BMW X6 Performance: stylingový i výkonnostní paket již brzy

Bavorská automobilka BMW již brzy začně s prodejem nového stylingového a výkonnostního Performance paketu pro model X6. Ten se představí začátkem března v Ženevě a bude poněkud odlišný od nabízeného M-paketu, ale zároveň nabídne dostatek rozdílností oproti „nudné“ sériové verzi. Celý paket je přitom rozdělen na dvě části, technickou a vzhledovou, takže je na každém, zda si svou „želvu“ vylepší i vzhledově, nebo půjde v prvé řadě po vyšších výkonech a lepší dynamice.

Power Kit je k dispozici u verzí xDrive50i a xDrive35i, kde celé úprava spočívá v rekonfiguraci elektronické jednotky ECU. U osmiválce přitom zaznamenáme narůst výkonu o 41 koní (celkem 448 k) a maximálního točivého momentu o 50 Nm (celkem 650 Nm), zatímco menší šestiválec dostal úpravou pouze 20 koní k dobru (celkem 326 k), přičemž se ale taky může pochlubit zvýšením maximálního točivého momentu o 50 Nm na celkových 450 Nm. V dynamice by se úpravy měly projevit o 0,2 sekundy lepším zrychlením a živějšími reakcemi na polechtání plynového pedálu. 

Co se týče stylingového paketu, zde výrobce nabízí sadu decentních spoilerů a výraznějších nárazníků, k dispozici jsou přitom i 21-ti palcová kola, hliníkové doplňky v interiéru, sportovní volant a čalounění z alcantary. Pro náročnější je připraveno i nové výfukové potrubí dodávající vozu tu správnou zvukovou kulisu.

Cenově bude tento balík vylepšení umístěn pod M-paketem, takže to bude spíše levnější varianta, pro ty, co zrovna M na víku kufru nepotřebují, nebo i kdyby, stále si jej mohou dokoupit na některé z čerpacích stanic nebo levném obchodě s autopříslušenstvím...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
BMW X6 Performance
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků