BMW X6M AC Schnitzer: tak jsme se dočkali

S jistým zpožděním za konkurencí se nakonec pochlapili i u Schnitzeru a představili vlastní modifikaci typu X6 M. Co nabízí?

Společnost AC Schnitzer z Cách patří k opravdovým specialistům na vozy BMW, proto bylo jen otázkou času, kdy dokončí vlastní program pro vrcholný typ modelové řady X6. Jejich řešení nabízí stylistické úpravy karoserie i interiéru, ale též decentní modifikace pohonné jednotky, takže celek dále zvyšuje již tak diskutabilní rádoby sportovní nádech výchozího modelu. Ke zlepšení výkonů má kromě odstranění omezovače rychlosti přispět také instalace speciálního výfukového potrubí s upravenými tlumiči a novými, asymetrickými okrasnými koncovkami, jež mají zaručovat také působivější akustický projev. Kdo si však potrpí spíše na styl, tomu přijde vhod kompozitové zdobení motorového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Dílů vyrobených z tohoto materiálu však v této sadě najdeme více především na povrchu karoserie. Za zmínku stojí přední spoiler pod nárazníkem, zadní křidélko dodávané v několika verzích, difuzor vestavěný v zadním nárazníku a další detaily, hlavní vstup chladicího vzduchu ve spodní části předního nárazníku obdržel chromovanou mřížku. K dispozici jsou též ventilační otvory na přední kapotě vyrobené opět z kompozitů a zdobené chromovanými detaily. A když už jsme u přední kapoty, za další příplatek lze objednat i speciální nástavec s vestavěným okénkem z plexiskla, skrze které je možno pozorovat motor.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Výkroje blatníků mohou dostat nástavce Falcon, jež navýší standardní šířku vozu 1 980 mm o dalších 40 mm na každé straně. Díky tomu sem lze instalovat škálu specifických litých kol s průměrem od 20 až do 23 palců, jak jsme již od AC Schnitzeru zvyklí, dodávají se v široké řadě verzí od sérií Type IV BiColor přes Type VII ve třech barevných variantách až po kované Type V nebo závodní Type VIII BiColor, přičemž pneumatiky mohou být široké až 335 mm. Také interiér sportovně zaměřeného BMW X6 M byl v dílnách AC Schnitzer dále vylepšen. Najdeme zde například nový přístrojový štít s tachometrem cejchovaným do 360 km/h, dále kompozitní detaily interiéru, sportovní volant AC Schnitzer, hliníkové obklady pedálů a další drobnosti.

Další, zejména technické detaily úpravce nezveřejnil. Zejména maximální rychlost vozu po odstranění omezovače tedy můžeme jenom odhadovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X6 M od AC Schnitzer
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků