BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

Jan  |  17. 10. 2018 09:16

Kouzlo nechteneho nebo se ta “krabice” dostava na maximalni rychlost 5 km / h opravdu v prumeru ctyri minuty?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  17. 10. 2018 11:09

krásné jak škoda

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 10. 2018 09:30

Walter da Silva s maskou typu pavéza byl v roce 2004 s A8 evidentně vizionář. Dnes je i na tomto monstrózním vdolečku.

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  17. 10. 2018 09:38

Pomerne hodne lidi mi uz reklo, ze v USA clovek vidi evropska auta hodne zridka, zatimco prevazuji prekvapive japonska auta. To je ponekud prekvapujici predevsim v kontextu evropskych vyrobcu ohanejicich se znacnymi uspechy v USA.

Zda se mi to v souladu s tim, jak jsem poznal Americany ja sam: Bez rozdilu vzdelani a inteligence nepovazuji auta za nejakou statusovou zalezitost a dokonce je takovy pohled na vec docela prekvaluje. Tezko rici, proc tomu tak je. Tak dobre americke realine neznam.

Kladu si otazku, kolik tech X7 se v USA podari udat. Vcelku by mne zajimalo, jak je na tom s prodejnosti v USA takova X6, ktera byla zamerne vytvorena pro Americany.

Odpovědět  |   | 
dr. 120l  |  17. 10. 2018 10:29

každá automobilka si trh prozkoumá, a pokud je v USA hlad po velkých SUV, nabídne jej. Vždyť se tam prohání jejich obrovské pick upy či monstra jako Cadillac Escalade, proti kterým taky X7 půjde.
Mám v USA velkou část rodiny, a běžný středostavovský občan auto moc neřeší, i je zajímá cena, spotřeba atd., ale jako všude i v USA je prostě sorta lidí, kteří chtějí mít víc a dát najevo své postavení, a BMW v Americe platí za něco víc, než běžná US produkce. Když jsou u nás na návštěvě, vždy se diví, kolik německých prémiových aut tu jezdí.

Odpovědět  |   | 
aberf  |  17. 10. 2018 19:51

souhlasim. Ameriku jsem procestoval a mam tam i spoustu pratel, kteri to maji stejne. Jen bych jeste doplnil, ze v celych statech existuje i skupina tzv HOODRICH, kteri si takovato auta kupuji i kdyz nemaji ani na najem a bud bydli u rodicu v basementu nebo casto i v jejich autech, protoze proste nemaji na nic jineho (vetsinou ani na PHM). To vse jen proto aby ukazali, ze maji penize a splnili si svuj americky sen....

Odpovědět  |   | 

Tak hlavně v USA je auto absolutní nutnost (mimo velká města), jinak by se nedostali vůbec nikam. A tak k nim i přistupují - čistě jako k dopravnímu prostředku. Jak u nás my k autobusům, vlakům, MHD :). Překvapuje mě to i u kolegů, že často nemají vůbec nic extra a v průměru u nás jezdí lepší auta s mnohem lepší výbavou. A když už něco mají, tak si buď pořídí nějaký sports car nebo jezdí v obřích SUV. Když jsme s půjčeným Yukon XL zaparkovali vedli Q7, tak ta vypadala jako takový angličák :D.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  17. 10. 2018 09:43

....noo ..tak to je solidní průjem!

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 10. 2018 09:44

"Verze xDrive50i s osmiválcem o objemu 4,4 litru bohužel nebude v Evropě dostupná."

Proc bohuzel??? Chtel jste ho koupit? Jesli jo - na co? Nejakej duvod, proc by vam nestacila ta motrorizace ktera tam je.
Dekuji.

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  17. 10. 2018 10:11

Mate caste nutkani hrabat se druhym v zivote?

Je skutecne divne, ze vas tak strasne zveda ze zidle jeden clovek, ktery chce X7 xDrive 50i. Pritom naprosta vetsina ze 450 milionu obcanu EU pouziva toaletni papir, vyrobeny ze dreva stomu, a vas zrejme vubec nezajima proc. Proc se neptate, jakto ze se odlesnuje konktinent? Proc se neptate, jakto ze jsme zaplaveni plastovymi obaly? Proc neresite tyto zasadni problemy a mrhate svym aktivismem na jednoho jedineho cloveka?

Zrejme proto, ze vam o to vubec nejde. Vas proste jen bavi zastrasovat bezneho obcana. Zastrasovat neprijemnymi otazkami vlady a korporace smrdi a mohl by jste narazit. A tak zustanete u tohoto buzerovani beznych lidi, protoze to je asi to jedine, co vas v zivote jeste bavi.

Hanba vam!

Odpovědět  |   | 
Smudliky budliky  |  17. 10. 2018 11:54

Tak třeba já jsem se na tenhle motor těšil a tím, že v Evropě nebude, jsem zklamaný. Nechte na jiných lidech, co mají chtít a čemu mají dávat přednost. Podotýkám, že nyní jezdím osmiválcem s 306 kW, takže V6 s 250 kW bude krok dolů. Myslel jsem, že to nebude nutné.

No a proč. Když můžete, tak ten osmiválec je pro relativně velké auto lepší volba. Osmiválec má pěkný, agresivní zvuk, šestiválce jsou takové až moc uhlazené. A samozřejmě většinou slabší. Proto na trzích, kde ještě benzín nestojí tolik a lidé se můžou svobodněji rozhodovat, jsou osmiválce pořád oblíbené - a proto je tam BMW bude stále nabízet. Jen když se necháte mentálně uzavřít v uvažování Evropy, tak začnete klást otázky jako ta vaše. Copak vám nestačí šestiválec? Jakmile se vydáte na tuhle cestu, tak logicky se budete o pár let později ptát - copak vám nestačí půllitrový jednoválec?

Svobodu!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2018 12:21

Co ma pocet valcov spolocneho s tym, ci je motor vhodny pre velke alebo male auto? Odpoved ta mozno prekvapi, ale NIC. Velkost auta pocet valcov si od pociatku vekov zili vlastnym zivotom. Mali sme tu 4-valce v nakladakoch, 6-valce, ktore by som nenamontoval do nicoho vacsieho ako Mazda MX-6.

Nicmenej, ta otazka o tom, ci by nam v buducnosti nestacil 0.5 litrovy jednovalec, je relevantna.

Ferrari 308 malo trojlitrovy osemvalec. V pretekoch na 1/4 mile oproti seriovej 2010 Camry nema sancu. https://www.youtube.com/watch...

Camry ma mensi motor, menej valcov, oproti Ferrari vazi vyrazne viac. A predsa, utilitarny rodinny sedan porazi mid-engined supersport zo zaciatku 80. rokov.

Pretoze technologie sa zmenili a na dosiahnutie ciela, ci je to vykon alebo rychlost, nepotrebujem to, co som potreboval v minulosti.

Zvuk, 'charakter' atd. su individualne psychologicke projekcie - z technickeho hladiska, a hladiska ucelu akehokolvek auta, irelevantne.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 10. 2018 11:59

pokial viem, tak pocet valcov suvisel s objemom, optimalny objem jedneho valca je 0.5l, takze ked chcel niekto 4 liter, musel to byt 8 valec atd.
ale dnes, ako si pisal, je technika uz dalej. osobne by som nemal problem s pollitrovym dvojvalcom, akby to davalo 200 koni.

Odpovědět  |   | 
lolek  |  02. 01. 2019 16:11

jaks prisel na to ze 0.5 litru je "optimalni" objem valce

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 10. 2018 16:21

Svobodu nazoru ti nikdo nebere

Odpovědět  |   | 
luda  |  21. 01. 2019 21:21

Že by omezení nabídky? Co na tom vaše skromné IQ nechápe?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 10. 2018 09:55

Už se těším jak za pár roků představí X9. Délka 5,5m váha 3 tuny a karosérie suv kupé. Ptákovina na pokračování.

Odpovědět  |   | 
Mastodont :)  |  17. 01. 2019 17:16

Skoč si do zelí, ty Zelí... Pokud to bude "SUV coupe", tak to nebude X9, ale X8... 🙄

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 10. 2018 10:36

Vypadá to jako takové ty podomácku splácané parodie, když se někdo snaží udělat BMW z Fiatu Ducato (schválně přeháním). Tohle se fakt nepovedlo....

Odpovědět  |   | 
Mastodont :)  |  17. 01. 2019 17:21

Jen kdyby na to byly prachy, tak to mate doma skoro vsichni, co tu kritizujete. Ja na to taky nemam, jezdim sice v zanovnim BMW za 3mega (koupil jsem jete), ale tohle bude v dobry vybave skoro za 4, a to uz je na me moc, ale nekritizuji a davam palec nahoru, je to velmi povedeny velky SUV korab a tak i ten bude mit sve priznivce.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  17. 10. 2018 10:49

Vůz stvořený k překonávání obrubníků blondýnami u Kauflandu

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  17. 10. 2018 10:52

Další nestvůra z kategorie "Nejzbytečnější a nejnesmyslnější auta světa."

Odpovědět  |   | 
Jirkao  |  17. 10. 2018 11:58

Design hezky. Myslim ze se to povedlo, a to nejsem zastance nemeckych znacek. Kdyz se nic neposere pristi rok hummer h2 s brutalni spotrebou.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  17. 10. 2018 15:47

kolykmáte kolotočů? Mi jen dva a nemůžemsy dovolit výcneš dostjetou X5 f dýzlu. Hádvojka bi se nám taki moc líbila!! Ale náz bito asy sežralo.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  17. 10. 2018 19:38

jsem jen dělník a auto se mi líbí už mooc dlouho. i dělník ve šroubárně ho může mít. hledal jsem takové uplatnění, abych si ho mohl dovolit.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 10. 2018 11:13

Takže v redakci si myslí, že tu bude někdo 89x klikat na podobné fotky. Ať změní fotogalerii nebo udělají výběr max 20 fotek. Tohle je amatéřina.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  17. 10. 2018 12:24

Je to luxusní apartmán na kolech, 99% lidí v ČR si to nemůže dovolit a 95% lidí se v tom ani nikdy nesveze a tak kritizovat je jediné co zbývá...

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  17. 10. 2018 13:39

Auto se mi nelibi, ale stejne jsem dostal erekci.
Podle me se ted spousta lidi s Q7 zacne citit dost menecenna.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 10. 2018 13:39

Podizajnovej stranke je to podla mna hnus na osemnastu.

Odpovědět  |   | 
Kev  |  17. 10. 2018 14:09

Tak je pravda,že větší hnus jsem snad neviděl.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 10. 2018 14:38

Fiat Multipla je desnej hnus, neznam osklivejsi auto, x7 ma jeste co dohanet i kdyz nepatri zrovna k nejhezcim.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 10. 2018 14:54

Názor na svou manželku si nechej pro sebe...

Odpovědět  |   | 
LS  |  17. 10. 2018 15:01

auto pekny,o to nic. ale BOŽE,páni novinari, nedelte z toho auta "kamion",to je same "obrovske","monstrozni" atd atd,uz dneska na netu asi sesty clanek s podobnyma vyrazama.jak kdyby nic takoveho po silnici nejezdilo do dnesnich dnu.
podivejte se za ocean,tam ma stejnou delku a sirku,kdejake osobni auto,uz asi 20 let,naopak mnohdy i vetsi,takze zpatky na zem hoši.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 10. 2018 15:39

Mají pravdu, že do běžných omezení na 2,2 m to nesmí (kupodivu se totiž bere šířka včetně zrcátek). A i šířka bez zrcátek 2000 mm je poněkud overkill. Co je za oceánem je irelevantní.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  18. 10. 2018 06:49

Tak v tabulce velikosti mi chybí asi to nejrelevantnejsi srovnání a to RAnge Rover LWB, který je ještě širší (2200) a ještě delší (5199) a je vidět po cele Evropě....

Odpovědět  |   | 
TomTom  |  19. 10. 2018 07:24

Nesmí, ale běžně úzkým pruhem jezdí dodávky ala Transporter, který ty 2,2m se zrcatky taky dá. Tohle bude to samý. Nikdo se s tímhle krámem nebude držet v pravém prahu. To radši bude troubit a blikat na kamion, který nepojede úplně na krajinici, aby se s ním neutrhla. :)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 10. 2018 17:18

Nechybí té tabulce něco? Já bych tam doplnil zdvihový objem cm3/min, maximální rychlost km/hod/min, provozní hmotnost kg/min a také kombinovaná spotřeba l/100 km/min. Jen zatím nevím, jestli to půjde také aplikovat na převodovku a válce.

Odpovědět  |   | 
Andreas  |  17. 10. 2018 20:42

Přehlídka hnusu v podání BMW pokračuje, nová trojka je opravdu pěkné auto, nová X5 taktéž (až na zadní obstarožní design světel) … ale toto? Vždyť to vypadá jak pohřebák z KLDR. Můj názor... nová Q8 od čtyř kruhů to je nádherné auto, ale co mi to BMW děláš poslední dobou. ((

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  18. 10. 2018 10:57

Čekaj na rozluštení šifry mistra Kabaňe.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  17. 10. 2018 21:07

Tak na jednej strane sa EU mrnci, aby sa znizovala spotreba davaju sa do fakt velkych aut trojvalce a na druhej strane tu niekto stavia neforomne hnusne autobusy vaziace 2,5tony a so spotrebou nakladiaku.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  18. 10. 2018 06:59

Konečně zase jednou krásné auto, to zas budou fabiatici fňukat.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  19. 10. 2018 16:13

Už teď, jak si všímám mají mnozí hodně velký problém tyhle přerostlé krabice udržet ve svém jízdním pruhu, nebo se držet krajnice při míjení dvou vozů na úzké silnici a co teprve s takovým mastodontem. Natož, aby s tím někdo zabloudil do panelákové zástavby To bude obroušených, ne-li rovnou uražených zpětných zrcátek

Odpovědět  |   | 
krakenax  |  07. 03. 2019 08:08

To že je to široké není problém ale to že to bude mít v techničáku nákladní automobil to problém je. I když majitelé BMW většinou značky ignorujou.

Odpovědět  |   | 
Stanislav  |  07. 03. 2019 08:20

Když se dívám na sočasné Bavoráky brázdící evropské silnice, mám pocit, že ta firma dnes už nedokáže udělat pořádné auto. Tento článek a obrázek dokazuje, že to Bavorák stále umí. Chybou asi je, že v Evropě prodej neovládá a neřídí trh, ale ovládají ho a řídí trhlí ekofanatici, svými zákazy, příkazy a dotacemi.
A dodávám, že kdo nechápe, proč má být v dobrém velkém autě dobrý velký osmiválec, bude to nejspíše tím, že neví o čem ta kombinace je.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A