BMW X6 Performance: stylingový i výkonnostní paket již brzy

BMW X6 Performance: stylingový i výkonnostní paket již brzy

Bavorská automobilka BMW již brzy začně s prodejem nového stylingového a výkonnostního Performance paketu pro model X6. Ten se představí začátkem března v Ženevě a bude poněkud odlišný od nabízeného M-paketu, ale zároveň nabídne dostatek rozdílností oproti „nudné“ sériové verzi. Celý paket je přitom rozdělen na dvě části, technickou a vzhledovou, takže je na každém, zda si svou „želvu“ vylepší i vzhledově, nebo půjde v prvé řadě po vyšších výkonech a lepší dynamice.

Power Kit je k dispozici u verzí xDrive50i a xDrive35i, kde celé úprava spočívá v rekonfiguraci elektronické jednotky ECU. U osmiválce přitom zaznamenáme narůst výkonu o 41 koní (celkem 448 k) a maximálního točivého momentu o 50 Nm (celkem 650 Nm), zatímco menší šestiválec dostal úpravou pouze 20 koní k dobru (celkem 326 k), přičemž se ale taky může pochlubit zvýšením maximálního točivého momentu o 50 Nm na celkových 450 Nm. V dynamice by se úpravy měly projevit o 0,2 sekundy lepším zrychlením a živějšími reakcemi na polechtání plynového pedálu. 

Co se týče stylingového paketu, zde výrobce nabízí sadu decentních spoilerů a výraznějších nárazníků, k dispozici jsou přitom i 21-ti palcová kola, hliníkové doplňky v interiéru, sportovní volant a čalounění z alcantary. Pro náročnější je připraveno i nové výfukové potrubí dodávající vozu tu správnou zvukovou kulisu.

Cenově bude tento balík vylepšení umístěn pod M-paketem, takže to bude spíše levnější varianta, pro ty, co zrovna M na víku kufru nepotřebují, nebo i kdyby, stále si jej mohou dokoupit na některé z čerpacích stanic nebo levném obchodě s autopříslušenstvím...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
BMW X6 Performance
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků