BMW X6 xDrive40: posílená lokomotiva od Senneru

Německá společnost Senner Tuning AG připravila pro evropské publikum vylepšené a posílené monstrum BMW X6 xDrive40d.

V posledních měsících se u Senneru soustředili především na automobily značky Audi. Za připomenutí stojí zejména elegantní, dvoubarevně lakované Audi A1, dále pak umírněná kreace Audi S5 Sportback nebo o poznání ostřejší Audi RS5 s výkonem zvýšeným na více než 500 koní. Tentokrát se však zaměřili na diskutabilní mastodont z Mnichova. A začněme třeba právě úpravami pohonné jednotky.

Standardní vznětový šestiválec s objemem 3,0 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel dosahuje v továrním naladění výkonu 306 koní (225 kW) a točivého momentu 600 Nm. V Ingelheimu pro něj připravili nový program řídicí jednotky a upravené sání, čímž výkon narostl na 336 koní (247 kW) a točivý moment nyní vrcholí hodnotou 665 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na novince všimneme mírně upraveného předního nárazníku z nabídky BMW Performance, černých „ledvinek“ v kapotě a vložky v zadním nárazníku naznačující difuzor. Výklopná záď dostala trojici decentních černých spoilerů, jeden se nachází na odtahové hraně víka, zbylé dva pak ve svislé poloze lemují zadní okno (se stejným prvkem jsme se setkali již při testu vozu Chevrolet Cruze Hatchback).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za zmínku stojí rovněž dvaadvacetipalcové lité ráfky Hamann Anniversary EVO Black Line obouvající pneumatiky Continental Sport Contact 5P o rozměru 295/30 R22 vpředu a 335/30 R22 vzadu. Sportovní tlumiče Bilstein B8 snižují světlou výšku o 25 mm vpředu a 20 mm vzadu.

Klepněte pro větší obrázek

Interiér dostal několik drobných doplňků včetně plochy pro odložení levé nohy z tovární verze X6M. Celkově vzato se v tomto případě pánové od Senneru zrovna nevyznamenali. Na motoru toho mnoho neodvedli a většinu stěžejních ladičských dílů nakoupili u konkurence. Málem bychom zapomněli na cenu. Senner Tuning AG zmíněné modifikace nabízejí v sadě, které si cení v přepočtu na rovných půl milionu korun…

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků