BMW X7 M si došlápne na Bentley Bentayga. Tedy pokud dorazí…

I když výroba nového modelu X7 nezačne dříve než v roce 2019, už teď se spekuluje i o nejsilnější variantě M. Představa je to rozhodně hezká!
BMW X7 M si došlápne na Bentley Bentayga. Tedy pokud dorazí…

Automobilka BMW už má dostatek zkušeností s modely X5 M and X6 M. Potenciál novinky X7 je ale na úplně jiné úrovni. Ve verzi M by mohla soupeřit s Bentley Bentayga či Mercedes-AMG GLS 63, a to jsou skutečně silní hráči. Tedy pokud se v Mnichově skutečně rozhodnout brutální rodinný „minibus“ vyrobit. Model jako takový je oficiálně potvrzený, varianta M však zatím nikoliv…

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Podle dostupných informací by měl být model X7 na ještě vyšší úrovni než sedmičková limuzína. Standardem se zřejmě stane sedmimístné provedení, které by mohla doplnit i čtyřmístná verze Executive Lounge s polohovatelnými zadními sedadly. A právě ta má poskytnout nejlepší úroveň komfortu a prostoru napříč všemi modely německé automobilky. Dává to ostatně smysl – čím větší karoserie, tím více možností rozvinout už tak vysokou úroveň řady 7.

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Velké rozměry vozu se pochopitelně podepíšou i na jeho hmotnosti vozu, pod jeho kapotou tedy nelze očekávat nic menšího než šestiválce. Pokud X7 M skutečně dorazí, dostane s největší pravděpodobností vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru, který aktuálně najdeme v modelech X5, X6, 5 Gran Turismo a nové řadě 5. Už tam poskytují více než 400 koní, X7 M by ale mohlo přijít s něčím ještě výkonnějším. Což takhle vidlicový dvanáctiválec s objemem 6,6 litru, který v řadě 7 dává 448 kW (610 koní)? Ten by byl rozhodně adekvátní!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takto si nové BMW X7 představuje grafik Theophilus Chin. Podobnost s Mercedesem GLS je nevymluvitelná.
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků