BMW X7 M si došlápne na Bentley Bentayga. Tedy pokud dorazí…

I když výroba nového modelu X7 nezačne dříve než v roce 2019, už teď se spekuluje i o nejsilnější variantě M. Představa je to rozhodně hezká!
BMW X7 M si došlápne na Bentley Bentayga. Tedy pokud dorazí…

Automobilka BMW už má dostatek zkušeností s modely X5 M and X6 M. Potenciál novinky X7 je ale na úplně jiné úrovni. Ve verzi M by mohla soupeřit s Bentley Bentayga či Mercedes-AMG GLS 63, a to jsou skutečně silní hráči. Tedy pokud se v Mnichově skutečně rozhodnout brutální rodinný „minibus“ vyrobit. Model jako takový je oficiálně potvrzený, varianta M však zatím nikoliv…

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Podle dostupných informací by měl být model X7 na ještě vyšší úrovni než sedmičková limuzína. Standardem se zřejmě stane sedmimístné provedení, které by mohla doplnit i čtyřmístná verze Executive Lounge s polohovatelnými zadními sedadly. A právě ta má poskytnout nejlepší úroveň komfortu a prostoru napříč všemi modely německé automobilky. Dává to ostatně smysl – čím větší karoserie, tím více možností rozvinout už tak vysokou úroveň řady 7.

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Velké rozměry vozu se pochopitelně podepíšou i na jeho hmotnosti vozu, pod jeho kapotou tedy nelze očekávat nic menšího než šestiválce. Pokud X7 M skutečně dorazí, dostane s největší pravděpodobností vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru, který aktuálně najdeme v modelech X5, X6, 5 Gran Turismo a nové řadě 5. Už tam poskytují více než 400 koní, X7 M by ale mohlo přijít s něčím ještě výkonnějším. Což takhle vidlicový dvanáctiválec s objemem 6,6 litru, který v řadě 7 dává 448 kW (610 koní)? Ten by byl rozhodně adekvátní!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takto si nové BMW X7 představuje grafik Theophilus Chin. Podobnost s Mercedesem GLS je nevymluvitelná.
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků