' atd. su individualne psychologicke projekcie - z technickeho hladiska, a hladiska ucelu akehokolvek auta, irelevantne.

dpcstb
19. října • 11:59

pokial viem, tak pocet valcov suvisel s objemom, optimalny objem jedneho valca je 0.5l, takze ked chcel niekto 4 liter, musel to byt 8 valec atd.
ale dnes, ako si pisal, je technika uz dalej. osobne by som nemal problem s pollitrovym dvojvalcom, akby to davalo 200 koni.

lolek
2. ledna • 16:11

jaks prisel na to ze 0.5 litru je "optimalni" objem valce

osvicene vejce
17. října • 10:11

Mate caste nutkani hrabat se druhym v zivote?Je skutecne divne, ze vas tak strasne zveda ze zidle jeden clovek, ktery chce X7 xDrive 50i. Pritom naprosta vetsina ze 450 milionu obcanu EU pouziva toaletni papir, vyrobeny ze dreva stomu, a vas zrejme vubec nezajima proc. Proc se neptate, jakto ze se odlesnuje konktinent? Proc se neptate, jakto ze jsme zaplaveni plastovymi obaly? Proc neresite tyto zasadni problemy a mrhate svym aktivismem na jednoho jedineho cloveka?Zrejme proto, ze vam o to vubec nejde. Vas proste jen bavi zastrasovat bezneho obcana. Zastrasovat neprijemnymi otazkami vlady a korporace smrdi a mohl by jste narazit. A tak zustanete u tohoto buzerovani beznych lidi, protoze to je asi to jedine, co vas v zivote jeste bavi.Hanba vam!

PanHajzl
17. října • 9:43

....noo ..tak to je solidní průjem!

osvicene vejce
17. října • 9:38

Pomerne hodne lidi mi uz reklo, ze v USA clovek vidi evropska auta hodne zridka, zatimco prevazuji prekvapive japonska auta. To je ponekud prekvapujici predevsim v kontextu evropskych vyrobcu ohanejicich se znacnymi uspechy v USA.Zda se mi to v souladu s tim, jak jsem poznal Americany ja sam: Bez rozdilu vzdelani a inteligence nepovazuji auta za nejakou statusovou zalezitost a dokonce je takovy pohled na vec docela prekvaluje. Tezko rici, proc tomu tak je. Tak dobre americke realine neznam.Kladu si otazku, kolik tech X7 se v USA podari udat. Vcelku by mne zajimalo, jak je na tom s prodejnosti v USA takova X6, ktera byla zamerne vytvorena pro Americany.

Ne321
9. června • 23:10

V Americe jsou evropska auta videt zridka, protoze na ne Americane proste nemaji penize. Evropska auta respektive nemecka auta jsou brana jako nejvyssi uroven aut pro bohate a uspesne a tech proste neni moc. V bohatych oblastech kolem oceanu jeste nejake videt jsou, ale ve vnitrozemi je toho minimum, protoze proste takove auto stoji dvakrat tolik co mistni nebo japonska produkce a tak je to pro naprostou vetsinu obyvatel nedostizny luxus.
BMW X7 miri na lidi, kteri maji penize a zaroven potrebuji toho prevazet hodne. BMW si mysli, ze takovych lidi neni malo a chteji jim nabidnou odvezt vsechno na co jsou zvykly a pritom nemuset jezdit podradnymi znackami typu Cadillac, o vetsinove americke produkci ani nemluve. To jak s tim uspeji se samozrejme uvidi. Tech velkych SUV tam jezdi opravdu hodne, tazke potencial tam asi nejaky bude. Obecne v Americe jsou vetsi rodiny, takze tech rodin s tremi a vice detmi neni uplne malo a pak takhle velke auto na rodinne vylety dava smysl.

Jaroslav Reznik (Rezza)
22. února • 17:37

Tak hlavně v USA je auto absolutní nutnost (mimo velká města), jinak by se nedostali vůbec nikam. A tak k nim i přistupují - čistě jako k dopravnímu prostředku. Jak u nás my k autobusům, vlakům, MHD :). Překvapuje mě to i u kolegů, že často nemají vůbec nic extra a v průměru u nás jezdí lepší auta s mnohem lepší výbavou. A když už něco mají, tak si buď pořídí nějaký sports car nebo jezdí v obřích SUV. Když jsme s půjčeným Yukon XL zaparkovali vedli Q7, tak ta vypadala jako takový angličák :D.

dr. 120l
17. října • 10:29

každá automobilka si trh prozkoumá, a pokud je v USA hlad po velkých SUV, nabídne jej. Vždyť se tam prohání jejich obrovské pick upy či monstra jako Cadillac Escalade, proti kterým taky X7 půjde.
Mám v USA velkou část rodiny, a běžný středostavovský občan auto moc neřeší, i je zajímá cena, spotřeba atd., ale jako všude i v USA je prostě sorta lidí, kteří chtějí mít víc a dát najevo své postavení, a BMW v Americe platí za něco víc, než běžná US produkce. Když jsou u nás na návštěvě, vždy se diví, kolik německých prémiových aut tu jezdí.

aberf
17. října • 19:51

souhlasim. Ameriku jsem procestoval a mam tam i spoustu pratel, kteri to maji stejne. Jen bych jeste doplnil, ze v celych statech existuje i skupina tzv HOODRICH, kteri si takovato auta kupuji i kdyz nemaji ani na najem a bud bydli u rodicu v basementu nebo casto i v jejich autech, protoze proste nemaji na nic jineho (vetsinou ani na PHM). To vse jen proto aby ukazali, ze maji penize a splnili si svuj americky sen....

Zelí
17. října • 9:30

Walter da Silva s maskou typu pavéza byl v roce 2004 s A8 evidentně vizionář. Dnes je i na tomto monstrózním vdolečku.

Jan
17. října • 9:16

Kouzlo nechteneho nebo se ta “krabice” dostava na maximalni rychlost 5 km / h opravdu v prumeru ctyri minuty? :-)

Petr
17. října • 11:09

krásné jak škoda

Doporučujeme

Články odjinud