BMW X6 xDrive40: posílená lokomotiva od Senneru

Německá společnost Senner Tuning AG připravila pro evropské publikum vylepšené a posílené monstrum BMW X6 xDrive40d.

V posledních měsících se u Senneru soustředili především na automobily značky Audi. Za připomenutí stojí zejména elegantní, dvoubarevně lakované Audi A1, dále pak umírněná kreace Audi S5 Sportback nebo o poznání ostřejší Audi RS5 s výkonem zvýšeným na více než 500 koní. Tentokrát se však zaměřili na diskutabilní mastodont z Mnichova. A začněme třeba právě úpravami pohonné jednotky.

Standardní vznětový šestiválec s objemem 3,0 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel dosahuje v továrním naladění výkonu 306 koní (225 kW) a točivého momentu 600 Nm. V Ingelheimu pro něj připravili nový program řídicí jednotky a upravené sání, čímž výkon narostl na 336 koní (247 kW) a točivý moment nyní vrcholí hodnotou 665 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na novince všimneme mírně upraveného předního nárazníku z nabídky BMW Performance, černých „ledvinek“ v kapotě a vložky v zadním nárazníku naznačující difuzor. Výklopná záď dostala trojici decentních černých spoilerů, jeden se nachází na odtahové hraně víka, zbylé dva pak ve svislé poloze lemují zadní okno (se stejným prvkem jsme se setkali již při testu vozu Chevrolet Cruze Hatchback).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za zmínku stojí rovněž dvaadvacetipalcové lité ráfky Hamann Anniversary EVO Black Line obouvající pneumatiky Continental Sport Contact 5P o rozměru 295/30 R22 vpředu a 335/30 R22 vzadu. Sportovní tlumiče Bilstein B8 snižují světlou výšku o 25 mm vpředu a 20 mm vzadu.

Klepněte pro větší obrázek

Interiér dostal několik drobných doplňků včetně plochy pro odložení levé nohy z tovární verze X6M. Celkově vzato se v tomto případě pánové od Senneru zrovna nevyznamenali. Na motoru toho mnoho neodvedli a většinu stěžejních ladičských dílů nakoupili u konkurence. Málem bychom zapomněli na cenu. Senner Tuning AG zmíněné modifikace nabízejí v sadě, které si cení v přepočtu na rovných půl milionu korun…

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 225 626 km
Cena: 236 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků