BMW X7 M si došlápne na Bentley Bentayga. Tedy pokud dorazí…

I když výroba nového modelu X7 nezačne dříve než v roce 2019, už teď se spekuluje i o nejsilnější variantě M. Představa je to rozhodně hezká!
BMW X7 M si došlápne na Bentley Bentayga. Tedy pokud dorazí…

Automobilka BMW už má dostatek zkušeností s modely X5 M and X6 M. Potenciál novinky X7 je ale na úplně jiné úrovni. Ve verzi M by mohla soupeřit s Bentley Bentayga či Mercedes-AMG GLS 63, a to jsou skutečně silní hráči. Tedy pokud se v Mnichově skutečně rozhodnout brutální rodinný „minibus“ vyrobit. Model jako takový je oficiálně potvrzený, varianta M však zatím nikoliv…

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Podle dostupných informací by měl být model X7 na ještě vyšší úrovni než sedmičková limuzína. Standardem se zřejmě stane sedmimístné provedení, které by mohla doplnit i čtyřmístná verze Executive Lounge s polohovatelnými zadními sedadly. A právě ta má poskytnout nejlepší úroveň komfortu a prostoru napříč všemi modely německé automobilky. Dává to ostatně smysl – čím větší karoserie, tím více možností rozvinout už tak vysokou úroveň řady 7.

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Velké rozměry vozu se pochopitelně podepíšou i na jeho hmotnosti vozu, pod jeho kapotou tedy nelze očekávat nic menšího než šestiválce. Pokud X7 M skutečně dorazí, dostane s největší pravděpodobností vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru, který aktuálně najdeme v modelech X5, X6, 5 Gran Turismo a nové řadě 5. Už tam poskytují více než 400 koní, X7 M by ale mohlo přijít s něčím ještě výkonnějším. Což takhle vidlicový dvanáctiválec s objemem 6,6 litru, který v řadě 7 dává 448 kW (610 koní)? Ten by byl rozhodně adekvátní!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takto si nové BMW X7 představuje grafik Theophilus Chin. Podobnost s Mercedesem GLS je nevymluvitelná.
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků