BMW X6 Status Design: další tuning z Ruska

Tuningu drahých aut se začíná dařit i daleko na východě, kde poptávka po nich trvale roste. Ruský Status Design budiž důkazem.

V Rusku již dávno luxusní auto nevyvinuli, přesto však místní oligarchové drahé vozy milují a kupují je jako zběsilí. Dováží se pro ně především ze západní Evropy, kde mají dlouhou tradici i ladičské společnosti zabývající se potřebnou individualizací. Růžky však vystrkují i první domáci firmičky. Teprve před několika dny jsme vám na tomto místě představili Ferrari F430 s paketem SD SU35 od společnosti Status Design, dnes pro vás máme její další práci. Tentokrát vychází z kontroverzního crossoveru X6 od BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sada modifikací nese označení SD F16 a vyznačuje se především agresivně pojatými stylistickými doplňky vyrobenými vesměs z uhlíkových kompozitů. Jde především o zadní difuzor, kryty zpětných zrcátek, mřížky „ledvinek“, obklady skloupků a decentní spoiler na výklopné zádi. Dále si všimneme denních světel z LED, dvou párů kulatých mlhovek (zároveň nasvětlují zatáčky), „andělských očí“ s barevně zbarvenými diodami, černé střechy nebo mohutných dvaadvacetipalcových ráfků Hartge s chromovaným povrchem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Paket SD F16 od ruského Status Designu však zahrnuje též zvýšení výkonu pohonné jendotky. Pod kaptou vyobrazeného stroje se ukrývá řadový zážehový šestiválec s objemem 3,0 l a přeplňováním turbodmychadlem. Díky instalaci nového výfukového traktu, sportovního vzduchového filtru a přeprogramování řídicí jednotky dává motor nejvyšší výkon 385 koní (283 kW), což je o 81 koní, resp. 60 kW, vyšší hodnota než u standardního odladění.

Ceny úprav nebyly zveřejněny, pokud si ale chcete procvičit azbuku, můžete se po dalších detailech poohlédnout přímo na webu úpravce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X6 Status Design
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků