BMW X6 xDrive40: posílená lokomotiva od Senneru

Německá společnost Senner Tuning AG připravila pro evropské publikum vylepšené a posílené monstrum BMW X6 xDrive40d.

V posledních měsících se u Senneru soustředili především na automobily značky Audi. Za připomenutí stojí zejména elegantní, dvoubarevně lakované Audi A1, dále pak umírněná kreace Audi S5 Sportback nebo o poznání ostřejší Audi RS5 s výkonem zvýšeným na více než 500 koní. Tentokrát se však zaměřili na diskutabilní mastodont z Mnichova. A začněme třeba právě úpravami pohonné jednotky.

Standardní vznětový šestiválec s objemem 3,0 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel dosahuje v továrním naladění výkonu 306 koní (225 kW) a točivého momentu 600 Nm. V Ingelheimu pro něj připravili nový program řídicí jednotky a upravené sání, čímž výkon narostl na 336 koní (247 kW) a točivý moment nyní vrcholí hodnotou 665 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na novince všimneme mírně upraveného předního nárazníku z nabídky BMW Performance, černých „ledvinek“ v kapotě a vložky v zadním nárazníku naznačující difuzor. Výklopná záď dostala trojici decentních černých spoilerů, jeden se nachází na odtahové hraně víka, zbylé dva pak ve svislé poloze lemují zadní okno (se stejným prvkem jsme se setkali již při testu vozu Chevrolet Cruze Hatchback).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za zmínku stojí rovněž dvaadvacetipalcové lité ráfky Hamann Anniversary EVO Black Line obouvající pneumatiky Continental Sport Contact 5P o rozměru 295/30 R22 vpředu a 335/30 R22 vzadu. Sportovní tlumiče Bilstein B8 snižují světlou výšku o 25 mm vpředu a 20 mm vzadu.

Klepněte pro větší obrázek

Interiér dostal několik drobných doplňků včetně plochy pro odložení levé nohy z tovární verze X6M. Celkově vzato se v tomto případě pánové od Senneru zrovna nevyznamenali. Na motoru toho mnoho neodvedli a většinu stěžejních ladičských dílů nakoupili u konkurence. Málem bychom zapomněli na cenu. Senner Tuning AG zmíněné modifikace nabízejí v sadě, které si cení v přepočtu na rovných půl milionu korun…

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků