BMW X6 Status Design: další tuning z Ruska

Tuningu drahých aut se začíná dařit i daleko na východě, kde poptávka po nich trvale roste. Ruský Status Design budiž důkazem.

V Rusku již dávno luxusní auto nevyvinuli, přesto však místní oligarchové drahé vozy milují a kupují je jako zběsilí. Dováží se pro ně především ze západní Evropy, kde mají dlouhou tradici i ladičské společnosti zabývající se potřebnou individualizací. Růžky však vystrkují i první domáci firmičky. Teprve před několika dny jsme vám na tomto místě představili Ferrari F430 s paketem SD SU35 od společnosti Status Design, dnes pro vás máme její další práci. Tentokrát vychází z kontroverzního crossoveru X6 od BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sada modifikací nese označení SD F16 a vyznačuje se především agresivně pojatými stylistickými doplňky vyrobenými vesměs z uhlíkových kompozitů. Jde především o zadní difuzor, kryty zpětných zrcátek, mřížky „ledvinek“, obklady skloupků a decentní spoiler na výklopné zádi. Dále si všimneme denních světel z LED, dvou párů kulatých mlhovek (zároveň nasvětlují zatáčky), „andělských očí“ s barevně zbarvenými diodami, černé střechy nebo mohutných dvaadvacetipalcových ráfků Hartge s chromovaným povrchem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Paket SD F16 od ruského Status Designu však zahrnuje též zvýšení výkonu pohonné jendotky. Pod kaptou vyobrazeného stroje se ukrývá řadový zážehový šestiválec s objemem 3,0 l a přeplňováním turbodmychadlem. Díky instalaci nového výfukového traktu, sportovního vzduchového filtru a přeprogramování řídicí jednotky dává motor nejvyšší výkon 385 koní (283 kW), což je o 81 koní, resp. 60 kW, vyšší hodnota než u standardního odladění.

Ceny úprav nebyly zveřejněny, pokud si ale chcete procvičit azbuku, můžete se po dalších detailech poohlédnout přímo na webu úpravce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X6 Status Design
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků